An
door Angelique.d.J Feb 5, 2016 om 12:46
Vakantie & reizen
Onterecht doorberekende bagagekosten

Via een organisatie een single reis geboekt naar Curacoa. De vliegreis is met KLM en de organisatie zegt via Corendon hun paketten in te kopen.
Op deze vluchten van KLM naar Curacoa is ruimbagage incl. ook Corendon zegt geen kosten door te berekenen als zij deze niet van de vliegmaatschappij krijgen.
De organisatie waar ik de reis heb geboekt, probeerde mij deze kosten wel aan te smeren. Ik ben hier tegenin gegaan.
Maar mogen zij dit zomaar doen?

2406 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 5, 2016 om 19:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Staat dat niet te lezen in de voorwaarden van de organisatie waar u heeft geboekt of bij de informatie over bagage?

Topantwoord

pi
door pieterwolters - Feb 5, 2016 om 21:14
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me af waarom je via een organisatie die weer bij Corendom iets inkoopt een reis boekt. Corendom koopt al elders in, dus komt er nog een schijf bij.

An
door Angelique.d.J - Feb 8, 2016 om 12:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Pieter zie bovenstaan! Speciale reis, daarom zo geboekt
En ik vraag je niet om  persoonlijke mening mbt corendon.
Graag alleen reageren met toepasselijke informatie. Dank je wel.

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2016 om 12:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U boekt bij die organisatie, dus vraag het daar. Dat is toepasselijke informatie.:-)