Tickets geboekt en betaald, maar niet ontvangen. Ik moet eerst 600,- bijbetalen?
Ik heb via Schipholtickets een retourvlucht geboekt voor 297,- en heb dit bedrag ook betaald, maar ik heb geen tickets ontvangen. Toen ik vroeg waar ze bleven, kreeg ik het bericht dat de tickets nu duurder waren en ik 600 euro(!!) moet bijbetalen, of dat ik het bericht anders teruggestort krijg. Heb ik niet gewoon recht op de tickets voor de prijs die op de site stond en die ik vervolgens ook al betaald heb bij het boeken?
U moest een bericht teruggestort krijgen?
Ik neem aan dat ze u netjes terug wilden betalen naar aanleiding van een foutieve prijs.
Als die 297 euro een reguliere prijs is heeft u er recht op.
Kost het ticket 799 euro gemiddeld dan hoeven ze u geen ticket te verstrekken maar wel uw geld terug.
Waar ging de reis heen voor een retour van 297 euro?
@Aurora "Hintergarten" of "El Balconia"
De Efteling.
@Tijger, graag iets specifieker, u doelt op het sprookjesbos. :-)
Dat is dan werkelijk een koopje en dan begrijp ik niet waarom Schipholtickets nog een 600 euro meer zou willen ontvangen.
@diewilik.
Ik dacht meer aan Droomvlucht.:-))
Heb ik niet gewoon recht op de tickets voor de prijs die op de site stond en die ik vervolgens ook al betaald heb
Niet als het een kennelijke fout betreft.
Aangezien je geen bestemming opgegeven hebt valt dit nu niet te beoordelen.
Lees de voorwaarden (en bel evt. 020-2052150 lokaal tarief):
"Er zijn verschillende regels van toepassing. Allereerst zijn er de Algemene Voorwaarden van Schiphol Tickets zelf. Daarnaast heeft u te maken met de boekings- en vervoersvoorwaarden van de betreffende luchtvaartmaatschappij. Ieder tarief heeft zijn eigen regels ten aanzien van wijzigen, annuleren, geldigheidsduur, etcetera. De algemene regel is: hoe goedkoper het ticket, hoe strenger de voorwaarden. Indien mogelijk worden de belangrijkste voorwaarden over het wijzigen en annuleren van de gekozen vluchten getoond in stap 4 van het boekingsproces. U kunt altijd contact met ons opnemen als u meer informatie wenst te ontvangen.
U dient er rekening mee te houden dat conform de voorwaarden van de luchtvaartmaatschappijen de meeste vliegtickets niet gewijzigd mogen worden. In geval van annulering is er in de meeste gevallen geen teruggave van uw reissom mogelijk. Bij boekingen met een low cost airline is, in geval van annuleren, teruggave van uw reissom nooit mogelijk.
Wij raden u daarom aan een annuleringsverzekering af te sluiten indien annuleren bij de luchtvaartmaatschappij tegen een tarief van 100% is."
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer