el
door elmarojo Aug 11, 2009 om 20:10
Vakantie & reizen

Wie heeft er ook vakantiecheques van de rijbewijsconcurrent gekocht?

Wie oh wie heeft er van de rijbewijsconcurrent vakantiecheques gekocht en nooit meer wat van gehoord? Hen nl. 2 reischeques gekocht, betaald en nooit meer iets van gehoord. Ben benieuwd of iemand weet of ik mijn geld terug kan krijgen (op welke manier dan ook). Hoop op reacties, ga me niet vertellen dat ik dom ben, want dat weet ik wel.

Groetjes, Elsa

477 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 20:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag elsa,

Je schrijft dat je bij de rijbewijsconcurrent 2 vakantiecheques hebt gekocht. Ik mag er dan toch vanuit gaan dat je die koop hebt afgesloten met een verkoper die ook een adres  heeft? Welk adres is dat dan?

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vakantiebonnen bij de rijschool ?!

Betreft zeker niet dit, want deze zou gratis zijn….

--------Gratis DroomVakantie bij de RijbewijsConcurrent

De vakantieactie is tijdelijk stopgezet in verband met de grote hoeveelheid aanmeldingen.-------

De Rijbewijsconcurrent - Gratis DroomVakantie

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dezelfde advertentie, alleen moest je cheques kopen voor 95 euro.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai, nee mijn dochter heeft laatst haar rijbewijs gehaald, en ze kreeg een mail van de rijbewijsconcurrent met die aanbieding. Van de rijbewijsconcurrent is geen adres.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag elsa,

Daar was ik dus al bang voor. In feite heb je iets gekocht van een onbekende koper. Afgezien van het feit dat juridisch gezien, een professionele verkoper een adres MOET hebben, heb je dus geen mogelijkheid tot verhaal. Wel zou je nog eens kunnen informeren bij de betrokken rijschoolhouder. Wellicht dat die nog een oplossing heeft.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Echt waar? Kan iemand dan zomaar een adres van een ander gebruiken? Vreemd. En weet je ook of als ik aangifte doe, de bank het wel voor me terughaald (als er nog wat op die rekening staat)?

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

"De vakantieactie is tijdelijk stopgezet in verband met de grote hoeveelheid aanmeldingen."

Dat is marketing-speak voor "oh shit, ze hebben ons door, we stoppen er snel mee, voordat we echt in de problemen komen".
Wat ik even niet helemaal volg is het betalen van geld voor een gratis vakantie ...

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hai, je gaat op die link drukken, en dan kan je cheques kopen voor 95 euro waarmee je met zijn vieren op vakantie kan. Geen geld toch?

Nee, echt GEEN GELD.WEG GELD......

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is het via de bank betaald? Soms is het mogelijk het adres van de ontvanger te achterhalen via internetbankieren. Bij SNS klikt u achter de transactie op 'D' van details. Bij andere banken zal dit niet veel afwijken. Niet geschoten is altijd mis!

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

oke, ga ik meteen proberen

ve
door verwijderd - Aug 11, 2009 om 21:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

RijbewijsConcurrent
Woudenberg
bestelnummer 945200_01655

Thnxxx, dit wist ik niet, ga meteen even zoeken en dan gaat er morgen meteen een aangetekende brief naar hun toe.

Bedankt, heel erg blij mee.

Laat nog even weten hoe het afloopt.