Heeft iemand ervaring met Vakantiepunten.nl?
Ik doe al jaren mee en heb aardig wat punten gespaard. Een paar jaar geleden heb ik via hun een vakantie geboekt en netjes mijn punten verzilverd gekregen. Dit jaar dacht ik het weer zo te doen, maar er gebeurd niets! Een paar keer een mail gestuurd, geen antwoord! Gebeld, toen kreeg ik iemand aan de lijn, die me beloofde dezelfde dag of uiterlijk de volgende dag een mail te sturen, helemaal niets. Weer gebeld, voicemail! Via de FB pagina zag ik dat er meer mensen waren met hetzelfde probleem, maar die klachten zijn van 2 jaar terug.
De makkelijkste manier is mezelf afmelden voor die site en vergeten wat er is gebeurd, maar aan de andere kant voel ik me knap belazerd en als er meer mensen het dupe zijn geworden, dan wordt het tijd dat vakantiepunten.nl (of onderzoekspunten.nl) negatief in beeld komt.
Topantwoord
Heb je ze een mail gestuurd?
- 020-46 828 92 werkdagen tussen 10.00 en 17.00
vakantiepunten verzilveren heb je hier gedaan?
Gemaild en gebeld inderdaad.
U vraagt om ervaringen en deelt vervolgens uw ervaringen. U doet al jaren mee en heeft dus de meeste ervaring.
Diewilik
Ik wilde weten of er meer mensen zijn met negatieve of misschien wel positieve ervaringen
Nee, ik heb hier geen ervaring mee. Ik doe trouwens nooit mee aan dit soort sparen van acties/punten.
Ik heb precies dezelfde ervaring. Ik heb aardig wat vakantiepunten en heb er 2500 verzilverd maar ze betalen niet meer uit. Ik heb ze een keer aan de lijn gehad ze zeiden dat ze er mee bezig waren. Nu hoor of zie ik niets meer. Ze reageren nergens meer op. Ik denk dat het een verloren zaak is. Wel krijg ik nog mails om enquettes te doen. Wat ik erg vreemd vind.
Bedankt voor je reactie, ik ben dus niet de enige. Die mailtjes krijg ik ook nog steeds, maar ik doe er niet meer aan mee.
Ik ben ook bang dat het een verloren zaak is, bij mij gaat het om 10.000 punten, is toch 100 euro :(
Ik heb dezelfde ervaring met vakantiepunten.
Zou daarom ook niemand aanraden om en vakantie te boeken via vakantiepunten.
E laat staan dat je daar ooit nog eens een vakantie gaat boeken.
Zet het op klacht.nl en klachtenkompas.nl. Als dit systeem een wassen neus is, dan kunt u er het beste zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan geven. Ook zou u de aangesloten webwinkels om opheldering kunnen vragen. Ik vermoed dat zij een bedrag geven aan vakantiepunten.nl per keer dat een klant via dit systeem besteld.
Dank je wel! dat is een goede tip! Dit zocht ik inderdaad, ik wil er meer ruchtbaarheid aan geven. Heb ik ook aan gedacht om al die webwinkels te informeren, het zijn er nogal wat. maar zij weten waarschijnlijk van niks
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer