anglo
door anglo Aug 15, 2012 om 08:14
Huishouden & energie

Ligt het door oplegmatras zachter?

beste....
wij hebben een boxspring-bed gekocht met matrassen ARTA pocket vering en vinden het thuis toch wat harder liggen dan in de winkel gedacht
nu overwegen wij om een koudschuim oplegmatras van zo'n 5 cm. te kopen, puur en alleen om zachter te liggen
onze vraag is of dat helpt?

1383 3 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 15, 2012 om 09:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb op mijn matras een tempur oplegmatras liggen. Deze is 7 cm dik. Ik heb het matras gekocht aangepast aan het lichaamsgewicht

Dat helpt.

stofzuigers
door stofzuigers - Aug 15, 2012 om 10:18
75 Antwoorden / 14 Vragen

Wij hebben de sultan matrassen van IKEA ook Boxspring. We hebben ook de bovenmatrassen van IKEA daar gekocht, van 5 cm dikte .Zonder ligt een stuk harder!!!

TIP: Draai met het verschonen van je bed, de bovenmatrassen om, in de lengte EN in de breedte, dit voorkomt kuilen en bobbels in je bed.

anglo
door anglo - Aug 15, 2012 om 10:48
95 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=stofzuigers schreef op woensdag 15 aug 2012, 10:18]Wij hebben de sultan matrassen van IKEA ook Boxspring. We hebben ook de bovenmatrassen van IKEA daar gekocht, van 5 cm dikte .Zonder ligt een stuk harder!!!

TIP: Draai met het verschonen van je bed, de bovenmatrassen om, in de lengte EN in de breedte, dit voorkomt kuilen en bobbels in je bed.

bedankt stofzuiger, dit "zonder ligt een stuk harder" wilde ik graag horen