an
door angelique1992 Jul 16, 2011 om 12:19
Vakantie & reizen

Vakantie

mijn dochter heeft een vakantie geboekt bij arke reizen naar turkije tot onze verbazing is de terugreis 13 uren eerder dan wat destijds op de site stond.heb gebeld met arkereizen in drachten want het telefoonnummer op de arkesite duurde maar liefst 45 minuten voor ze konden helpen.in drachten werd gezegd dat dit normaal was en er ook geen compisatieregeling voor was.is er nog iets wat wij als ouder kunnen doen want wij vinden dit toch erg lijken op oplichterij.

855 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pschaecker
door pschaecker - Jul 16, 2011 om 12:40
171 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Angelique,

Aankomst en vertrek tijden kunnen gewijzigd worden, staat in de voorwaarden. Dit is niet alleen bij Arke maar geldt voor alle reisorganisaties.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2011 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo angelique1992,

Oplichterij is een groot woord al begrijp ik de teleurstelling.

Uit de reisvoorwaarden van ArkeFly(die je geacht wordt gelezen te hebben):

Dienstregeling
10.1 De vluchten en de vluchtschema’s als omschreven in de
Dienstregeling zijn niet bindend, hebben geen contractuele waarde
en dienen uitsluitend als indicatie voor de Passagier ten aanzien van
de mogelijke vluchten. De Dienstregeling kan worden gewijzigd na de
datum van publicatie.
10.2 Het vluchtschema zal worden uitgegeven ten tijde van het maken
van de Boeking en op het Ticket vermeld worden. Het aldus
geplande vluchtschema kan echter gewijzigd worden na de uitgifte
van het Ticket. De Passagier wordt hiervan door de Vervoerder of
zijn Bevoegde Agent op de hoogte gesteld. Desalniettemin heeft de
Passagier de plicht om in de periode van 24 uur voorafgaand aan het
vertrek op teletekst, internet of bij een Bevoegde Agent na te gaan
of de gegevens in het vluchtschema nog steeds actueel zijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer