ve
door veitika May 8, 2024 om 15:16
Huishouden & energie

Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarvan ik gee

Ik moest van de onderhoudsmonteur Eneco een digitaal form tekenen waarop zijn bevindingen werden geplaatst en waarvan ik geen kopie ontvang. Heb ik recht op een kopie zodat ik kan zien waarvoor ik heb moeten tekenen. Volgens de monteur was het slechts een handtekening van bevestiging dat hij langs was geweest maar ik kon een gedeelte van het form. zien waarop een aantal punten door hem waren ingevuld en dat leek niet op een bevestiging van zijn bezoek. Ik zou het kunnen terugzien via mijn account maar dat klopte niet. Er was niets te zien.

3534 13 Rapporteer
tenormin
door tenormin - May 8, 2024 om 15:21
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Zeker iets nieuws bij Eneco. Als hier een monteur moest komen ging dat zonder handtekening maar kreeg wel een enail van ze om te vragen of de werkzaamheden naar tevreden waren uitgevoerd/opgelost en of ik suggesties had om de service te verbeteren. En ook, van te voren, dat als de fout van Enoco was, (de verbinding) ik niets hoefde te betalen, anders werden de vaste kosten gewoon berekend.

Mabelle
door Mabelle May 8, 2024 om 15:57
455 Antwoorden / 1 Vragen

De verbinding? Wat verbindt Eneco dan? Jij huurt, dus de rekening is voor je wbv.

sira
door sira - May 8, 2024 om 15:22
2362 Antwoorden / 24 Vragen

Bij twijfel nooit tekenen.

Bel Eneco en vraag een kopie van het formulier dat u heeft getekend.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - May 8, 2024 om 15:23
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Veitika,

Om wat voor een onderhoud ging het precies ?

ju
door juliomariner May 8, 2024 om 15:34
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Het drukklepnippeltje moest vervangen worden.
Wat maakt dat nou uit voor het beantwoorden van de vraag?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer May 8, 2024 om 18:12
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Juliomariner,

Ik vermoed iets groots aan onderhoud.....

Maar zo is het gissen....

ju
door juliomariner May 9, 2024 om 07:07
1330 Antwoorden / 2 Vragen

en dan nog, TS wil blijkbaar alleen een kopie van het (digitale) formulier. Dan maakt het dus helemaal niets uit of het om een klein nippeltje gaat of om groot onderhoud.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - May 8, 2024 om 15:42
2096 Antwoorden / Vragen

Jeetje, en wat wilt u nu?

sjjoppy
door sjjoppy - May 8, 2024 om 15:55
7211 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt het recht om duidelijk te zien waarvoor een handtekening nodig is.

me
door meganega - May 8, 2024 om 16:46
50 Antwoorden / Vragen

Er is sprake van wilsgebrek, de handtekening is dus sowieso niet rechtsgeldig. Je kunt het document opvragen en desnoods vernietigen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende May 8, 2024 om 18:23
2096 Antwoorden / Vragen

Waar gaat het over, Thé?

Thijs12
door Thijs12 - May 8, 2024 om 16:55
555 Antwoorden / Vragen

Je zult wel een nieuwe auto hebben gekocht.
Wordt morgen afgeleverd. Betaling binnen 14 dagen.

Ozymandias
door Ozymandias - May 8, 2024 om 17:12
175 Antwoorden / Vragen

Het is standaard dat je tekent dat hij langs is geweest. Ik ben niet anders gewend met onderhoudsmonteur.

Waar maak je je druk over?

Re
door Reinier182 - May 9, 2024 om 09:41
169 Antwoorden / Vragen

Je bent niet duidelijk wat voor werkzaamheden er plaats hebben gevonden maar meestal teken je voor de werkzaamheden goed uitgevoerd zijn. Mijn ervaring is dat ze het bespreken voor er getekend wordt. Navragen bij Eneco kan antwoorden geven.

Janzegt
door Janzegt - May 9, 2024 om 10:10
134 Antwoorden / Vragen

Als een monteur mij vraagt digitaal te tekenen (en tegenwoordig is het alleen maar digitaal) vraag ik altijd waarvoor ik teken. Tot nu toe heeft zonder uitzonderin iedere monteur mij het gehele formulier laten zien en uitgelegd.

rj
door rjw - May 9, 2024 om 16:13
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Durven mensen tegenwoordig niet meer gewoon met anderen te praten en gewoon vragen over het hoe en wat op het moment dat het speelt?

@q
door @qwerty@ - May 13, 2024 om 16:35
72 Antwoorden / 1 Vragen

Zomaar iets tekenen, zonder te weten waarvoor, is nooit een goed idee.
Was het wel een onderhoudsmonteur van Eneco ?
Voor je het weet zit ergens aan vast.

rj
door rjw May 13, 2024 om 18:31
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Als er zo maar iemand voor de deur staat die dan eerst werkzaamheden in je huis had TS toch wel eerder wat gezegd mag ik hopen. Dan wacht je toch niet je de werkbrief moet tekenen. De kans dat het geen monteur was is extreem klein.

masjap
door masjap - May 13, 2024 om 17:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Een handtekening maakt alles op een bepaalde manier definitief en bindend. Als je zelf het gevoel hebt dat je liever geen handtekening wil zetten, zet dan alleen neer: "voor gelezen". "Voor gelezen" is niet bindend, maar geeft wel aan dat je er kennis van hebt genomen.