jsampa
door jsampa Jan 7, 2013 om 16:59
Huishouden & energie

Ongevraagd bellen.

Hallo allemaal, ben in 4 uur tijd 4x gebeld door besparen kan.nl
ik heb proberen duidelijk te maken dat ik ingeschreven stond bij belmijnietregister, toch blijven bellen.
Heb contact gezocht met consuwijzer en later ook met besparenkan.nl middels mail met vermelding dat ik contact heb opgenomen met consuwijzer en ja ik werd gebeld door sparen.nl die mijneer zij dat ze de gegevens van mij van
Scootmedia hadden gekocht dat kon zij hij omdat ik een enquette zou hebben ingevuld met de naam mb tablet 02.
Om het niet te lang te maken heb excuus gehad en telefoonnummer is geblokkeerd.
Ben dus nieuwsgierig of meer mensen daar last van hebben gehad.
mvrg.jsampa

2001 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

En heb je een enquete ingevuld?

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, dat is de enige reden waarom die enquêtes worden opgezet. Namelijk, voor het verzamelen van adresgegevens, telefoonnummers en e-mailadressen....
Als je niet gebeld wil worden voor dat soort zaken, kun je die enquêtes maar beter links laten liggen.

Freya

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen enquette ingevuld want ik was daar mee bekend,heb meer van deze smoes gehoord.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is toch helemaal geen probleem. Zeggen: daar gaat mijn man, zus, of moeder over, ik zal die even roepen en de hoorn neerleggen (of je toestel natuurlijk) . Na een kwartiertje zeggen: ogenblikje nog, als de lijn nog open is. Klaar.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2013 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja is lekker als je nacht dienst heb gehad en de telefoon gaat 4x over.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2013 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt overal wel een probleem van maken.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2013 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

jsampa schreef op dinsdag 8 jan 2013, 11:27: ja is lekker als je nacht dienst heb gehad en de telefoon gaat 4x over.

En die telefoon kan je niet uitzetten?