ta
door tammiek Aug 31, 2009 om 12:50
Huishouden & energie

Salontafel in aanbieding op internetsite

Hallo,

Ik heb een vraag en kan zelf niet aan de juiste info komen misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb afgelopen vrijdag een salontafel gekocht bij de leenbakker. Nu zie ik op de site van de leenbakker dezelfde salontafel voor 40 euro goedkoper.

Nu vraag ik mij een aantal dingen af:
- dienen ze in de winkel de producten voor dezelfde prijs aan te bieden als op de site en andersom?
- de aanbieding is misschien wel ingegaan na mijn aankoop van afgelopen vrijdag kan ik het verschil terug vragen in de winkel? want de aankoop is in de winkel gedaan en de aanbieding staat in de webwinkel (heb nog niet na kunnen gaan of de aanbieding ook in de winkel is)

Groeten,

Tamara

945 5 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 31, 2009 om 13:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Tamara,

Ze hebben wel 16 salontafels. Kan de prijs dus niet voor je nagaa, maar .... in het algemeen is het zo dat je het artikel kunt terugbrengen (binnen een bepaalde tijd) en je geld kunt terugkrijgen. Het loont dus zeker de moeite om even naar de zaak terug te gaan en het verschil terug te vragen en anders .... tafel teruggeven, geld incasseren en de tafel opnieuw voor de lagere prijs kopen. Volgens mij zullen ze niet moeilijk doen. Overigens: artoikelen op de site zijn ook in de winkels verkrijgbaar.

Leenbakker

Suc6

ta
door tammiek - Aug 31, 2009 om 13:16
98 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi edrick3,

Ik zou de tafel graag terugbrengen maar het probleem is dat ik de verpakking al heb weggegooid, de tafel al is gemonteerd en ook al is bewerkt met olie. Dus terugbrengen gaat niet meer…

Ik weet dat dezelfde artikelen op de site ook in de winkel te koop zijn. Maar volgens mij (heb het nog niet na kunnen kijken) is deze tafel niet in de aanbieding in de winkel. Dus daarom mijn vraag of ze verschillende prijzen mogen hanteren op de site en in de winkel. En of ik mijn geld terug kan vragen (omdat mijn vermoeden is dat de aanbieding van na vrijdag is)

Het gaat trouwens om deze tafel: http://www.leenbakker.nl/nl/Assortiment/Tafels/Salontafels/Salontafel_Dagmar(4).aspx

Groetjes Tamara

edrick3
door edrick3 - Aug 31, 2009 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo Tamara,

Waarschijnlijk goed nieuws voor je. Ik heb even voor je rondgekeken (lekker makkelijk dat ze 3 verschillende salontafels met dezelfde naam hebben) en op de website staat-ie nu inderdaad 20 (en niet 40 (??) zoals je vermeldde) goedkoper. Even met een filiaal gebeld en de prijs gevraagd. Antwoord: 79,99. Op mijn reactie dat-ie voor 59,99 op de site stond het antwoord: klopt, is nu zeker een folderaanbieding geworden, maar dat wisten we vrijdag niet. Om een lang verhaal kort te maken. Je kunt met de kassabon terug naar de winkel en krijgt het prijsverschil terug. Daar doen ze niet moeilijk over werd mij verteld.

Suc6 ermee!

ta
door tammiek - Aug 31, 2009 om 14:58
98 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Er staan inderdaad verschillende salontafels met dezelfde naam. Als je een salontafel aanklikt dan zie je daarbij meerdere foto's staan die allemaal staan voor een andere maat. Heb de tafel gekocht van 149 euro (die nu dus 109 euro is). Maat 35x120x70. (laatste foto) Dus wel 40 euro verschil.

Ik wil graag altijd eerst de info op een rij hebben voordat ik ga bellen en dat ze me af gaan poeieren. Heb de info niet kunnen vinden dus heb er zelf ook maar achteraan gebeld. (eerst naar een andere vestiging om te kijken wat die zouden zeggen). En toen naar mijn eigen vestiging.

Ze doen inderdaad niet moeilijk om het verschil terug te geven. Wat ik er ook uit begreep is dat het een beleid bij de leenbakker is als je iets koopt en het binnen de komende 7 dagen in de aanbieding is dat je dan het verschil terug krijgt. Dus misschien is dit ook een tip voor andere mensen die iets kopen / hebben gekocht bij de leenbakker.

Maar edrick heel erg bedankt voor de genomen moeite! :)

Groetjes Tamara

di
door directeur - Nov 21, 2009 om 10:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste tamara,

Het is een regelement bij heel blokker holding, Dat je na aankoop binnen 7 dagen je verschil terug kan krijgen dus dat houd in

Als jij op 1 januari iets koop en het komt op 5 januari ik noem maar een voorbeeld in de folder dan kan jij met je kassa bon terug gaan waarbij de product die je hebt gekocht retour geslagen wordt en opnieuw aangeslagen. Dus dan weet je dat voor de toekomst.