lo
door lonneke27 Jan 11, 2006 om 16:24
Huishouden & energie

Andere energie aanbieder

Ik heb nu nuon als leveransier maar nu heb ik oxxio gebeld en die zegt dat inplaats van 157 euro per maand ik bij hun ongeveer 135 euro per maand kwijt ben maar is dat ook zo ik hoor namelijk allemaal wilde verhalen over dat je dan toch duurder uit bent enz wie kan mij vertellen of ik beter bij nuon kan blijfen of toch naar oxxio

alvast bedankt

368 4 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Jan 11, 2006 om 16:35
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Er is 1 ding waar leveranciers niet goed in zijn: het wijzigen van gegevens. Zodra je verhuist of overstapt, gaat het meeste mis. Vaak gaat het goed, maar vaak ook niet.

Over Oxxio gaan zeer veel negatieve verhalen rond. Persoonlijk en per ongeluk ben ik ook overgestapt, gelukkig zonder een enkel probleem, maar ik wou dat meer mensen dat konden zeggen.

Het verschil van 22 euro /maand lijkt me erg veel. Er is wel een klein verschil, maar in de praktijk is dat niet zo heel veel. Houd ook rekening dat er aan het overstappen zelf ook vaak kosten verbonden zijn. Nuon moet opgezegd worden en vaak is dat voordat je contract veloopt: extra afsluitkosten.

Tenslotte: u bent de eerste Nederlander die Oxxio belt, in plaats van omgekeerd :-)

Brynnar

wi
door wippie - Jan 11, 2006 om 16:45
260 Antwoorden / 0 Vragen

Uit ervaring blijf zitten waar je zit. Dan hoef je je in detoekomst niet te ergeren. Wat de kosten betreft, het meeste van wat U betaald zijn de transportkosten en de bijdrage voor het Haagse Gebeuren. De KW prijs is niet veel goedkoper. Succes met Uw beslissing.

jantje7
door jantje7 - Jan 11, 2006 om 16:49
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Hallo Lonneke,

Ik ben vanaf 24 juli 2004 afnemer van electriciteit via Oxxio.  Het heeft tot december 2005 geduurd voor ik de eerst jaarafrekening kreeg. Overigens deze kwam keurig overeen met de door netbeheerder in september opgegeven meterstanden, Ook het teveel betaalde geld is gewoon op mijn rekening gestort. Voor elektriciteit is mijn maandbedrag 21 euro bij een verbruik van ca 3100 kWh. Bedenk wel dat je via Oxxio de 197 euro energie heffing terug krijgt.

Jantje7 is een redelijk tevrede klant.

vh
door vhemert - Mar 20, 2006 om 13:36
7 Antwoorden / 0 Vragen

BLIJF GEWOON WAAR JE ZIT,IK WAS NAAR OXXIO GEGAAN EN KREEG TOEN TE MAKEN MET EXTRA TRANSPORTKOSTEN 18 EURO PER MAAND IK HEB DE EIND AFREKENING VAN 2003-2004 PAS FEB 2006 GEKREGEN.IK HAD OP INTERNET EEN KLACHT INGEDIEND BIJ BOYCOT.NU    TOEN WAS HET ZO OPGELOST MET OXXIO    AFZ PETER