mebo
door mebo Sep 5, 2013 om 11:41
Vakantie & reizen

Nieuws site

Sedert jaren volg ik dagelijks het binnenlandse en buitenlandse nieuws op de site van KPNvandaag.
De laatste tijd wordt je op deze site geteisterd door allerlij reclame items die overal op het beeldscherm verschijnen en, althans door mij, niet meer te verwijderen zijn.
Weet iemand misschien een nieuwssite waar je ongestoord door pop-ups het dagelijkse nieuws kan lezen.

vr.gr. mebo

824 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 5, 2013 om 12:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Heeft u niet bij de optie pop ups gekeken en ze daar de optie naar keuze hoe ze kunnen worden ingestelt?

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 5, 2013 om 13:31
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou zeggen Nu.nl, binnen en buitenlands nieuws, ook niet zonder reclame maar met een adblocker werkt dit naar behoren.

tenormin
door tenormin - Sep 5, 2013 om 16:52
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Word wel wat moeilijk, maar het AD, zoek eens onder Engelse kranten, er zijn er te veel om alles te gaan linken, NRC, De Telegraaf (?). Maar er zijn inderdaad wel reclame's die je weg kunt klikken.

tot15karakters
door tot15karakters - Sep 5, 2013 om 17:00
2189 Antwoorden / 14 Vragen

KPN wil teveel verdienen maar vergeet 1 ding!

Als je teveel reclame mee stuurde lopen vaste klanten weg en mis je inkomsten omdat ze per uitgezonden bericht betaald worden.
Dus teveel reclame is dodelijk voor de toekomst en ik gun Carlos Slim wel een miskoop.

aurora1
door aurora1 - Sep 5, 2013 om 17:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De extensie Ad Block installeren voor je browser(s). Ik heb die o.a. in Firefox geïnstalleerd en als er rechts in beeld een rijtje met reclame of bijv. de Buienradar verschijnt kan ik die wegklikken met het rode kruisje. Verder heb ik geen reclame over het scherm lopen.
Klik hier voor de Ad Block voor IE,
klik hier voor de ad block voor Firefox.

vr.gr.

ikbenik
door ikbenik - Sep 5, 2013 om 19:44
2845 Antwoorden / 27 Vragen

fok.nl