me
door mek1967 Apr 2, 2014 om 16:36
Huishouden & energie

Warmtewisselaar

Hallo, sinds 2012 kregen wij ineens van eneco een warmtewisselaar. op mijn afrekening stond dat ik 6,79 per maand ervoor betaalde. 2013 ineens 10 euro per maand en nu 2014 al 15 euro per maand. Kan dit zomaar? en is het niet wat veel per maand?

908 10 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 2, 2014 om 18:07
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

me
door mek1967 - Apr 2, 2014 om 19:16
10 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

de eelco
door de eelco - Apr 3, 2014 om 11:20
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=mek1967 schreef op woensdag 2 apr 2014, 19:16][quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

wat tot15karakters bedoelt is dat als de huur van de warmtewisselaar duurder word u de mogelijkheid heeft om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagd of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

me
door mek1967 - Apr 3, 2014 om 11:49
10 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:20][quote=mek1967 schreef op woensdag 2 apr 2014, 19:16][quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

wat tot15karakters bedoelt is dat als de huur van de warmtewisselaar duurder word u de mogelijkheid heeft om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagd of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

me
door mek1967 - Apr 3, 2014 om 11:50
10 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:20][quote=mek1967 schreef op woensdag 2 apr 2014, 19:16][quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

wat tot15karakters bedoelt is dat als de huur van de warmtewisselaar duurder word u de mogelijkheid heeft om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagd of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

Ik kan de huur opzeggen? volgens mij niet. In de wet hebben ze aangenomen dat het vanaf 1 januari 2014 verplicht is om te huren.

En nee ik verbruik niet meer krijg zelfs weer 300 euro terug en mijn maandbedrag gaat ook weer 30 euro omlaag.

tijger1
door tijger1 - Apr 3, 2014 om 12:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En u had vóór 2012 dan geen warmtewisselaar?

me
door mek1967 - Apr 3, 2014 om 14:58
10 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 3 apr 2014, 12:15]En u had vóór 2012 dan geen warmtewisselaar?

Nee toen heb ik heb de warmtewisselaar pas gekregen van de eneco. In 2012

co
door consument13 - Apr 15, 2014 om 15:43
6 Antwoorden / 1 Vragen

kennelijk kan dit zomaar

zie ook de kosten van liander die omhoog schieten.

dit komt omdat de variabele inkomsten niet meer voldoen
meer en meer mensen nemen nl. zonnecellen.

daardoor gaat men de vaste lasten als deze, flink verhogen.

en inderdaad, ook al gaan de vaste lasten hard omhoog, en bent u meer gaan verbruiken, de variabele kosten dalen waardoor het termijn bedrag omlaag gaat.

conclusie;

door het milieu bewust plaatsen van zonnecellen, gaat de vervuiler minder betalen.
en de variabele kosten zijn jarenlang kunstmatig hoog gehouden.

door 1953 - Apr 16, 2014 om 22:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=de eelco schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:20][quote=mek1967 schreef op woensdag 2 apr 2014, 19:16][quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

wat tot15karakters bedoelt is dat als de huur van de warmtewisselaar duurder word u de mogelijkheid heeft om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagd of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

wat tot15karakters bedoelde is, dat als de huur van de warmtewisselaar duurder wordt u de mogelijkheid hebt om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagt of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

me
door mek1967 - Apr 17, 2014 om 08:48
10 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=1953 schreef op woensdag 16 apr 2014, 22:42][quote=de eelco schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:20][quote=mek1967 schreef op woensdag 2 apr 2014, 19:16][quote=tot15karakters schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:07]Als een apparaat duurder word en je deze huurde opzeggen....

En gebruik je deze nu zwaarder of zo?

Ik begrijp u niet sorry. Kunt u het nog even toelichten?

wat tot15karakters bedoelt is dat als de huur van de warmtewisselaar duurder word u de mogelijkheid heeft om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagd of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

wat tot15karakters bedoelde is, dat als de huur van de warmtewisselaar duurder wordt u de mogelijkheid hebt om de huur op te zeggen (niet mijn woorden ).
en hij/zij vraagt of u de warmtewisselaar nu meer/zwaarder belast.

Ik ben niet meer gaan gebruiken, juist minder. en daarom vind ik het helemaal belachelijk dat het steeds meer wordt en je niet eens bericht daarvan krijgt.