ki
door kipje04 5 jan. 2010 om 20:27
Huishouden & energie

Artikel gekocht, week erna in de aanbieding

Ik heb bij de Praxis een tafel gekocht, bijna €300.00
Nu, een week later zie ik dat hij in de aanbieding is.
Kan ik met de bon naar de Praxis gaan en het verschil opeisen?

13632 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kortweg: Nee! Er valt niets te eisen!
Je kunt hooguit vragen of er iets te 'regelen' is. (Kun je de tafel soms terugbrengen en geld terug? Kun je later opnieuw tegen de lagere prijs kopen).

Maar .... als de tafel deze week duurder was geworden, was je dan óók teruggegaan om bij te betalen?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je zo aan een voordeliger artikel komt. Dan zou iedereen als er een uitverkoop gestart wordt teruggaan naar de winkel en zo mist de uitverkoop of afprijzing om van waar af te komen natuurlijk zijn doel. Een afprijzing is er naar ik meen omdat men met een overschot dreigt te komen zitten. Het is wat onlogisch om een verkocht artikel achteraf als overschot te prijzen.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tuurlijk zou ik niet bij gaan betalen als de tafel duurder zou zijn, dat zou niemand doen. Het is gewoon balen dat je net na je aankoop ziet dat iets ineens dik is afgeprijsd. En ik had zoiets gehoord dat winkels je zouden moeten melden als iets binnen een week in de aanbieding komt, vandaar mijn vraag. Dan heb ik gewoon pech dus.
In elk geval dank voor de snelle reactie!

Vr. groet Karin

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,

Recht heb je niet op de korting, wel mogelijk om het te proberen ;-)

Is er een mogelijkheid iets te retourneren ?! (volgens mij bij Praxis 1 maand)
Dan kun je hem terug brengen en daarna de aanbieding kopen,
Of beter, eerst even informeren bij de balie of het nodig is dat je de tafel daadwerkelijk terug komt brengen of dat ze wellicht met bon iets voor je kunnen betekenen.............scheelt iedereen in dat geval hoop gedoe ;-)

Succes,

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kipje04,

Je schrijft: En ik had zoiets gehoord dat winkels je zouden moeten melden als iets binnen een week in de aanbieding komt, vandaar mijn vraag.

In consumentenland zijn er heel veel verhalen die beginnen met "er was eens..................."

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het antwoord van Stacey is aan te bevelen.
Gewoon terugbrengen en opnieuw kopen. Bij Praxis is er 1 afdeling (klantenservice) die zich bezighoudt met o.a. retouren.
Als u daarna de nieuwe (zelfde) kast uit de winkel meeneemt reken je gewoon af bij de kassa.

Wel even kijken of ze dezelfde tafel nog in de winkel hebben staan.

Mijn echtgenote werkt bij een grote landelijke kledingzaak. Daar is het schering en inslag als er bepaalde actiedagen zijn.

Let uiteraard wel op de retourtermijn.

Veel succes en met vriendelijke groet.

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet inmiddels waar ik aan toe ben, dank voor alle reacties.
Wordt dit onderwerp automatisch afgesloten of moet ik daar zelf iets voor doen?

Vr. groet Karin

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo kipje 04,

Neen, helaas kun je hier (nog?) geen onderwerp afsluiten.
Kijk ook eens hier
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - 9 jan. 2010 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

"opeisen?"

Wat is er mis met vragen ?

ve
door verwijderd - 10 jan. 2010 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

er valt niets te eisen..maar proberen er met praxis uit te komen is altijd het proberen waard.

ve
door verwijderd - 12 jan. 2010 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enige wat ik weet is dat blokker holding de regel heeft artikels die gekocht worden die na een week in de aanbieding komen daar kan de klant voor terug komen en de verschil terug halen dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop datum.

Maar of praxis dat heeft is mij nog niet bekend.

ve
door verwijderd - 12 jan. 2010 om 09:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik vind het onbeschoft en aso.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Co
Cor Kwakkel - 24 mei 2017 om 17:13
Auto & vervoer

Snelheid Speed pedelec.

Beste Lezer,

Mijn speed pedelec, een Gazelle Cityzen speed rijd gps gemeten 40 kilometer per uur. er word her en der geadverteerd door gazelle dat de speed pedelec 45 kilometer per uur zou halen, in de echte wereld werkt dit dus niet.

Op zich is het geen probleem, maar ik heb vandaag het gele kenteken binnen gekregen , en volgens de wet is mijn speed pedelec nu een brommer en ... Lees meer

Ka
Kate2310 - 25 mei 2017 om 10:23
Winkels & webshops

Wat te doen indien bestelling webshop niet aankomt?

Ik heb een week geleden een dure stijltang van CHI besteld op de website www.haarfabriek.be dat onderdeel uitmaakt van www.dutchhairshop.nl lid van Thuiswinkel.org. Op de website garanderen ze dat indien de bestelling voor 22 uur besteld is deze die dag nog verzonden wordt met Post.NlL. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Wanneer ik hun probeer te bereiken krijg ik te horen dat ze telefonisch en pe ... Lees meer

Ja
Jan Mol - 27 mei 2017 om 20:18
Voeding & gezondheid
Stayhealthproducts

Stayhealthproducts

is dit een betrouwbare site? en zijn de produckten veilig? Lees meer