L8
door L88 Apr 25, 2021 om 22:42
Geldzaken & recht

Welke stappen moet ik ondernemen om van vodafone contract af te komen, aangezien ze niet leveren wat ze beloven?

Ik heb een onbeperkt internet abonment bij Vodafone. Zoals bekend is er een FUP, dus 5GB (bij vodafone) per dag en dan krijg je de eerste 1 GB automatisch erbij en vervolgens moet je via de app of website elke keer 1 GB erbij updaten. Die eerste 6 GB gaan goed, vervolgens moet ik na elke GB die ik bij app, als het lukt om de app te openen, mijn telefoon opnieuw opstarten en/of vliegtuigstand aan en uit zetten om gebruik te kunnen maken van die nieuw GB. In de praktijk komt het er dus op neer dat je na die 6 GB geen actie van meer dan 1 GB kan uitvoeren. Of tijdens een skype meeting moet ik mijn vergadering of gesprek afsluiten en mijn verbinding opnieuw opstarten om verder te gaan.
Ik  ben al meer dan 7 maanden bezig om, of dit probleem opgelost te krijgen, vodafone is bekend met het probleem, of om van het contract af te komen. Maar ze willen dan dat ik de rest van de maanden ga afkopen.

Ik hang dus al sinds oktober 2020 met de klantenservice aan de lijn, dit wil niks opschieten.
Ik heb een mail gestuurd dat ze niet leveren wat ze beloven dus dat ik het contract ontbind en dat ze niet meer hoeven te leveren en geen geld meer mogen afschrijven, maar na 2 weken nog geen reactie ontvangen.
ik heb ze bij de acm gemeld.

Ik wil weten welke stappen ik verder nog kan ondernemen?

13008 20 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2021 om 22:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Stappen? Geen stappen. U krijgt toch elke keer die gigabite erbij? U had dan ook ern zakelijk contract moeten nemen.

L8
door L88 Apr 25, 2021 om 22:54
Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou ik een zakelijk contract moeten nemen, ik ben particulier....???

mahadma
door mahadma Apr 25, 2021 om 22:58
11590 Antwoorden / 51 Vragen

.edit

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Apr 25, 2021 om 22:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je gebruikt meer dan 6 GB per dag? Wat doe je als consument om zulke hoeveelheden er doorheen te jagen?

L8
door L88 Apr 25, 2021 om 22:55
Antwoorden / 1 Vragen

doet dat ertoe?

Vrijwillegers werk.
werken vanuit een mobiel kantoor.

diumenge
door diumenge Apr 25, 2021 om 23:01
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Uiteraard doet dat er toe, dit is tenslotte een consumentenforum en wellicht is een zakelijk abonnement hier meer van toepassing.

diumenge
door diumenge Apr 25, 2021 om 23:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Neemt overigens niet weg dat de functionaliteit die ze bieden gewoon en probleemloos dient te werken. Dat een Skype verbinding er uit valt als je door weer eens een GB bent is natuurlijk niet te voorkomen.

L8
door L88 Apr 25, 2021 om 23:18
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geen bedrijf, dus onmogelijk een zakelijk contract af te sluiten.

Dan nog, het punt is dat Vodafone iets beloofd!! en niet levert!! En waar ik het voor gebruik doet er niet toe.
Ongepast gebruik van onbeperkt internet is pas vanaf 20 GB per dag!! Daar kom ik echt niet aan.

diumenge
door diumenge Apr 25, 2021 om 23:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Probleem is natuurlijk dat niet ze niet volledig leveren wat ze aanbieden, kennelijk door technische problemen met die app, maar wel een groot deel (werkende verbindig, eerst 6 GB per dag probleemloos). Ook de GB ná 6 GB leveren ze, alleen niet probleemloos. Dus heel veel grond voor een volledige ontbinding is er niet.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2021 om 22:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een vergadering voor een particulier? Ok.

L8
door L88 Apr 25, 2021 om 22:59
Antwoorden / 1 Vragen

ja sommige mensen hebben vrijwilligers werk en hebben vergaderingen.

Noem eens een functie in een vereniging.

Maar serieus, ik stel hier geen vragen om dit soort nutteloze reacties te krijgen, als ik die wil doe ik dat wel op facebook.

tenormin
door tenormin - Apr 25, 2021 om 23:12
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@L88, dan had u inderdaad, zoals @tijger1 al beantwoordde, een zakelijk abonnement moeten nemen. Ook al werkt u als vrijwilliger (mooi werk trouwens) dan wist u toch van te voren dat er ook vergaderingen bij zijn? En dat vreet GB 's.

L8
door L88 Apr 25, 2021 om 23:21
Antwoorden / 1 Vragen

Daarom heb ik toch een onbeperkt abonnement genomen, al zou ik de hele dag gebruik maken van ZiggoGo, wat een samenwerking met Vodafone is. Hun product is niet op orde. Dit geven ze zelf toe. Maar er verder naar handelen doen ze niet, en ik maar betalen.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 26, 2021 om 09:18
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Correctie op deze eerdere zinEen zakelijk abonnement voor een vrijwilliger? Ja, een zakelijk abonnement is zeker mogelijk en dus aan te bevelen en vooral als het een grote(re) vereniging betreft. Ik bedoel hiermee uitdrukkelijk niet: 'dan had u maar'.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Apr 26, 2021 om 00:15
1795 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte L88,

Ik raad u aan om uw klachten op papier te zetten en uw brief aangetekend op te sturen naar Vodafone.

Bewaar een kopie voor uzelf.

Is het misschien een idee om uw huis WiFi te gebruiken?

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 03:01
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor een normale reactie.

Ik heb geen woning, vandaar het misschien wat uitzonderlijke hoger gebruik van mobiel internet.

sw
door swat1500 - Apr 26, 2021 om 00:20
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er meer gebruikers die hetzelfde probleem ervaren? Heeft u het probleem ook als u uw simkaart in een ander toestel gebruikt. Ervaart u dit probleem ook buiten bij een goed 4g ontvangst?
Gebruikt u wellicht een oudere Android versie?
Providers garanderen geen goed ontvangst binnen woningen.
Als u de enige bent die deze ervaring heeft dan kunt u Vodafone niets verwijten en dus niet kosteloos ontbinden.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 02:57
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al 2 nieuwe simkaarten gekregen en 3 verschillende devices geprobeert, bij elke hetzelfde probleem.

Ik ben niet de enige met het probleem.,  het probleem is bekend, ze zijn "er mee bezig"

aurora1
door aurora1 - Apr 26, 2021 om 01:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kan het liggen aan uw "mobiele" kantoor?
Mij lijkt ook een zakelijk abonnement een beter idee met al dat langdurige vergaderen.
Aparte vereniging als steeds zo lang vergaderd wordt.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 03:00
Antwoorden / 1 Vragen

Mensen, het is gvd toch niet van belang wat ik met die gb's doe, al kijk ik de hele dag P#rna. Dan moet hij het ook blijven doen.

Misschien heb ik wel 20 verenigingen, die ik voorzit.....

aurora1
door aurora1 Apr 26, 2021 om 18:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of administratief hulpje van bent? Inderdaad belachelijk dat steeds zo lang "vergaderen", dan werkt het allemaal niet zo best.
Vloeken doet u maar in eigen kring en zeker niet hier tegen de mensen die de moeite nemen om uw (klaag) relaas te lezen en proberen u van een goed advies te dienen.
Neem een zakelijk contract (of vindt u dat te duur?) Vrijwilliger met zo een houding en vocabulaire? Mijn neus.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 26, 2021 om 06:18
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Als u ook internet van Ziggo hebt kunt u misschien beter Red Unlimited gebruiken.
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/red-unlimited

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 08:22
Antwoorden / 1 Vragen

Dit abonnement heb ik nu

ne
door neodutchio - Apr 26, 2021 om 07:50
5173 Antwoorden / 12 Vragen

U hebt een consumentenovereenkomst, dat wil zeggen dat u internet mag gebruiken op de manier wat normaal is voor een consument. Daar horen urenlange vergaderingen en elke dag dik boven de 5GB niet bij.
Ook is een mobiel abonnement geen vervanger voor thuis internet of in een mobiel kantoor. U wilt het waarschijnlijk niet horen, maar zo is het helaas voor u wel.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 08:26
Antwoorden / 1 Vragen

Dit klopt niet, ongepast gebruik van onbeperkt internet is pas vanaf 20gb per dag, dit heb ik natuurlijk uitgezocht voordat ik dit abonnement afsloot.

Ik heb aangegeven wat de situatie is dat ik ongeveer 8gb per dag zal gebruiken en max 10.
Als ze mij dan dit adviseren dan moet het ook werken!!

ne
door neodutchio Apr 26, 2021 om 10:10
5173 Antwoorden / 12 Vragen

8 gb per dag? Dat staat gelijk aan 800 minuten online vergaderen. Dat is 13 uur per dag! En dat elke dag weer? En dan tussendoor ook nog bestanden van 2GB willen binnen halen op uw telefoon?
Geen idee wat uw bron van inkomsten zijn, maar als u zoveel tijd kwijt bent aan vrijwilligerswerk, dan blijft er weinig tijd over om betaald werk te doen.
Als u in diezelfde uren betaald werk zou hebben kunt u ook gewoon een huis huren of kopen. Of u haalt er een hoop zaken bij, of uw verhaal klopt niet.

Overmatig gebruik staat los van misbruik. Een normaal verbruik is dus geen 13 uur per dag online vergaderen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 26, 2021 om 10:57
1795 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Neodutchio,

Ik vermoed, dat TS een camper heeft.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 11:25
Antwoorden / 1 Vragen

@NEODUTCHIO Ik heb een voorbeeld gegeven waar ik tegen aan loop, zoals een vergadering moeten onderbreken vanwege de defect bij vodafone.

Mijn inkomen of mijn woonsituatie heeft totaal niks te maken met de vraag die stel!!!

Ik dacht dat ik op een forum zat met mensen die kennis hadden van zaken, maar dit forum is nog erger dan al die hersenloze facebookwappies.

ne
door neodutchio Apr 26, 2021 om 11:37
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Als u verwacht dat u informatie krijgt die in uw straatje past, dan moet ik u teleurstellen. Beter is gewoon uw verhaal te vertellen in plaats van een hoop onzin te gaan verzinnen. Een normale consument gebruikt geen 8 tot 10gb per dag. Een normale consument download niet meerdere grotere bestanden per dag met zijn telefoon. En een normale consument gaat geen 13 uur per dag online vergaderen.
Een telefoon is bedoeld om te bellen en basiszaken op internet te doen. U krijgt al belachelijk veel, kan onbeperkt bijhalen, maar omdat daar nu een extra handeling voor nodig is (waarbij ik niet lees waar de oorzaak ligt) gaat u allerlei scenario's verzinnen die niets met normaal gebruik te maken hebben.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 12:21
Antwoorden / 1 Vragen

zoals al eerder aangegeven, ik heb voorbeelden gegeven waar ik tegen aanloop, zoals een vergadering moeten onderbreken, een bestand niet kunnen downloaden, een film niet kunnen afkijken (die ze zelf aanbieden via ziggogo)

Ik  vraag niet naar de oplossing, ik vraag advies!! mensen lees toch eens goed en haal je fantasie er even niet bij voordat je reageer!

Ik betaal belachelijk veel voor wat ik krijg!

Ik heb niks verzonnen, het is een opstapeling van de dingen die ik doe en waar ik tegenaan loop.

Nogmaals, IK VRAAG ADVIES VOOR VERVOLG STAPPEN EN NIET OM COMENTAAR OVER MIJN INTERNETGEBRUIK.

ne
door neodutchio Apr 26, 2021 om 13:08
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Schreeuw lekker naar een ander.

aurora1
door aurora1 Apr 26, 2021 om 19:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@lu88, Leer eens manieren, begin eens met een heropvoedcursus.

panter22
door panter22 - Apr 26, 2021 om 08:32
6599 Antwoorden / Vragen

Wat je als problematisch ervaart, schijnt heel normaal te zijn.
Als dat zo is, dan valt er niets te ontbinden.

Info op de site:

Is onbeperkt echt onbeperkt?

Ja, zeker. Met Vodafone Unlimited internet, bel en sms je zoveel als je wilt in Nederland. Zo werkt het:

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 08:35
Antwoorden / 1 Vragen

Lees even mijn probleem opnieuw!

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 08:36
Antwoorden / 1 Vragen

Vodafone geeft toe dat het een fout is!

panter22
door panter22 Apr 26, 2021 om 08:42
6599 Antwoorden / Vragen

Om die gigabite er bij te krijgen, moet je wat handelingen verrichten. Dan kun je toch weer verder. Ik zie het probleem niet zo. Als Vodafone schriftelijk meedeelt dat zij een fout maken die niet opgelost gaat worden, dan heb je een punt. Maar dat kan ik uit je verhaal niet halen.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 09:12
Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is dat zodra ik een bestand van 2gb wil downloaden, dat dat niet kan want na 1 gb moet de verbinding worden verbroken.

panter22
door panter22 Apr 26, 2021 om 09:57
6599 Antwoorden / Vragen

Dan moet je die bestanden de nieuwe dag downloaden, want dan heb je nog 5gb.
Toen het einde van je abonnement, kun je proberen je aan te passen en daarna een andere provider kiezen.

ne
door neodutchio Apr 26, 2021 om 09:59
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Bestanden van 2GB downloaden op een telefoon?

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 10:08
Antwoorden / 1 Vragen

@panter22

Ik me aanpassen?? Ik pas me al 7 maanden aan. Ze leveren niet wat ze beloven! En waar ik voor betaal!!
Mijn vraag gaat over welke stappen ik zou kunnen ondernemen om van het contract af te komen, of het mogelijk is, is een andere vraag, iedereen reageert alleen maar op mijn internetgedrag, wat prima volgens de voorwaarden is. Ook volgens Vodafone, mijn gebruik is nog minimaal.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 10:08
Antwoorden / 1 Vragen

Wie zegt dat ik mijn telefoon gebruik?

ne
door neodutchio Apr 26, 2021 om 11:39
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Geen idee waar u anders mee wilt bellen of sms'en. Als u de simkaart in een ander apparaat gebruikt dan waar het voor bestemd is, dan hoop ik voor u dat Vodafone hier meeleest.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 11:44
Antwoorden / 1 Vragen

Vodafone is op de hoogte hoe ik mijn simkaart gebruik en keurt dit ook gewoon goed, dus zou zelfs fijn zijn als ze meelezen of forums op internet, misschien dat zien ze dan wat voor zooitje ze er van maken!

Het gaat niet om mijn bel of sms gedrag. daar ervaar ik ook geen problemen mee.

panter22
door panter22 Apr 26, 2021 om 15:54
6599 Antwoorden / Vragen

@L88, heb je de algemene voorwaarden van Vodafone wel gelezen?
Daar staat precies in wat in de community van Vodafone staat, dus van de 5 mb en telkens 1 mb er bij.
Klik op algemene voorwaarden consumenten en zakelijk.
Staat onder artikel 2 van de bijlage alg. voorw. voor consumenten, pag 10.
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden

rj
door rjw - Apr 26, 2021 om 09:06
3294 Antwoorden / 5 Vragen

De organisatie waar je vrijwilligerswerk voor doet zal wel blij met je zijn. Je zit blijkbaar iedere dag meer dan een volle werkdag voor ze in Zoom of Teams videomeetings met dit dataverbruik.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 10:12
Antwoorden / 1 Vragen

Mensen!! denk eens verder na. Het was een voorbeeld/optie/mogelijkheid. HET GAAT NIET OM MIJN INTERNETGEDRAG, HET GAAT OM CONTRACTONTBINDING.
Anders had ik het wel onder het onderwerp telefonie geplaatst, hè!

Ik denk dat ik trouwens minder achter een computer zit dan mensen die door corona niet op kantoor kunnen werken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 26, 2021 om 09:27
16887 Antwoorden / 202 Vragen

U kunt overwegen om inderdaad uw contract te doen ontbinden en dan op basis van https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en dan in ieder geval beginnen met en brief en zie dan deze als voorbeeldbrief

 Ik verwijs u ook naar: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/telecommunicatiediensten/ waar u met uw klacht kunt 'aankloppen'.

Een 'eenvoudiger' oplossing kan regelen van een zakelijk abonnement via uw vereniging zijn. Let dan wel op eventueel maximum voor vrijwilligersvergoeding als het abonnement dan toch op uw naam staat.

Donuts
door Donuts Apr 26, 2021 om 11:28
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Een zakelijk abonnement kan alleen als je ingeschreven staat bij KvK.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 26, 2021 om 16:05
16887 Antwoorden / 202 Vragen

@SPRIETJE, een vereniging kan ingeschreven staan bij de KvK.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 26, 2021 om 10:03
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Bij nader inzien heb ik toch ook een vraag: vergadert u inderdaad zoveel via het mobiele netwerk en niet via bijv. WiFi > kabel? M.a.w. benut u uitsluitend met  'mobiele gegevens' aan en niet de WiFi mogelijkheid, resp.WiFi uit indien thuis?

Kan dat dan de reden zijn van het hoge dateverbruik? (En niet gebruiken van i-net thuis)

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Apr 26, 2021 om 10:53
1795 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Heremiet,

TS heeft geen woning.

Misschien een camper?

Donuts
door Donuts Apr 26, 2021 om 11:27
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@GA: Ik vermoed een boomhut.:-)) @HK: lezen!

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 11:42
Antwoorden / 1 Vragen

ik heb inderdaad geen mogelijkheid tot wifi of kabel vanuit een woning, zoals al eerder gemeld ik werk/leef/recreer/hobby (wtf ik doe met de data is niet relevant, voor mijn vraag) veel buitenshuis.

heremietkreeft
door heremietkreeft Apr 26, 2021 om 16:23
16887 Antwoorden / 202 Vragen

@GEBORENAMSTERDAMMER, ik heb inderdaad over die reactie van Ts heen gelezen.
Edoch, blijft het advies m.b.t. eventueel in gebreke stellen dan wel staan als relevant.

panter22
door panter22 Apr 26, 2021 om 17:33
6599 Antwoorden / Vragen

Ts krijgt het internet precies zoals in de algemene voorwaarden staat. Wat valt er dan in gebreke te stellen?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 26, 2021 om 10:26
2120 Antwoorden / Vragen

Als consumenten hebben we de slag over de betekenis van onbeperkt blijkbaar verloren en ook al enige tijd geleden. U had dus kunnen weten dat onbeperkt dus "onbeperkt met hindernissen is en zelfs dan niet onbeperkt". Maar zoals ik het begrijp worden de hindernissen nu wel erg hoog en bent u van mening voldoende reden te hebben het contract te ontbinden. Vodafone is het daar blijkbaar niet mee eens. Als u van het contract af wil zult u een procedure moeten starten bij de geschillencommissie of de kantonrechter waar u ontbinding eist.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 11:31
Antwoorden / 1 Vragen

fijn, dank voor u reactie

ro
door ronny530 - Apr 26, 2021 om 10:38
2804 Antwoorden / 41 Vragen

U kunt het contract niet ontbinden want u kunt onbeperkt van het internet gebruik maken. Op de manier waarop u extra databundels dient te activeren kunt u geen invloed uitoefenen omdat Vodafone de manier van activatie mag bepalen. Daarbij had u voor aangaan van het contract kunnen weten dat u na het verbruik van 6 Gb data een extra gratis bundel diende te activeren en achteraf blijkt dat u de manier waarop dat gedaan moet worden zeer onhandig vind en Vodafone de manier van activatie moet gaan veranderen en als dat niet gebeurd u recht heeft om het contract te ontbinden. Vodafone gaat daar begrijpelijk niet in mee want voor een grootverbruiker die u toch bent wordt de manier van acitvatie niet veranderd.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 11:39
Antwoorden / 1 Vragen

ik heb vodafone uitgelegd wat de situatie is en mij verteld dat dit voor mij zou werken! achteraf komen hun de belofte niet na. Buiten dat, hebben ze dit zelf als een technische fout in het systeem aangegeven dus is het aan hun om het ook op te lossen of toe te geven dat ze niet kunnen leveren wat ze vertellen.
Dat ik na die 5GB per dag 1gb moet updaten is ook niet het probleem, hiervan was ik idd op de hoogte.
Dit is bij elke povider zo, inmiddels zijn er enkele providers die dit hebbe opgeschroefd naar 8GB. Dit doen ze niet voor niks, ik ben echt geen uitzondering.

Volgens vodafone ben ik geen niet per se een groot verbruiker, er zijn meer mensen die tegen deze fout van het systeem oplopen en zij verbruiken nog veeeel meer GB's dan ik. ik heb de cijfers niet, maar dit is wat de technische afdeling mij meld.

Donuts
door Donuts - Apr 26, 2021 om 12:00
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je het probleem al voorgelegd op het Vodafone forum? https://community.vodafone.nl/

tijger1
door tijger1 - Apr 26, 2021 om 12:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Met vloeken op een forum krijgt u nog echt geen gelijk. Ga naar een advocaat en laat die uw contract ontbinden.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 12:24
Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil ook geen gelijk, ik wil advies.
Zo he, u kunt wel antwoord geven op de vraag.
Advocaat is een optie maar ik dacht miscchien is er nog een tussenoptie.

tijger1
door tijger1 Apr 26, 2021 om 12:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U mag van mij gerust goed geld naar kwaad geld gooien. Gelijk krijgt u niet.

aurora1
door aurora1 Apr 26, 2021 om 19:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

+10

Thecla58
door Thecla58 - Apr 26, 2021 om 13:26
870 Antwoorden / 3 Vragen

@L88

Je bent niet echt duidelijk in het uitleggen van je probleem. Mijn indruk is dat jij ook datgene doet dat je anderen verwijt. Namelijk niet goed lezen...

Er zijn inmiddels een aantal opties gegeven en nog blijf je, imho, drammen over dat anderen niet goed lezen. Iets met de kettle and black.

Ik zou zeggen doe nog een ultieme poging en stuur alle correspondentie (ik neem aan dat je alles ook schriftelijk hebt gehad) mee en vraag NETJES om een oplossing.
Heb je er al eens aangedacht dat het eventuele 'probleem' dermate groot kan zijn dat oplossen tijd nodig heeft? Zelf the almighty Microsoft heeft een of ander probleem in Outlook Mobile, dat ze maar niet opgelost krijgen.

Melding bij ACM? Waarom dat dan?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 26, 2021 om 15:24
1389 Antwoorden / 10 Vragen

U kreeg onbeperkte  internet maar boven de  5 Gb elke keer 1 Gb  erbij ophalen.
Dat je dan soms een herstart moet maken mag.
Alleen is tijdens vergadering  1 Gb halen en  even uitvallen niet leuk.

Bij  Ziggo had je tragere gast verbinding gehad...
Is video nodig of alleen geluid ook goed?

Naast Uw  contract heeft  T Mobile  4G thuis hetzelfde probleem...  onbeperkt maar telkens klikken!
Voor een ongestoorde verbinding moet je toch echt duurdere zakelijke nemen  als je niet telkens 1 Gb wilde ophalen.

Dat je geen bedrijf hebt doet er niet toe.
Vodafone leverde wat ze beloven, en dat de extra Gb  even offline is,  dat mag helaas....
En ik weet van andere die  op een schip varen,  of vrachtwagens chauffeurs hetzelfde probleem soms kregen.

Dat is dan maar zakelijke nemen of  accepteren en  de werkgever weet dat je  elke ochtend prima bereikbaar bent maar na eental uren korte uitval voor1Gb ophalen voor komt.

Ik zie geen reden voor dit contract  te ontbinden,  ze leveren waar ze ook mee adverteren helaas.

L8
door L88 Apr 26, 2021 om 20:31
Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor je reactie.

Waar heb je deze informatie vandaan?
Volgens de medewerker van Vodafone is het namelijk niet normaal dat de verbinding wegvalt.

Ze adverteren met onbeperkt, ik wordt na elke gb beperkt. Al snap ik ook wel dat ik dat niet te letterlijk moet nemen.

Wat is dat het verschil met zakelijk? Het systeem/netwerk van Vodafone is toch hetzelfde?

mahadma
door mahadma Apr 26, 2021 om 23:42
11590 Antwoorden / 51 Vragen

Er staat onbeperkt, dat krijg je ook. Alleen moet je nadat de verleging weer op is weer verlengen. En daarna kunt u weer en weer verlengen. Dus u verliest deze zaak.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Apr 27, 2021 om 15:19
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je waarschuwing van bijna op miste doordat je vergaderde of hard werkte  moet je  de nieuwe 1 Gb ophalen en valt de verbinding weg....   of  heb je waarschuwing uitgezet?

Bij T Mobile moest ik ook  na waarschuwing al  1 Gb extra ophalen.
Denk dat bij Vodafone dit ook zo geregeld is.
Net als accu  kan ik zien hoeveel er nog tegoed  is.