ki
door kipje04 5 jan. 2010 om 20:27
Huishouden & energie

Artikel gekocht, week erna in de aanbieding

Ik heb bij de Praxis een tafel gekocht, bijna €300.00
Nu, een week later zie ik dat hij in de aanbieding is.
Kan ik met de bon naar de Praxis gaan en het verschil opeisen?

10140 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kortweg: Nee! Er valt niets te eisen!
Je kunt hooguit vragen of er iets te 'regelen' is. (Kun je de tafel soms terugbrengen en geld terug? Kun je later opnieuw tegen de lagere prijs kopen).

Maar .... als de tafel deze week duurder was geworden, was je dan óók teruggegaan om bij te betalen?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je zo aan een voordeliger artikel komt. Dan zou iedereen als er een uitverkoop gestart wordt teruggaan naar de winkel en zo mist de uitverkoop of afprijzing om van waar af te komen natuurlijk zijn doel. Een afprijzing is er naar ik meen omdat men met een overschot dreigt te komen zitten. Het is wat onlogisch om een verkocht artikel achteraf als overschot te prijzen.

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tuurlijk zou ik niet bij gaan betalen als de tafel duurder zou zijn, dat zou niemand doen. Het is gewoon balen dat je net na je aankoop ziet dat iets ineens dik is afgeprijsd. En ik had zoiets gehoord dat winkels je zouden moeten melden als iets binnen een week in de aanbieding komt, vandaar mijn vraag. Dan heb ik gewoon pech dus.
In elk geval dank voor de snelle reactie!

Vr. groet Karin

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hoi,

Recht heb je niet op de korting, wel mogelijk om het te proberen ;-)

Is er een mogelijkheid iets te retourneren ?! (volgens mij bij Praxis 1 maand)
Dan kun je hem terug brengen en daarna de aanbieding kopen,
Of beter, eerst even informeren bij de balie of het nodig is dat je de tafel daadwerkelijk terug komt brengen of dat ze wellicht met bon iets voor je kunnen betekenen.............scheelt iedereen in dat geval hoop gedoe ;-)

Succes,

ve
door verwijderd - 5 jan. 2010 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag kipje04,

Je schrijft: En ik had zoiets gehoord dat winkels je zouden moeten melden als iets binnen een week in de aanbieding komt, vandaar mijn vraag.

In consumentenland zijn er heel veel verhalen die beginnen met "er was eens..................."

Groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het antwoord van Stacey is aan te bevelen.
Gewoon terugbrengen en opnieuw kopen. Bij Praxis is er 1 afdeling (klantenservice) die zich bezighoudt met o.a. retouren.
Als u daarna de nieuwe (zelfde) kast uit de winkel meeneemt reken je gewoon af bij de kassa.

Wel even kijken of ze dezelfde tafel nog in de winkel hebben staan.

Mijn echtgenote werkt bij een grote landelijke kledingzaak. Daar is het schering en inslag als er bepaalde actiedagen zijn.

Let uiteraard wel op de retourtermijn.

Veel succes en met vriendelijke groet.

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet inmiddels waar ik aan toe ben, dank voor alle reacties.
Wordt dit onderwerp automatisch afgesloten of moet ik daar zelf iets voor doen?

Vr. groet Karin

ve
door verwijderd - 7 jan. 2010 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo kipje 04,

Neen, helaas kun je hier (nog?) geen onderwerp afsluiten.
Kijk ook eens hier
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - 9 jan. 2010 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

"opeisen?"

Wat is er mis met vragen ?

ve
door verwijderd - 10 jan. 2010 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

er valt niets te eisen..maar proberen er met praxis uit te komen is altijd het proberen waard.

ve
door verwijderd - 12 jan. 2010 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Enige wat ik weet is dat blokker holding de regel heeft artikels die gekocht worden die na een week in de aanbieding komen daar kan de klant voor terug komen en de verschil terug halen dit kan alleen binnen 7 dagen na aankoop datum.

Maar of praxis dat heeft is mij nog niet bekend.

ve
door verwijderd - 12 jan. 2010 om 09:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik vind het onbeschoft en aso.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

co

Ontvang geen e-mail van Hotmail meer in Outlook 2010

Ik heb al jaren een hotmail account die ik in mijn MS Outlook ontving. Op dit moment het ik MS Outlook 2010.
Blijkbaar heeft Microsoft een upgrade uitgevoerd in Outlook.com en kan ik mijn mail zomaar ineens niet meer ontvangen in MS Outlook 2010.Ik krijg een synchronisatie foutmelding, een melding daar uit is:
Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fo ... Lees meer

pe
petronette - 28 jul. 2016 om 00:30
Voeding & gezondheid

Is een stevia zoetje echt wat anders dan een stevia blaadje?

Omdat ik minder suiker wilde gebruiken ben ik overgestapt op zoetjes, bijv. voor in de koffie. Omdat stevia een natuurlijke zoetstof is, heb ik gekozen voor stevia. Nu las ik een artikel waarin gezegd werd dat stevia zoetstof heel wat anders is dan een stevia blaadje, en dat de hoeveelheid die je ervan mag gebruiken 10x minder is dan van aspartaam. Ons gezin heeft ook gekozen voor cola met stevia, ... Lees meer

gi
giraffe - 25 aug. 2015 om 20:47
Computers & telefonie

Inloggen Mijn ING lukt niet

Hallo, ik kan ineens niet meer inloggen op Mijn ING. Ik krijg dan de melding "Deze pagina kan niet worden weergegeven". Heb ING gemaild en krijg het antwoord opschonen browser. Dit doe ik altijd al voordat ik de laptop afsluit met alles aangevinkt. Heb ze gebeld zegt men het eens via Chrome te proberen, dat lukte ook niet, dan krijg ik "Deze webpagina is niet beschikbaar". Ik moest toch maar naar ... Lees meer