je
door jevdongen Aug 10, 2008 om 08:12
Huishouden & energie

Tips voor badkamerspecialist

Ik zoek een badkamerspecialist in de buurt van Eindhoven.
Dus een partij die de hele boel regelt.
Heeft er iemand tips?

520 3 Rapporteer

mr
door mr - Aug 11, 2008 om 11:52
26 Antwoorden / 6 Vragen

mijn ouders hebben een aantal jaren geleden een badkamer laten plaatsen door de Baderie. Zij hadden/ hebben een vestiging in Son. Zij hebben alles geregeld voor de renovatie en binnen de afgesproken tijd van 3 weken. Natuurlijk moet je wel bereid zijn te betalen voor deze service, maar mijn ouders waren uitermate tevreden over zowel het proces als het resultaat.

groet,

mr

li
door listen77 - Apr 10, 2009 om 10:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de verbouwing van onze badkamer zochten wij ook een partij die de hele boel regelde; leek ons wel zo handig. Uiteindelijk is onze keuze gevallen op de Baderie in Son. De eerste gesprekken verliepen prima, maar vanaf het moment van verbouwing is er erg veel mis gegaan: een oude afvoer werd niet afgedopt (je hebt dan dus een open verbinding met het riool), dus toen de badkamer zo goed als klaar was, hadden we last van enorme stank. Daarom moest de wc gesloopt en opnieuw betegeld worden. Daarvoor kwam de tegelzetter langs, maar die had zelf geen tegels bij zich en vroeg of wij er misschien nog een paar hadden... Tijdens het sloopwerk kwam het stucwerk van de muur van de aangrenzende slaapkamer naar beneden, maar ik moet zeggen dat ze dat keurig hebben opgelost. Op onze zolder werd een aansluiting gemaakt voor de wasmachine, maar dat is niet goed gebeurd en dat ging lekken. De douchedeur werd verkeerd gemonteerd, we kregen verkeerde facturen, de overall afwerking was/is slordig en de interne communicatie is een drama! Hoe vaak we niet gebeld hebben, omdat er weer iets niet goed was en dat ze weer langs moesten komen. Daar zijn we erg vaak voor thuis moeten blijven (iedere keer vrij vragen, of op een dag dat je zelf vrij bent, maar dan doe je natuurlijk liever andere dingen). Vaak wist de ene collega niet wat de ander deed of had gedaan en wij alles iedere keer maar uitleggen. De verbouwing zou 3 weken duren, maar uiteindelijk heeft het 26 weken geduurd. Van een partij die best prijzig is, zou je meer kwaliteit en service mogen verwachten.

We hebben de Baderie destijds de opdracht gegund, omdat de eerste gesprekken zo goed waren en omdat we dachten dat het handig was om 1 partij te hebben die alles zou regelen; achteraf is dat goede gevoel helemaal verdwenen en ondanks dat het uiteindelijk allemaal opgelost is, hebben we er geen goed gevoel aan overgehouden en zullen we de Baderie bij niemand aanraden.

johanpc
door johanpc - Apr 10, 2009 om 11:16
1379 Antwoorden / 2 Vragen

@lissen wij hebben dezelfde ervaring met de vestiging in heerlen.

Toen er problmen kwamen zoals beginnen en dan 3 dagen niet verschijnen Gat in jmuur naar andere kamer, lekkage omdat soldeeer werk niet goed was, tijdens het voorberijdende breekwerk stof afzuiger die explodeerde, meer dan 60 tegels teweinig en niet meer bij te krijgen.enz.

Toen wij eindelijk bij het hoofdkantoor waren terecht gekomen bleek dat alle personeel van de betreffende filiaal niet meer indienst was inkl filiaal manneger telefoniste verkoop personeel. en ze dus eigenlijk niets voor ons konden doen om dat ze niet meer konden kontroleren of ons verhaal wel klopte.

Uiteindelijk kregen we na een jaar klagen de riante korting van €125,00 op een badkamer van €5000,00