In de NS-app zie ik een prijs staan voor een retour?
In de NS-app staat, op moment dat je een rit wil boeken, een prijs genoemd met daaronder in kleinere letters de woorden 'RETOUR, 2e klas, vol tarief'.
Klik je daarna door om het treinkaartje te kopen, dan blijkt dit niet de prijs te zijn voor een retourrit, maar voor een enkele reis.
De 1e pagina is dus niet correct, of misschien zelfs misleidend?
Topantwoord
Vreemd, bij mij staat er gewoon enkele reis.
Dank je wel. Raar idd. Er wordt geen update aangeraden. Draait je telefoon op iOs of Google?
Android.
Probeer het nog eens voor reis morgenochtend.
Er blijft staan: RETOUR
Zou ik toch contact zoeken met app support, te vinden onder 'meer' in de app en dan App support.
Topantwoord
Dat ligt dan waarschijnlijk aan jouw telefoon. Er staat gewoon de prijs voor een enkele reis bij mij.
Hallo Luked ,
Als ik naar de site ga van NS , staat er duidelijk : enkele reis € 8,00
Klikt u op meer prijzen en aanvinken dagretour staat er €16,00 .
Via de website staat er bij mij ook €8 enkel en €16 retour. Via de app, zie mijn afbeelding, blijft er staan: €8 retour.
Vreemd , dan maar boeken via de website .
Topantwoord
Zet het ook maar even hier neer ivm afbeelding.
Zou ik toch contact zoeken met app support, te vinden onder 'meer' in de app en dan App support.
Nou, een probleem maken van iets dat geen probleem is....opgelost.
Kwestie van lezen dus.
Slotje graag!
Probleem is dat de app van de NS onjuiste informatie verschaft. En ik graag wil weten of dit alleen bij mij is of ook bij anderen. Niets meer of minder.
Wat u in de foto laat zien zijn de gegevens van de enkele reis Eindhoven Cs naar Tilburg en de prijs €8,00 Daaronder staat Retour, 2e klas, vol tarief meer info (de laatste twee woorden in blauwe letters - door mij vet gemaakt). Er staat dus niets dat misleidend is en als u de app vervolt met ook de terugreis dan ziet u dezelfde info. Daarmee wordt de info bedoeld die @MARITA5 u al gaf.
Daarbij is ook nog aande orde dan men bij de NS al jarenlang geen retourkaarten meer kent met uitzondering bij speciale acties voor bezoek aan een stad, evenement of dergelijke met ook een speciaal tarief.
Helaas interpreteert u de info dus foutief.
Klopt, op meer info drukken geeft meer info.
Daar staan in de app idd de juiste prijzen.
Tevens staan daar de prijzen voor een retout kaart. ;-)
Retourkaarten bestaan wel degelijk bij NS, dat heet tegenwoordig Dagretour.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
Vacatures met dezelfde tekst en salaris, maar op 39 verschillende locaties?
Receuiters die willen zoveel mensen bij zich laten aansluiten voor hun verdienmodel bij bedrijven. Maar is het toegestaan om mensen te lokken met "nep-vacatures"? Bij Synsel Techniek staat slechts 39 keer de vacature (chemisch) procestechnoloog met dezelfde vacaturetekst en salarisindicatie, met enkele kleine veranderingen om ze "uniek" te maken. Zouden 39 bedrijven in heel Nederland toevallig pre ... Lees meer
Glasvezel voor de prijs van een auto!!
Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer