Centerparcs via email onbereikbaar?
Ik probeer al sinds juni email contact te krijgen met Centerparcs.
Talrijke e-mails gestuurd naar customercontact en centerparcsvoucher.
Reageren niet.
Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.
Wordt wel lastig gevallen met e-mails over zgn. aanbiedingen.
Wie weet een oplossing?
Kijk je spambak eens na.
Misschien staan daar de mails met antwoord. Maar even serieus. Niet 6x per dag mailen maar ze wel de tijd geven om te reageren.
Ik heb ze sinds begin juni de tijd gegeven.
Lang zat dus voor die klantonvriendelijk club.
'Talrijke e-mails'.
Op een gegeven moment houdt het op.
Misschien krijgt u via uw mailadres antwoord als u dit formulier invult.
https://www.dagjecenterparcs.nl/zandvoort/NL/contact
Quote: Je mag natuurlijk wel bellen, maar ik heb geen zin om dit verdienmodel te spekken.
Hoezo? Het is toch een gewoon 010 nummer?
Misschien kan u gratis bellen, maar ik niet
Dan maar blijven mailen. Succes...
Moet u op internet eens lezen hoe lang je in de wacht wordt gezet bij die klantonvriendelijke club
U denkt toch zeker niet dat u de enige bent die belt en mailt? En dan zijn er ook nog mensen die rustig 10-20-30x op een dag bellen of mailen en het dan nog gek vinden ook dat er lange wachttijden zijn.
Waarom bellen ze 20x per dag...omdat ze niet te woord worden gestaan.
En als 100 mensen p.d. bellen, worden ze NOOIT te woord gestaan.
Het verdienmodel is dus van de telecomprovider. Niet van het recreatiepark.
Wat is het verdienmodel van bellen? Dat is duurder voor ze dan emailcontact.
Voor mij niet...kan u gratis bellen en een half uurtje in de wacht staan...kijk maar eens op internet over het belgedrag van centerparcs
Met het meest simpele mobiele abonnement heb je vaak al onbeperkt gratis bellen in Nederland. Zelf heb ik een Tmobile abbo van 15 euro en kan gratis uren in de wacht staan. Ook bij veel aanbieders van vast bellen kan je onbeperkt bellen.
Ik zal centerparcs vragen of ze een abonnement willen vergoeden
Centerparcs verdient er niets aan. Sterker nog, het blijft een kostenpost.
@jakl: jij zegt dat het hun verdienmodel is. Leg dan eens uit hoe zij geld verdienen aan dat 010 nummer. Dat het jou geld kost wil nog niet zeggen dat zij er aan verdienen. Dat snap je toch wel?
Hallo Jakl ,
Dan maar via FB ,
https://www.facebook.com/pg/CenterParcsNL/community/?ref=page_internal
Daar maak ik gelukkig geen gebruik van
Er zijn veel mogelijkheden , een beetje water bij de wijn doen kan ook geen kwaad . Of wachten tot Pinksteren op Pasen valt :-)) u bent niet de enige .
Als er op e.mails niet wordt gereageerd, wat te maken zou kunnen hebben met het thuiswerken iv.m. Corana, dan blijft er alleen de telefoon nog over om, zo mogelijk, wel contact te kunnen krijgen.
Een telefonisch contact wil echter nog niet garanderen dat u dan wel een afdoend/bevredigend antwoord op uw vraag zult krijgen.
Maar wel een antwoord op de vraag krijgen is altijd nog beter dan blijven e.mailen, waarbij het vrijwel zeker is dat er helemaal geen reactie/antwoord komt.
Ja inderdaad...centerparcs klantvriendelijk?
Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.
Quote: Ze weten me wel te vinden met zgn aanbiedingen.
Logisch, dat is een volkomen geautomatiseerd proces.
Maar goed, meer opties dan vermeld zijn er niet, u zult het er mee moeten doen.
Ik vraag mij af waarom u hier deze vraag stelt, er worden een paar oplossingen aangedragen maar op elk heeft u wel een negative reactie. Dus als u niet wilt bellen, geen Facebook gebruikt dan gewoon maar wachten totdat er eens gereageerd wordt. Mogelijk is uw vraag niet zo belangrijk en worden urgente gevallen met voorrang behandeld. We leven in een vreemde tijd waarin alles nou net even anders kan lopen dan we zouden wensen.
Bedankt voor uw positieve reactie
Als je je reservering wilt wijzigen of annuleren is bellen de enige mogelijkheid.
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/faq
Kijk onder : beheer mijn boeking,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Abonnement opgezegd, maar krijg een tegoedbon
Mijn kleindochter had een abonnement op het blad Meiden van ons gekregen.
Daar is ze intussen op uitgekeken.
Daarom wilde ik dit opzeggen.
Nu blijkt dat het intussen stilzwijgend met een jaar verlengd is.
Je kunt wel per maand opzeggen, wat ik dan ook gedaan heb.
De kosten van 1 maand pls wat extra moet ik terecht betalen.
Vorr de rest van het al geincasseerde jaarbed
...
Lees meer
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Subsidie voor elektrische auto
Ik heb aanvraag voor subsidie op een verkeerde site gedaan . Deze heb ik binnen 2 uur weer geannuleerd. Ze vragen nu 49,95 administratiekosten. Heb ik geen recht op herroepingsrecht. Zij geven aan dat ik hiervoor akkoord gegeven zou hebben bij hun voorwaarden. Bedrijf heet auto subsidie loket.
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer