si
door sievie Jul 29, 2005 om 16:20
Huishouden & energie

Afgebroken leuningen Jardin verstelbare tuinstoelen

Wie is nog meer door een Jardin tuinstoel spontaan heen gevallen met zijn hoofd op het terras of erger? ik heb dat nu 2 maal meegemaakt en vraag me af wie dit nog meer heeft ervaren.

2037 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 29, 2005 om 22:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb veschillende stoelen van Jardin gehad. Het zijn volgens mij erg goedkope stoelen. Maar ik ben er (ondanks minder subtiel gebruik) nog noot doorgegaan.

Wat doet u er toch mee  ?

ve
door verwijderd - Jul 29, 2005 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat dacht u van zitten????

ve
door verwijderd - Jul 29, 2005 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry hoor......!

Alleen een ezel.........

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik las op de site de bevindingen van jardin tuinmeubelen onlangs brak bij mijn ligbed de armleuning plus het verstelbare kopstuk, ik viel met mijn hoofd op de grondikheb geprobeerd onderdelen te verkrijgen maar jardin reageerd niet jammer volgende keer toch een ander merk of direct op de grond gaan liggen

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet op de leuningen gaan zitten.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als we tot de volgende zomer wachten is ook JARDIN aan de grond...

maar als U voordelig wilt, ik heb goed gekeken naar de konstruktie en daarom maar 40% duurdere uitgezocht, hetzelfde gewicht, ook zelfde plastic soort, dus eigenlijk hetzelfde materiaal, maar de konstuktie en afwerking zijn bepalend voor de levensduur!

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 18:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

kunt u ook serieus zijn voor flauwe grappen koopt men niets of heb je anders niks beters te doen er staat duidelijk ligbed.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog niet ontdekt dat de vraag meer dan een jaar oud is????

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, ik kon het niet laten.

[serieus]Ik las eerder al eens dat die stoelen de een na de ander het begeven. Dus toch oppassen met de armleuning te zwaar belasten[/serieus]

ve
door verwijderd - Aug 11, 2006 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik reageerde overigens op

sievie schreef: Afgebroken leuningen Jardin verstelbare tuinstoelen

user123 schreef: Wat doet u er toch mee  ?

sievie schreef: Wat dacht u van zitten????

Let wel: deze (nogal oude) vraag gaat over tuinstoelen, niet over een ligbed.