"Verkoop" reisjes Flower Tours
Geachte,
Mijn 80 jarige moeder gaat regelmatig met soortgelijke reisjes mee. Soms koopt ze iets en soms niet. Verder geen echte problemen en geen schokkende meldingen. Gemiddeld worden de zaken gewoon nagekomen tót 10 oktover j.l. Ze ging mee met Flower Tours. Zoals altijd schreeuwdende teksten enz. Voor een maaltijd wordt gezorgd en koffie, thee enz geschenken....het kon niet op. Achteraf werd er inderdaad voor gezorgd, maar wel tegen betaling. Alle beloofde zaken zijn niet gegeven. Reden werd niet vermeld. Al met al een verschrikkelijke, misleidende brief.
Wie heeft een dergelijke ervaringen en wie kent flower-tours, postbus 103, Klazienaveen of oranjedorp?.
Dank
Mijn moeder heeft vandaag ook een dergelijke ervaring met Flower Tours, Ik heb 'gegoogled' op deze 'reisorganisatie' en kwam alleen maar een vermelding op de kassa site tegen, dit zegt al niet veel goeds. Allereerst worden er mailings verzonden naar diverse plaatsen in Nederland, waarin het niet gheel duidelijk is waar opstapplaatsen zijn, wat de extra bijkomende kosten zijn en zo nog meer.
Mijn moeder, eveneens 80 lentes woont in midden limburg en zou 's morgens vroeg al in Arnhem moeten zijn om deel te nemen aan een reisje. Ze zou dan zelf met een taxi om 07.00 uur vertrekken naar dichtbijzijnde station om van daar uit naar Arnhem te moeten reizen met de trein en dan weer met de taxi. Dit is totaal onacceptabel voor een vrouwtje van 80. Wij verwachten van zo'n onderneming meer duidelijkheid, al is het dan wat duurder dan gratis zoals zij beweren.
Normaal bij zulke verkoop reisjes is, dat opstapplatsen bereikbaar zijn in een straal van maximaal 10 km rondom de woonplaats.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???
Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract heb betaald?
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!
Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer