bz
door bzoontje Nov 10, 2019 om 20:04
Vakantie & reizen

Als de prijs van je geboekte reis verlaagd wordt heb je dan daar ook recht op?

Reis bij KRAS geboekt met € 30,- korting p.p.. Na 7 dagen wordt er extra korting gegeven: € 130,- p.p. Ik voel me zwaar benadeeld. Heb ik recht op extra korting? Ik kan geen beroep doen op herroepings recht aangezien dit maar tot 5 dagen na boeking geldt. Annuleren heeft geen zin aangezien de annuleringskosten veel hoger zijn als de gezamelijke korting (2 personen).

4812 13 Rapporteer

ju
door juliomariner - Nov 10, 2019 om 20:11
1332 Antwoorden / 2 Vragen

Nee. U hebt al een overeenkomst gesloten dus er geen recht op. Maar vragen om de korti g.mag natuurlijk ( echter weinig kans)

bz
door bzoontje Nov 10, 2019 om 22:41
Antwoorden / 1 Vragen

Jullie hebben allemaal gelijk. Ik moet niet zeuren. We hebben gewoon pech gehad door een week te vroeg te boeken.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2019 om 20:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar weer dezelfde vraag, als de prijs verhoogd was, had u het dan normaal gevonden die hogere prijs te betalen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 10, 2019 om 20:13
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Neen, helaas, als de prijs verhoogd zou worden dan behoeft u ook niet meer te betalen. Vergelijk het met uitverkoop acties net nadat u iets heeft aangekocht. Helaas dan ook pech.

Ka
door Kassagebruiker - Nov 10, 2019 om 21:08
683 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals bijna iedereen weet heeft (vooral) de reisbranche 'fluid' pricing, of te wel vraag en aanbod. Dus, nee, u heeft geen recht op de latere hogere korting. Anderzijds hoeft u niet extra te betalen als de reis duurder wordt.

tenormin
door tenormin - Nov 10, 2019 om 21:10
16852 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, helaas @zoontjens van ziggo (hoe komt u op de naam)? Maar het goede antwoord is al gegeven. Alleen door uw naam reageer ik. ♫ Haha....

tijger1
door tijger1 Nov 10, 2019 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vindt u datzo bijzo der? Iemand met de achternaam Zoontjes?

Wel weer een mailadres als gebruikersnaam.

tenormin
door tenormin Nov 10, 2019 om 21:58
16852 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ik vindt het gewoon grappig. Iets op tegen? Niet bijzo der, dat nu weer niet. (Uw schrijven). Denk trouwens, off topic, dat iedereen veel te spastisch reageert als er iemand inlogt met een e-mail adres. Ik ga haar/hem zeker niet benaderen, in ieder geval niet een van ons. En het komt heel zelden voor dat een "adverteerder" daarop reageert.

tijger1
door tijger1 Nov 11, 2019 om 09:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard gaan 'wij' hem niet benaderen, maar er zijn programma's die mailadressen van internet pakken en die met spam gaan bestoken. En dan vraagt men zich af waar toch al die spam vandaan komt, terwijl men zo ‘zorgvuldig’ met zijn mailadres.

Th
door Thijs124 - Nov 10, 2019 om 21:57
289 Antwoorden / Vragen

Nee natuurlijk niet. Je hebt ook geen recht op de last minute prijs die in de laatste drie weken nog veel lager is.

diumenge
door diumenge - Nov 10, 2019 om 22:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoezo zwaar benadeeld?

gerbera
door gerbera - Nov 10, 2019 om 22:22
7378 Antwoorden / 14 Vragen

Jeetje, enige tijd voor uw boeking is een ander de € 30,- korting misgelopen want toen was die actie er nog niet. En die loopt nu met een KRAS op zijn ziel.

edrick3
door edrick3 - Nov 11, 2019 om 10:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb ik recht op extra korting?
Nee.

Maar misschien kun je hier naar verwijzen ...

Beste prijsbelofte

Je hebt bij Kras een reis geboekt waarop je je erg verheugt. Dan is het vervelend als je diezelfde reis bij ons opeens nóg voordeliger voorbij ziet komen. Daarom zetten wij onze laagste prijs vast en garanderen we, tot kort voor vertrek, dat de prijs niet meer daalt. Gebeurt dat wel, dan betalen wij het verschil terug. Je kunt dus met een gerust hart vroeg boeken. Bijkomend voordeel is dat de keuze nog heel groot is en de voorpret lekker lang.
(Bron)

koekeloer
door koekeloer Nov 11, 2019 om 12:19
562 Antwoorden / 18 Vragen

Ik gok dat Kras gaat zeggen dat de prijs niet is verlaagd, maar er een aktiekorting is gegeven :-)

mo
door mof - Nov 11, 2019 om 11:52
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Nee u heeft geen recht. Zou u ook niet vragen als de reis na zeven dagen voor 100€ meer werd aangeboden.

ma
door marleenvanh - Nov 11, 2019 om 12:05
453 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, want op het moment dat u boekte was dat de prijs en daarmee bent u accoord gegaan. Had u maar moeten wachten en de kans lopen dat het volgeboekt/uitverkocht zou zijn, dan wel dat er een hogere prijs zou gelden.

Engelse drop
door Engelse drop - Nov 11, 2019 om 13:26
63 Antwoorden / 5 Vragen

Als U nu op zondag boodschappen doet brengt u ze maandag dan terug. Als ze in die week in de aanbieding zijn bij de supermarkt  ??

@H
door @HENK@ - Nov 11, 2019 om 13:39