Vragen gesteld door: fresja01
-
DatumCategorieTitelTekst
-
May 30, 2016 om 19:18
Philips heeft al bijna drie weken een stofzuiger in reparatie.
ze zeggen dat ze met eenoplossing richting de klant komen. tot op heden is er geen oplossing. wij willen een andere stofzuiger.
de stofzuiger maakt na bijna vijf maanden een gigantische bak lawaai. philips komt niet met een oplossing ,ook niet als wij dit melden bij konsumentenkompas. wij willen een nieuwe stofzuiger maar phi ... Lees meer -
Mar 4, 2014 om 19:44
Vandaag kregen wij van een tussenpersoon een brief waarin staat dat yarden melde dat onze dochter is overleden. hierbij condoleer ik u met dit vroege overlijden.van uw dochter esmée.
moet ik aktie ondernemen tegen yarden of kan ik iets van schadevergoeding eisen? Lees meer -
Feb 28, 2014 om 23:48
De leesmapbezorger heeft onze brievenbus vernield door er de gehele leesmap door heen te proppen inclusief de harde omslag., de vergoeding is reeds toegezegd alleen laten ze niets meer van zich horen. ook de schade wordt niet vergoed.
het betrefd heerlijkthuis leesmap. Lees meer