ja
door jacquelinefp Jul 4, 2016 om 11:03
Vakantie & reizen
Vertraging van 24 uur met vueling

Wij hadden vorige week maandag 24 uur vertraging met onze terug vlucht van vueling, wij waren heen van rotterdam naar barcelona gevlogen en kregen 24 uur later een vlucht van barcelona naar amsterdam ,terwijl onze auto op rotterdam stond! ook hadden wij van te voren stoelen besproken en betaald,die wij niet gekregen hebben. wij hebben een eigen bedrijf en hebben een hoop problemen gehad en extra personeel moeten betalen omdat wij niet op tijd terug waren! Ik heb op t vliegveld in barcelona 2 uur in een rij moeten staan om een formulier in te vullen en af te laten stempelen,maar hier thuis vueling gemaild en ze doen er niks mee! waar en hoe moet ik dit voor elkaar krijgen?

1934 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2016 om 11:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Laat hen uw claim verzorgen.

http://www.euclaim.nl/

Al
door AllesWeter90 - Jul 4, 2016 om 14:34
36 Antwoorden / 8 Vragen

Wat vervelend zeg. Zou ook even een instantie inschakelen die hierin kan bemiddelen!

jo
door jorisw - Jul 4, 2016 om 14:36
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt inderdaad (met dank aan de EU) een claim indienen voor de vertraging, zie link van Tijger. Eventuele andere claims vallen hierbuiten en zal je direct met de luchtvaartmaatschappij moeten regelen. Even langs gaan bij je jurist, die weet wellicht wel hoe te handelen.

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2016 om 16:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die kosten voor extra personeel, kunt u wel vergeten, maar uiteraard hebt u recht op vergoeding van de kosten Schiphol/Rotterdam. Uiteraard hebt u ook recht op teruggave reserveringskosten stoelen. Plus de gewone vertragingskostenvergoeding.

In de rij staan levert niets op.:-))

marita5
door marita5 - Jul 6, 2016 om 19:08
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jacquelinefp ,

Lees deze informatie eens door klik op de rode regel .

http://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/passagiers-dupe-van-vertragingen-en-annuleringen-vueling