koekeloer
door koekeloer Jul 7, 2009 om 08:43
Vakantie & reizen

Easyjet berekent nog steeds vliegtax, let op !

In mijn pogingen om van easyjet mijn betaalde vliegtax terug te krijgen (diverse vluchten, totaal 7 personen, geboekt begin dit jaar, vluchten na 1 juli), krijg ik steeds het antwoord, ook afgelopen 4 juli nog, dat Easyjet niets weet van het afschaffen van de vliegtax (ze hebben geen officiele brief van onze regering gehad !!).

Let dus op, dat als je nu nog een vlucht boekt, je nog steeds de vliegtax betaalt.

hieronder het antwoord op mijn verzoek de tax terug te betalen:

Thank you for contacting us.

I understand that you want the tax refunded. However, as of now we have not received any information and we are still waiting for the official letter from the Dutch government. As soon as we receive the official letter we will refund you the tax.

I am really sorry I am unable to help you on this occasion and apologise for any inconvenience this may have caused.

Thank you for taking the time to contact us, if you need any further assistance please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you further.

Yours sincerely,

Saba Rehman Sinha
Customer Experience Champion

656 1 Rapporteer

aquarius
door aquarius - Jul 7, 2009 om 09:02
259 Antwoorden / 63 Vragen

Dag Koekeloer,

Kopieer een krantenbericht (google naar "afschaffing vliegtax"), stuur dit naar die Customer Experience Champion (wat een funktie!!!) of veel liever nog naar de Managing Director, personal, en eis nogmaals je geld terug. Schakel desnoods, mocht je die hebben, je rechtsbijstandsverzekering in. Of vraag op het forum om lotgenoten en stuur collectief een claim in. Er is altijd wel iemand bij die een RB-verzekering heeft.

Succes.