ba
door babette 0162 Apr 5, 2014 om 14:05
Huishouden & energie

Keuken kampioen/ Mandemakers groep

Wij hebben een paar weken geleden een bezoek gebracht aan de keukenkampioen in Kaatsheuvel. Wij zijn op zoek naar een nieuwe keuken en wilden ons laten informeren.
We hebben daar een heel leuk gesprek gehad en hadden er wel een heel goed gevoel bij.
Er werd ons verzekerd dat we niet achterna gebeld zouden worden zodat we het eens rustig konden laten bezinken.
Nu werd ik gisteren (4-4-14) Gebeld door een man van de keukenkampioen, ene Stephan, die mij vertelde dat naar aanleiding van onze afspraak een prijs gewonnen hadden. Een grote prijs vertelde hij. Ik vroeg kunt u mij misschien vertellen wat en daarop antwoordde hij dat vertellen we u in de winkel want u kan ook ipv voor de prijs ook voor een geld bedrag gaan. Heeft u de mogelijkheid om morgen (5-14) Naar onze winkel te komen om de prijs in ontvangst te nemen. Ik was natuurlijk verbaast maar ook wel blij je wint tenslotte niet elke dag iets!
Ik maakt met hem de afspraak dat we om 13 uur in de winkel zouden zijn.
Mijn man vrij genomen van zijn werk en wij naar Kaatsheuvel vandaag. Komen we daar aan en we melden ons netjes. Ik vertelde waar we voor kwamen en die mevrouw die ons ontving keek al een beetje raar en toen kreeg ik al een onderbuik gevoel.
Ze moest het even navragen want wist niet helemaal waar wij het over hadden.
Ze komt bij ons terug en verteld ons dat we inderdaad wel een prijs hebben gewonnen maar alleen in combinatie met een keuken!! We hadden dus een vaatwasser gewonnen. Dat had die meneer Stephan er voor het gemak maar even niet bij verteld!! Ik was echt heel woest en niet eens zo zeer over het feit dat we niet echt iets hadden gewonnen maar meer dat ze ons met eens of ander lul verhaal naar de winkel hebben gelokt en daar het er dus uitkomt dat we het alleen maar krijgen als we daar een keuken kopen!
Ik vind het zo vals en gemeen ben dan gewoon eerlijk aan de telefoon dan hadden we zelf wel de keuze gemaakt om wel of niet daar naar toe te gaan! Nu zijn we gelokt met iets en daar houden wij helemaal niet van. Wij hebben nu dan ook besloten om met ons budget (15/20.000) Naar een andere keuken leverancier te gaan en zeker nooit een keuken aan te schaffen bij welke winkel dan ook van de Mandemakes groep! Wij zijn er helemaal klaar mee. Als dit de manier is waarop de keuken kampioen/ Mandemakers groep zaken doet willen wij daar helemaal niets meer mee te maken hebben. Dus als u ooit wordt gebeld met de mededeling dat u een prijs heeft gewonnen vraag dan of u daar dan wel eerst een keuken voor moet aanschaffen.

1180 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 5, 2014 om 14:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die hebben zichzelf dus mooi in de vingers gesneden met die leugen.

Fraaie reclame voor die zaak.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 5, 2014 om 18:23
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ja, die verkoper wilde gewoon de provisie en niet slim dat hij niet naar hem liet vragen en iets duidelijker was.

Hij hoopte alsnog de order te boeken want hij wilde Uw handtekening...
Niets reclame, weglopen en enkele dagen later terug komen leverde bij de meeste handelaren een leuke korting op.....

zoekster
door zoekster - Apr 5, 2014 om 23:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Volgens mij valt dit onder een oneerlijke handelspraktijk, daar kunt u een klacht over indienen bij consuwijzer.

klik HIER

ba
door babette 0162 - Apr 7, 2014 om 19:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

Vandaag heeft de keuken kampioen contact met ons opgenomen. Ze hebben excuus gemaakt voor de communicatie fout en betreurden wat er was gebeurd. Ze zijn ons op een correcte manier tegemoet gekomen en daarmee is het voor ons klaar! Wij zijn blij met de uitkomst.

tijger1
door tijger1 - Apr 7, 2014 om 19:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult niet de vaatwasser hebben gekregen. ;-)