Extr transferkosten omdat ik een rolstoel meeneem
Boek je een reis bij Sunweb.. meld je aan dat je met zuurstof en een rolstoel vliegt.... Gaan we aanmelden mevrouw.. staat ook in de boeking vermeld.. Bel ik vanmiddag met Transavia om de stoelen te regelen.. weten ze van niets is niets aangemeld..Maar heb dit gelukkig met Transavia zelf kunnen regelen. Bel je vervolgens Sunweb,,,, ojee... mevrouw ja is niet goed gegaan... gaan het alsnog aanmelden... Bellen ze later terug.. we willen wel aanmelden dat u met een rolstoel reist alleen moet u dan wel 17,50 transferkosten betalen... heen en terug... Dus € 35,00 Ik.. hoezo dan... ja voor de rolstoel mevrouw.. Ik: ik heb nog nooit extra voor tranfer hoeven te betalen. Ik: betalen mensen met een kinderwagen ook deze prijs en waar kan ik dit terug vinden op jullie website.. Ja weet ik ook niet maar wordt door de plaatselijke dienst die de transfer doet bepaald.. en mensen met een kinderwagen betalen dit niet... Voel me zo onder de hand gediscrimineerd door Sunweb.. Mag dit zomaar
Wel ja, gediscrimineerd. Achter een kinderwagen loopt meestal pa of ma. Moet uw rolstoel door iemand geduwd worden?
En u had natuurlijk eerst Sunweb moeten laten regelen. Op die boeking staan daar toch geen kosten voor?
Van de sunweb site:
Rolstoel/Scootmobiel mee:
Houd er rekening mee dat jouw rolstoel of scootmobiel niet altijd zomaar mee kan in de normale transfer. Soms worden er extra kosten gerekend voor het meebrengen van de rolstoel in de standaard transfer. In andere gevallen is het mogelijk dat er een speciale transfer moet worden aangevraagd. De kosten hiervoor zijn voor jouw eigen rekening.
Dit vind ik na 3 seconden googelen, maar dat terzijde.
Overigens, het woord "gediscrimineerd" wordt wel weer heel erg gemakkelijk in de mond genomen ............
Waar ik inmiddels echt van baal is dat eeuwige "JOU/JOUW" . Ik heb niet bij de lui van Ziggo, Sunweb of Tom-Tom op school gezeten! Dat iemand dat tegen me zegt tijdens een gesprek (ook een veel jonger iemand)... kan ik mee leven en omdat het vaak in een ontspannen sfeer is met al of niet bekenden, maar in een zakelijk schrijven aan een klant of mogelijke klant... kan echt niet!
Als je je druk maakt over tutoyeren heb je niks anders te doen lijkt me....
Dat het in de reisinfo van Sunweb staat is geen antwoord op de vraag. Maar aangezien er ook bij sommige andere maatschappijen iets dergelijks staat, zal het wel mogen en heeft mevrouw tot nu toe geluk gehad.
@Jorisw , heeft niks te maken met " heb je niks anders te doen " gaat wel over beleefheidsvormen , je hebt ze of je hebt ze niet .
Ik ben het volledig eens met @digioma zakelijk praat / of schrijf je zo niet .
Ach, de wereld om ons heen is één grote chaos, en om je om zoiets onbenulligs dan nog druk te maken. Jij of u, bepaalde sites zijn meer gericht op jongeren dan op ouderen, vandaar de jij-vorm.
De wereld om ons heen is altijd een grote chaos en wat de één onbenullig vindt, vindt de ander een teken van respect. Persoonlijk vind ik dan jij en jouw nog een graadje erger dan je. Voor mijn gevoel is dat meer gepast om een kind toe te spreken dan een klant.
Je had het al geregeld met Transavia? .Maar heb dit gelukkig met Transavia zelf kunnen regelen.
Waarom Sunweb dan weer bellen? Bel je vervolgens Sunweb,,,, ojee... mevrouw ja is niet goed gegaan... gaan het alsnog aanmelden..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer