ba
door bart24 Mar 20, 2004 om 21:59
Huishouden & energie

Seats and sofas

Beste KassaIk heb 10-01-2004 een bankstel gekocht bijseats and sofas.Nu zou het bankstel op 27-03-2004 geleverd moeten worden.Na telefonisch contact op 19-03-2004 wordt al mede gedeeld dat de lever tijd niet haal baar is.Bij de bestelling en volledige betaling op10-01-2004 is ons zwart op wit gegeven dat het bankstel op 27-03-2004 geleverd word.Wat kan ik hieraan doen en zoja kan ik onder het koop contract uit.m.v.g. Bart Willart

1995 18 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:04
763 Antwoorden / 1 Vragen

wacht even af of ze op 27-3 of de telefonisch afgesproken datum u bankstel komen afleveren, ik weet niet wat u tijdens het laatste telefonisch contact heeft afgesproken of dat u heeft aangegeven nog wel even te willen wachten, probeer hierna eens een uiterlijke leverdatum op papier te krijgen en geef aan dat u anders u geld terug wilt, blijven ze dan nog in gebreken dan heb je in feite recht op geld terug. dit is vaak heel lastig een aantal winkeliers is in staat om je behoorlijk lang aan het lijntje te houden. hierbij houden ze zich ook vaak niet aan de regels.
ja u hebt hier nu niks meer aan maar ik heb in het verleden jaren in een winkel gewerkt als u iets besteld moet een kleine aanbetaling voldoende zijn betaal een artikel pas bij aflevering. wordt wel een volledige betaling geeist dan geeft dit vaak al aan hoe slecht een winkelier met zijn klanten omgaat.

ba
door bart24 - Apr 16, 2004 om 13:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

de uiterste leverdatum staat op papier deze is namelijk week13 27-03-2004

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:04
763 Antwoorden / 1 Vragen

nou in dat geval kan u natuurlijk 28-3 actie ondernemen helemaal als u het idee hebt dat het op een latere datum ook niet goed komt, wel geld aanpakken maar geen goederen leveren als het bedrijf niet op u verzoek geldterug te geven ingaat is vaak een lange adem gewenst succes.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:04
763 Antwoorden / 1 Vragen

nou ben ik nog even mijn vermoeden is bevestigd ga met dit bedrijf niet in zee. u kunt meer informatie vinden door naar de site van tros radar te gaan adres http://trosradar.nl klik nu op zoeken en typ in het vak zoeken naar alle worden klik hieronder ook even aan dat u zoekt naar trefwoord seat en sofa comma's herkent een zoekmachine meestal niet en klik op zoeken hier vind u alle klachten terug hoop u zo voldoende geinformeert te hebben

ka
door kaatjevbeek - Dec 28, 2011 om 12:29
14 Antwoorden / 1 Vragen

En zo worden de geesten rijp gemaakt aan het einde van 2011, om halverwege 2013 zonder morren de kortingen te aanvaarden..
Mijn complimenten voor degene die uitgedacht heeft hoe de boodschap gebracht zou moeten worden...
Die eerste boodschap werd gisteren ook niet gebracht door een droge boekhouder of ambtenaar, maar door een stralende schoonheid...
Het is tegen elk advies van deskundigen, die allemaal ontraden om te bezuinigen. Maar zo worden ook de jonge geesten voorbereid om, als het hun tijd is, rijp te zijn voor armoede en erger.
Want geloof maar niet dat als het beter gaat ook de pensioenen omhoog zullen gaan naar weer een leefbaar niveau....dat is nog nooit gebeurd.

td
door tdb - Dec 28, 2011 om 13:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

De salarissen van de medewerkers en directie worden ook betaald uit onze inleg,
Gaat deze nu ook gekort worden of gaat dit buiten proposioneel omhoog.

ja
door jannigje_1 - Dec 28, 2011 om 13:31
17 Antwoorden / 5 Vragen

hoe is dit mogelijk als ze de werk jaren geleden goed hadden gedaan dan was er nu geen groot probleem mensen die het al moeilijk hebben krijgen het steeds moeilijker waar neer houd het op mensen kunnen niet bezig blijven met in leveren
daar hebben ze voor gewerkt om dat hun de werk niet goed doen moeten wij nu op de blaren zitten hun zitten daar niet mee hebben zelf wel n dikke knip
en dan willen ze nog meer gaan bezuinigen straks bezuingen ze alles kapot
en mark rutte maar zeggen dat er geen armoede is in ons land je kunt er alleen maar kwaad over worden ga terug naar de schoolbanken misschien dat je dan beter je werk kunt doen

bo
door bornsol - Dec 28, 2011 om 14:03
133 Antwoorden / 35 Vragen

men kiest de weg van de minste weerstaand,premie verhogen zal veel weerstand op de werkvloer veroorzaken,gepensioneerden kunnen echter geen vuist maken en zijn dus een makkelijke prooi,en dat weten de pensioenfondsen maar al tegoed

pe
door peerb - Dec 28, 2011 om 15:24
4 Antwoorden / 0 Vragen

Het zijn wel de spaarcenten van de gepensioneerden waar we het over hebben.
Als de banken in de problemen komen dan is er plotseling geld genoeg. 400 miljard, 900 miljard naar Griekenland. Geld genoeg zelfs om de walgelijke bonussen te bekostigen voor al die zakkenvullers die de zaak naar de mallemoer geholpen hebben. En nu moeten de gepensioneerden het door anderen gejatte geld zelf aanvullen? Dat zal toch niet waar zijn.

speedy62
door speedy62 - Dec 28, 2011 om 16:04
9 Antwoorden / 0 Vragen

het is toch van de gekke dat mensen die hun hele leven al betaald hebben aan het pensioen dat die nu gekort gaan worden??
het is puur een schandaal als dat gaat gebeuren.

ps
door psoentjens - Dec 28, 2011 om 17:00
8 Antwoorden / 0 Vragen

Het is pertinent niet waar dat de mensen die nu pensioen ontvangen dat in hun hele leven al zelf betaald hebben. Ze hebben in vele gevallen te weinig betaald. Enerzijds omdat de eerste mensen die pensioen kregen zonder meer al niet hun hele leven daarvoor betaald hebben en anderzijds veel mensen die nu pensioen ontvangen in feite in het verleden te weinig betaald hebben omdat de premies niet op zo'n hoge levensverwachting gebaseerd waren als dat die mensen nu daadwerkelijk (ouder) worden.

du
door duusje - Dec 28, 2011 om 17:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

psoentjens komt met een voorbeeld van een fractie van de inleggers.
(tekort of niet ingelegd) De huidige en toekomstige (jonge) werkenden bulken van de verworvenheden, die hun ouders ze hebben verschaft en beginnen nu te zaniken dat ze voor hun ouder(generatie) wat moeten ophoesten. SCHANDE!

ps
door psoentjens - Dec 28, 2011 om 19:17
8 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Duusje. Ik ben van mening dat beide groepen samen best wel een behoorlijke groep pensioengerechtigden betreft en in ieder geval een heleboel gemiste pensioenpremie inleg....
Ben het wel met je eens dat de jongere generatie soms best wel eens wat mag doen voor hun ouders. Te vaak worden ze gemakzucht lekker weg gestopt in een bejaardentehuis of verzorgingstehuis, want "daar worden ze toch zo goed verzorgt".

wi
door wilvarawil - Dec 28, 2011 om 22:06
7 Antwoorden / 2 Vragen

L.S.
Toen de banken zéér veel geld nodig hadden, was er wél opeens bijzonder veel geld.De staat heeft dat, meen ik ,al voor een groot gedeelte terug ontvangen.
Kunnen de pensioenfondsen hiermee dan niet geholpen worden?
Verder ben ik al jaren van mening dat deze pyramidevorm van pensioenpremies en uitbetalingen gedoemd is om te mislukken............het aantal uitbetalingen blijft groter dan het aantal premieplichtigen.
Wil.

ka
door kampersh - Dec 29, 2011 om 12:14
13 Antwoorden / 1 Vragen

De sterkste schouders???

da
door daddy cool - Dec 29, 2011 om 14:36
4 Antwoorden / 6 Vragen

laat de regering eerst maar eens het ABP aanvullen met hetgeen zij in het verleden uit het fonds gegraaid hebben.

tonny1946
door tonny1946 - Dec 30, 2011 om 08:35
14 Antwoorden / 4 Vragen

het alle ergste is dat het bestuur van het abp pensioen fonds gewoon doorgaan met hun zakken te vullen en de meeste hebben die baan gekregen via vriendjes politiek en ze zijn ondeskundig op het gebied van beleggingen en er zitten geen vertegenwoordigers van de werknemers in het bestuur

cd
door cdezeeuw - Dec 31, 2011 om 16:44
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is een politiek spelletje. De dekkingsgraat laag houden zodat de pensioenen verlaagd kunnen worden, de premies omhoog en de aanspraak naar 66 jaar ev. Rutte c.s. heeft al laten weten dat door de verslechterde woningmarkt, daling prijzen woningen, met daarnaast de 650 mjrd hypotheekschuld die na een paar jaar niet meer gedekt wordt (mi nu al niet) door de (te lage waarde/te hoge hypotheekschuld) waarde van de woningen er straks een tegoed is bij de pensioenfondsen die door de maatregelen, zie hiervoor, na een paar jaar enorm is gestegen. Dus er kan weer gegraaid worden uit deze fondsen om e.e.a. overeind te houden. Nu wordt er mjrd overheidsgeld, van ons, in de banbken gestort die er vervolgens weer mee gaan speculeren. Wie eind van het liedje, betaalt de rekening ?? de loonslaaf.