Oxxio rekent hele maand met hoog tarief dat pas eind van de maand zou ingaan
In september kreeg ik bericht van oxxio dat mijn nieuwe stroom tarief per 30 oktober zou ingaan (variabel tarief).
Nu kreeg ik mijn overzicht van oktober en daat stond de hele maand hetzelfde hoge tarief, dus ook al van voor 30 oktober.
Ook is dit overzicht niet gesplitst in 2 stukken, zodat ik niet kan kijken wat het verbruik is voor 30 oktober en er na.
Zijn er meer Oxxio klanten hier met hetzelfde en hebben zij uitleg van Oxxio ontvangen? Ik namelijk (nog) niet.
Hallo Koekeloer ,
De snelste weg is , contact opnemen met Oxxio ,
https://www.oxxio.nl/klantenservice
U bent niet de eerste en enige, zie: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/elektriciteit-en-gas/voorbeeldbrief-klacht-over-energierekening en https://www.businessinsider.nl/verhoging-tarief-energie-variabel-tarief-stroom-gas-eneco-greenchoice-essent-onderzoek-acm/ Meld dit ook bij www.consuwijzer.nl
En wat hebben deze links met mijn vraag te maken?
U gaf toch aan een vraag / klacht te hebben over Oxxio?
Zie ook deze info:
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/tariefswijziging-van-eneco-greenchoice-en-essent-is-te-kort-dag-zo-vecht-je-hem-aan/?utm_source=dmdelivery&utm_medium=email&utm_content=dmd-radar&utm_campaign=Nieuwsbrief%20zondag%2025%20september&at_medium=email&at_emailtype=retention&at_campaign=avrotros_dmd_radar&at_send_date=20220925#at_emailtype=retention&at_medium=email&at_campaign=avrotros_dmd_radar&at_send_date=Nieuwsbrief+zondag+25+september en lees dan Oxxio inplaats van de genoemde omdat voor Oxxio hetzelfde geldt.
Ook dit heeft niets met mijn vraag te maken
Je kunt chatten met Oxxio. Kijk onderaan bij veelgestelde vragen'
https://www.oxxio.nl/stroom-en-gas?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=branded_merknaam_eg_prospects&utm_adgroup=Oxxio%20-%20Breed=&utm_term=oxxio%20tarieven&gclid=EAIaIQobChMI3OHC38Cc-wIVRAOLCh1MWA8mEAAYASAAEgI4mvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Het wordt nog leuker. Bij Eneco hebben ze de tarieven sinds 30 Oktober, zo erg omhoog gegooit dat het de 190,- die ik zal krijgen in November en December bijna volledig teniet worden gedaan....En ik wed dat dit niet alleen geld voor Eneco, let maar op!
Daar is het toch voor bedoeld, die €190. Om de energierekening mee te betalen. Niet om leuke dingen mee te doen of in een ouwe sok te stoppen.
Ik heb inmiddels contact gehad met oxxio. Ik krijg te horen dat het maandelijks overzicht eigenlijk maar een indicatie is en de app kan niet omgaan met prijsveranderingen halverwege een maand. Dan wordt de prijs aan het eind van de maand genomen. Maar ik hoef niet ongerust te zijn, want op de jaarafrekening gebeurt dit wel en wordt er gesplitst per prijsaanpassing gedurende het jaar. Het is ICT prutswerk van Oxxio.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer