ke
door kees21 18 mei 2012 om 07:43
Huishouden & energie

Laminat vloer

hoi ik heb een laminaat vloer die net een half jaar oud is en die begint nu al slijtage plekken te vertonen ik heb hem gekocht bij hornbach en ik krijg geen nieuwe of wat dan het wordt gewoon in de doof pot geduwt wat kan ik daar tegen doen

415 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door getty - 18 mei 2012 om 09:04
2662 Antwoorden / 9 Vragen
0

Bij laminaat heb je verschillende klassen. De goedkoopste zijn vaak niet zo slijtvast en moet je leggen op plekken waar je niet vaak loopt, bv zolder. Als je in je woonkamer laminaat heb gelegd die geschikt is voor weinig loopverkeer (staat altijd op de verpakking) dan ben je niet zo handig geweest en kan ik me voorstellen dat ze je afwijzen. Heb je gewoon een goede kwaliteit laminaat gelegd die voor de ruimte geschikt was, dan heb je natuurlijk een punt. Schrijf een brief met je klacht en geef ze 2 weken de tijd om met een oplossing te komen. KOm je niet tot een oplossing dan kan je het voorleggen aan de geschillencommissie in den haag, die voor de doe het zelf branche geldt. Daar zijn ze bij aangesloten. Maar je moet ze dus eerst zelf de kans geven om het oplossen (en geef in je brief aan dat je anders naar de geschillencommissie stapt)

door tot15karakters - 18 mei 2012 om 18:26
2137 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wat was de prijs en garantie op de verpakking?

Ik weet dat je een goedkopere vloer niet met harde schoenen moet belopen dus was het slaapkamer kwaliteit?
Met sokken of zachte pantoffels kan het maar naald hakken en werk schoenen, dat is vragen om problemen.

Ikea heeft wel een goedkopere vloer en die is wel redelijk slijtvast.
Dus welk type Hornbach heb je want daar gaat het om.

we
door webcarehornbach - 21 mei 2012 om 10:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wilt u deze klacht per email aan ons doorgeven onder vermelding van vestiging waar u de laminaat heeft gekocht en om welke laminaat het gaat. Artikelnummer en omschrijving op de kassabon. Ook graag uw telefoonnummer.

emailadres: annemie.adams@hornbach.com
Verdere afhandeling zal via email of telefoon zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kr
krullie83v - 27 jun. 2017 om 09:44
Vrije tijd & tuin

Annuleren activiteit volledige bedrag betalen

Met mijn team hebben wij onlangs een buitenactiviteit geboekt, wij kwamen erachter dat het dit weekend niet echt mooi weer is en we wilden de activiteit graag cancellen en eventueel iets anders hiervoor in de plaats doen (bij dezelfde organisatie) ,echter was dit niet mogelijk en annuleren van de activiteit zou ons het hele bedrag kosten omdat het niet tijdig 2 weken van te voren is geannuleerd ( ... Lees meer

Sj
Sjammetje - 22 apr. 2017 om 12:49
Winkels & webshops

Kopie van origineel bankstel geleverd gekregen

Op 15.1.2017 kochten wij bij XLhome te Nijmegen een bankstel. Een bankstel van Nederlands fabricaat. Een mooi en robuust model. Bij levering viel ons op;
• een aanzienlijke afwijking in ledersoort en de kleur,
• de hocker bleek geleverd met een foutieve bevestiging,
• de rugkussens klopte qua afmeting niet. De chauffeur lichtte alles toe. De oorzaken waren: lichtval, inzitten, n ... Lees meer

el
els van geel - 26 jun. 2017 om 16:48
Winkels & webshops

Misleid

Ik heb kaartjes besteld voor Andre Rieu, voor donderdag 6 juli. Ik heb 515 euro moeten betalen voor 3 eersterangskaartjes, en wat blijkt als ik ze krijg? Dat ze 85 euro per stuk waard zijn. Ze verkopen ze als eersterangstickets, en zeggen nu dat ik op vak gekozen heb en dat ik het had kunnen weten omdat het wederverkoop is. Ik voel me zo bedonderd. Ik ben woedend. Kunnen jullie daar wat aan doen? ... Lees meer