tj
door tjitske_1 Sep 30, 2003 om 10:54
Huishouden & energie

Douchegordijn

Ik wil een douchegordijn van dik transparant zeil maken, waar kan ik hiervoor het beste terecht?

5397 13 Rapporteer

thiazzz
door thiazzz - Apr 16, 2004 om 11:38
7 Antwoorden / 14 Vragen

je kunt landbouwplastic bij de gamma kopen!

ja
door janschol - Apr 16, 2004 om 11:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik betwijfel of bouwplastiek wel zo handig is
volgens mij kunu beter een goedkoop douche gordijn kopen bij de gamma of andere doe het zelfmarkt

el
door elmertje - Apr 16, 2004 om 11:38
3 Antwoorden / 0 Vragen

In de buurt waar je woont kan je het beste zoeken naar een kunststof leverancier.

st
door stekro - Apr 16, 2004 om 11:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dik transparant zeil wordt ok wel als tafelzeil gebruikt. Dus ga naar een winkel die tafelzeilen vekoopt.

mi
door midas - Apr 16, 2004 om 11:38
64 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt het beste naar een bedrijf gaan waar ze (caravan)tenten maken. Het transparante kunststof voor de vensters in tenten is tamelijk zwaar en zeer geschikt. De caravanverkoper kan je vast adressen geven.

mi
door midas - Apr 16, 2004 om 11:38
64 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt het beste naar een bedrijf gaan waar ze (caravan)tenten maken. Het transparante kunststof voor de vensters in tenten is tamelijk zwaar en zeer geschikt. De caravanverkoper kan je vast adressen geven.

me
door meijers_1 - Apr 16, 2004 om 11:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt ook terecht bij een zeilmaker deze hebben ook de goede materialen die je zoekt en kunnen het meestal op maat leveren

at
door atesgah - Apr 16, 2004 om 11:38
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hoe dik moet het zijn en hoeveel heb je nodig? Misschien kan ik wel iets voor je regelen. Ik werk voor een fabrikant van kunststof folie.

r.
door r.weijers - Apr 16, 2004 om 11:38
30 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb er zelf onlangs een gemaakt van een platic zeil wat over de keukentafel ook gebruikt kan worden.
Gekocht bij blokker niet duur aleen de ringen welke je nodig heb om uitscheuren te voorkomen heb ik gehaald van een oud gordijn en een paar bij de schoenmaker

succes

sl
door sloper - Jan 8, 2006 om 17:02
5 Antwoorden / 1 Vragen

als je al wat meer geld voor over hebt kun je ook zoeken naar een zeilmakerij...

ro
door ronnie w - Feb 24, 2013 om 20:34
3 Antwoorden / 0 Vragen

even googlen

diumenge
door diumenge - Feb 24, 2013 om 20:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bestond Google al in 2003?

de eelco
door de eelco - Feb 25, 2013 om 10:47
607 Antwoorden / 92 Vragen

het blijft toch heerlijk he..mensen die een vraag van 10 jaar geleden weer opduiken.....