ja
door jans15 Apr 20, 2017 om 13:42
Geldzaken & recht

Wat vind u van al die kleine prijsjes van zowel de vriendenloterij al de postcod

als ik naar de prijzen kijk van de vrienden lotterij als de postcodelotterij vind ik toch al die schokeladen ijs

[verwijderd door redactie]

belachelijk en als dan zie wat er op de tv voorbij komt

1804 13 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 20, 2017 om 13:46
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U denkt echt dat iemand dit gaat lezen?

U speelt zelf mee en weet dus dat de kans op een echte mooie prijs 0,00005% is?
Hou het geld in uw zak, houdt dit 25 jaar vol dan heb je een leuke prijs.

marita5
door marita5 - Apr 20, 2017 om 13:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jans15 ,

Wat vind u van al die kleine prijsjes van zowel de vriendenloterij al de postcode

Dit zegt mij niks , ik speel niet mee , is inderdaad veel schok -e- laden ijs ;-))

Cookies
door Cookies - Apr 20, 2017 om 13:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

?????

 vind ik toch al die schokeladen ijs

Cookies
door Cookies - Apr 20, 2017 om 13:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Doe me een lol en vervang die waslijst door 1 enkele link http://www.vriendenloterij.nl/prijzen/overzicht.htm

Tip (gratis): zeg al die loterijen op en je kunt kopen wat je wilt of lekker vindt.

fa
door familyman - Apr 20, 2017 om 13:51
888 Antwoorden / 1 Vragen

In één woord mijn reactie op uw niet vraag (en die staat in uw rol behang) : Belachelijk. Ik heb het ook niet gelezen, zonde van mijn tijd.

tijger1
door tijger1 - Apr 20, 2017 om 13:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat is dat voor onzin om allemaal hier neer te zetten? Zeg die loterijen op en klaar bent u.

ne
door neodutchio - Apr 20, 2017 om 14:02
5165 Antwoorden / 12 Vragen

U gaat toch niet elke trekking in het vervolg hier neerzetten hoop ik. Schijnbaar bent u wel tevreden met deze kleine prijsjes, waarom zou u anders meespelen? O nee, meespelen is voor het goede doel, dit is enkel een leuke bijkomstigheid.

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2017 om 16:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

belachelijk en als dan zie wat er op de tv voorbij komt
???
Die hele waslijst hier plaatsen is belachelijk!

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2017 om 17:51
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Mozes mina; da's lekker wakker worden: om zo'n enorme gele w.c. rol te zien. Moest niet mogen, zoveel ruimte te gebruiken. Nou ja, antwoorden heeft u gehad.

aurora1
door aurora1 - Apr 20, 2017 om 21:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Stop toch met die onzin en al die rommel hier neerkalken (knippen-plakken.  Bent u niet zo goed bij uw hoofd?

gerbera
door gerbera - Apr 20, 2017 om 22:07
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Wat vind u van al die kleine prijsjes

Vele kleintjes maken een grote. Kijk alleen maar naar de ruimte die u in beslag neemt met uw (onzinnig) relaas.
En het zijn wel bekers van een liter schokelade ijs, maar u kunt ook kiezen voor een andere smaak

costnix
door costnix - Apr 20, 2017 om 23:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Net geslaagd voor de cursus "Sleur & Pleur"?

fl
door flessebon - Apr 21, 2017 om 09:58
418 Antwoorden / 7 Vragen

Er zijn veel mensen die zich ergeren aan die kleine prijzen maar ze zeggen de loterij niet op. Nu is dat ook heel moeilijk want ze proberen je te laten verdwalen op de website. Lieve mensen zeg het op als je ontevreden bent en laat je niet weerhouden door de website of telefoontjes die je naderhand weer krijgt. Gewoon vriendelijk maar vasthoudend bedanken.