Vragen gesteld door: sheffield
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Aug 25, 2016 om 17:51
Sinds maart al heel vaak contact met tele2 opgenomen over het feit dat ik heel erg ontevreden ben.
het is een opstapeling van een aantal dingen geweest en tele2 blijft de poot maar stijf houden.
mijn iphone 6plus valt geregeld zonder aanleiding uit terwijl de batterij nog vol is. hij geeft dan aan dat hij aan de oplader moet. als je hem na tig pogingen aan krijgt valt hij bi ... Lees meer -
Mar 24, 2016 om 15:51
De 4 voorgaande jaren dat ik klant was bij tele2 nooit iets gehad, ik was een tevreden klant. heb nooit contact met de klantenservice hoeven zoeken. heb hiervoor dan ook geen ervaring met de klantenservice gehad.
in december mijn contract alvast voor maart verlegd. het nieuwe 2 jarige contract zou op 8 maart ingaan.
nooit een contract ontvangen, met het opsturen van de simkaart gi ... Lees meer