fe
door fera Jan 2, 2015 om 13:49
Huishouden & energie

BCC Cadeaukaart

Ik heb een BCC cadeaukaart gekregen.
Leuk denk ik nog. Ik heb nog een broodrooster nodig dus bestellen via de website.
Maar dan blijkt dat cadeaukaarten niet online inwisselbaar zijn. De dichtstbijzijnde winkel is bijna 50 km van mij verwijderd. Heen rijden is geen optie want dan wordt het ding wel erg duur. Maar bij BCC krijg ik nul op request. Geen antwoord op mijn gestelde vraag maar een antwoord van 1 regel:
De kaart is niet te gebruiken bij web of telefonische bestelling.
Heel erg jammer deze kaart zal dus uiteindelijk wel ongebruikt in de prullenmand verdwijnen.
Voor mij geen BCC meer, ook niet online zonder cadeaukaart.

890 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 2, 2015 om 15:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zet hem op Marktplaats of zo, of geef hem weg aan iemand in de buurt van zo'n winkel. Mensen kunnen ook beter geld geven. Overal inwisselbaar en langdurig geldig.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 2, 2015 om 16:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dus ook niet zonder die gaan kopen bij BCC,vind het toch al geen leuk bedrijf om er wat te kopen.

mahadma
door mahadma - Jan 2, 2015 om 21:01
11559 Antwoorden / 51 Vragen

BCC heeft kennelijk regels die aangeven dat kadokaarten niet gebruikt kunnen worden bij de on line bestellingen. Dat had u bij de bestelling wellicht kunnen vinden. Misschien weet u nog van wie u de kaart ontvangen heeft en dat die persoon hem nog wel kan gebruiken. Let wel op de datum van verlopen geldigheid, meestal 1 jaar.

emcede
door emcede - Jan 2, 2015 om 22:46
960 Antwoorden / 4 Vragen

Wat een rare reactie, fera. Je moet niet boos zijn op BCC maar op de gever van de kaart. Wie geeft jou nou een kado-kaart van een winkel die 50 km verder ligt? Vind het erg raar dat je dit BCC verwijt (en nee, ik werk niet bij of voor deze winkel).

emcede
door emcede - Jan 2, 2015 om 22:49
960 Antwoorden / 4 Vragen

Staat trouwens netjes op de website van BCC:

Kan ik online betalen met mijn BCC Cadeaukaart, Giftcard of Spaarkaart?
Nee, helaas is het nog niet mogelijk om met deze kaarten online te betalen. Het tegoed op uw kaart is onbeperkt geldig en te besteden in onze winkels. U kunt het actuele saldo van uw BCC Cadeaukaart, Giftcard of Spaarkaart wel online opvragen.

door 1953 - Jan 6, 2015 om 01:47
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 2 jan 2015, 15:02]Zet hem op Marktplaats of zo, of geef hem weg aan iemand in de buurt van zo'n winkel. Mensen kunnen ook beter geld geven. Overal inwisselbaar en langdurig geldig.

Behalve als BCC failliet wordt verklaard, dan niet meer geldig, tot het faillissement gold de waarde op de cadeaukaart.