Christa123Kassa
door Christa123Kassa Mar 26, 2024 om 16:39
Huishouden & energie
Hallo, hoe kan ik een klacht indienen over HEM

Hé? Moet ik nu weer die hele llacht typen?

929 5 Rapporteer
Christa123Kassa
door Christa123Kassa - Mar 26, 2024 om 16:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
tenormin
door tenormin Mar 26, 2024 om 16:46
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Hier heeft u maar 1 vraag gesteld, deze. Dus het is volledig in het duister tasten wat u bedoelt.

Christa123Kassa
door Christa123Kassa - Mar 26, 2024 om 16:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja dit is wel een beetje raar, ik typ mijn klacht over HEM en dan lukt het niet
Hem belde mij om te zeggen, uw contract is afgelopen we hebben een leuke aanbieding, dus trapte ik er in, ik was buiten op dat moment, pas veel later zag ik dat mijn contract nog 1 jaar duurde.
Nu bellen ze me om de 2 weken op en zeggen ze dat ik overgestapt ben naar een ander, daar hadden ze telefoon van gehad, is niet waar dus hing ik gewoon op
Ze blijven vervelendvik zit vast aan HEM wil ik niet maar helaas denk ik
Groetjes Christa

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 26, 2024 om 16:55
2071 Antwoorden / Vragen

Je moet tegenwoordig tekenen voor een overstap, dat kan ook electronisch, dus als u enkel met iemand hebt gesproken kunnen ze u niet overzetten naar een andere leverancier.

sw
door swat1500 - Mar 26, 2024 om 22:33
3791 Antwoorden / 0 Vragen

Informeer wel uw huidige leverancier dat u absoluut niet bent overgestapt u wordt anders gewoon afgesloten en overgezet. de telefoon opjangen lost het probleem niet op.