hu
door huygen14 Jan 3, 2018 om 09:51
Vakantie & reizen

Adotravel

Is dit een betrouwbare organisatie en overal bij aangesloten?

8588 5 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 3, 2018 om 10:00
7210 Antwoorden / 3 Vragen

ekerheden

Uit de link:
Voor uw zekerheid zijn wij aangesloten bij
TGCR (TOP Garantie Consumenten Reizen). Derhalve is uw vooruitbetaalde geld veilig. Mocht adotravel in staat van faillissement verkeren, dan heeft u de garantie dat uw vooruitbetaalde reissom teruggestort wordt op uw rekening.

AdoTravel Reisvoorwaarden
De AdoTravel reisvoorwaarden zijn van toepassing op alle reizen, geboekt vanaf 3 september 2015.
Voor meer Informatie kijkt u op: AdoTravel reisvoorwaarden

KAMER VAN KOOPHANDEL
Haaglanden nr. 27.26.89.58

link: http://adotravel.nl/Info/Zekerheden.html

emcede
door emcede - Jan 3, 2018 om 10:19
960 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, overal bij aangesloten. Bovag, Keurmerk Klantgericht Verzekeren, Thuiswinkel Waarborg - wat u maar wilt.

Wat vraag je nu eigenlijk, en wat heb je zelf al uitgezocht?

ne
door neodutchio Jan 3, 2018 om 10:42
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Nou, TS heef zelf al uitgezocht hoe je een account kan aanmaken hier en hoe je een vraag kan stellen. Moest hij of zij nog meer zelf doen dan?

gerbera
door gerbera Jan 3, 2018 om 11:18
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Vroeger had je het radioprogramma "u vraagt wij draaien"  Die term is blijkbaar nog steeds populair bij de Vara.;-))

aurora1
door aurora1 - Jan 3, 2018 om 15:15
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom stelt u steeds vragen waarop u zelf gemakkelijk het antwoord kunt vinden?
Wilt u dat wij voor u op internet gaan kijken omdat u daar zelf geen zin in heeft? Ik ga dit niet uitzoeken voor u om die reden.
U kunt gewoon op die website het antwoord op uw vraag vinden.

Mi
door Michel65 - May 3, 2018 om 22:14
1 Antwoorden / Vragen

Ja, ze sluiten zich overal bij aan. Er staat een batterij aan logo's op de site, dus dat zit vast wel goed! ;-)

ADO travel was lid van de ANVR en garantiefonds SGST en adverteerde daar ook mee, totdat ze in 2015 door de ANVR geschorst zijn als lid, vanwege het faillissement van SGST.

Om toch met een garantie te kunnen adverteren hebben ze gezamenlijk met andere Turkije-specialisten een nieuw stichting opgezet, genaamd SGCR.
Deze naam lijkt overigens opvallend veel op het gerenommeerde garantiefonds SGR,  vermoedelijk vanwege deze grote gelijkenis (meeliften op betrouwbaarheid) moest men de naam opnieuw wijzigen en heet de stichting nu TGCR.

Reactie Walter Schut, adjunct-directeur van de ANVR:
‘Het oprichten van een stichting is niet voldoende om de schorsing van deze drie als ANVR-lid ongedaan te maken. Er moet aantoonbaar een financiële garantie zijn voor het geval een van de bedrijven niet aan zijn financiële verplichtingen kan voldoen’, zegt Walter Schut, adjunct-directeur van de ANVR.
https://www.travmagazine.nl/anvr-nieuw-fonds-niet-meteen-erkend/

Trek zelf uw conclusie...

tijger1
door tijger1 May 3, 2018 om 23:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nuttig antwoord na vier maanden.