r
door reaal358 Aug 13, 2017 om 23:03
Voeding & gezondheid

Aanbieding New York Pizza

De vestiging vann New York Pizza in Dronten heeft een aanbieding voor een goedkope pizza geplaatst in het programma boekje van de Meerpaaldagen in Dronten.
Er staat op de actiebon geen periode vermeld waarin deze actie van kracht zou zijn.

Ik heb geprobeerd om een pizza te bestellen met vertoon van de betreffende actiebon, maar kreeg te horen dat de actie alleen geldig zou zijn tijdens de Meerpaaldagen, ik zou dit kunnen weten omdat de bon in het programma boekje was geplaatst waarop de festival datum op de voorkant vermeld staan.

Mag New York Pizza weigeren om de pizza te leveren?

5214 12 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Aug 13, 2017 om 23:13
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, natuurlijk mag New York Pizza zijn eigen voorwaarden stellen wanneer een aanbieding geldig is. Als de Meerpaaldagen in Dronten voorbij zijn, lijkt me de actie ook over. Er zal best een voorwaarde in het programma boekje hebben gestaan. Waar, naar ik aanneem, ook meerdere "winkeliers/deelnemers aan deze actie hebben deelgenomen. Hebben wij hier normaal gesproken ook als er festiviteiten zijn bij "de Sluisjes" in Leidschendam.

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2017 om 23:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zullen niet weigeren om een pizza te leveren, maar natuurlijk niet voor een koopje. Is toch compleet logisch?

hansje klein
door hansje klein - Aug 13, 2017 om 23:36
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Of ze het mogen is niet meer relevant ... ze hebben het u uitgelegd en klaar is het voor deze pizzaboer.

Wat heeft u aan meningen van vreemde deelnemers die niet eens in de buurt van Dronten wonen?

Ik denk, dat de advertentie ieder jaar opnieuw gebruikt wordt en jaarlijks een datum erop drukken maakt het adverteren alleen maar duurder, terwijl de pizza enkele dagen al tegen de kostprijs aan wordt aangeboden.

U kunt nog naar de rechter stappen ...

user123
door user123 - Aug 14, 2017 om 00:21
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Wat is uw intentie ?

Denkt u zelf dat wanneer New York Pizza een actie heeft bedacht en gepland, dat ze dat doen om mensen die gebruik willen maken van die actie tegen zich in het harnas te jagen ?

edrick3
door edrick3 - Aug 14, 2017 om 09:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik heb geprobeerd om een pizza te bestellen met vertoon van de betreffende actiebon, maar kreeg te horen dat de actie alleen geldig zou zijn tijdens de Meerpaaldagen

Lijkt me ook heel logisch: geldig tijdens de Meerpaaldagen.
En dat snap je natuurlijk zelf ook wel.
Maar je kunt het altijd proberen, nietwaar.
En dan krijg je te horen: ik zou dit kunnen weten omdat de bon in het programma boekje was geplaatst waarop de festival datum op de voorkant vermeld staan.
Logisch.

audb
door audb - Aug 14, 2017 om 13:02
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Staat er helemaal niets vermels zoals geldig tijdens?

Dat kan zelfs ergens in het programma boekje zijn opgenomen en is dat niet het geval dan moeten ze leveren.

duif2
door duif2 - Aug 14, 2017 om 16:45
371 Antwoorden / 116 Vragen

Van mij mag het, maar daar heb je natuurlijk niets aan.
war een gezeur, wil je met deze pagina naar de pizzaboer om je gelijk te halen?

gvang
door gvang - Aug 14, 2017 om 19:25
13 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Reaal358,
In uw vraagstelling geeft u zèlf aan dat het een bon is van een deelnemende winkelier in het PROGRAMMABOEKJE(!!). Zoals het New York Pizza betaamt en alle andere deelnemers aan de Meerpaaldagen draagt ieder daar zo zijn bijdrage aan bij, Ook ú had de gelegenheid om tijdens déze programmadagen daar een bijdrage aan de feestvreugde kunnen geven. Het zijn de winkeliers voor de klanten en de klanten voor de winkeliers en samen maken ze daar leuke aantrekkelijke dagen van. Alleen Reaal538 heeft daar geen of beperkt gebruik van gemaakt uit dit programmaboekje. Dat is uw goed recht, maar buiten dit programmaboekje verliest u dan ook elk recht zodra deze dagen voorbij zijn. Met deze instelling redt u het hier dan ook absoluut niet, maar zult u het ongetwijfeld vaker op uw schoenen doen als u het persé naast de pot wilt blijven doen! Me dunkt dat we deze discussie nu wel kunnen sluiten.

ik
door ikzelf1942 - Aug 15, 2017 om 00:31
81 Antwoorden / 15 Vragen

Als er geen datum op de bon staat en als het niet specifiek in het programmaboekje is vermeldt
dat de aanbiedingen alleen geldig zijn tijdens de
Meerpaal dagen in Dronten is en blijft die bon geldig !!!
En staat er ook niet op vermeldt dat de bon alleen geldig is in Dronten,
moet je die bon bij elke New York Pizza vestiging in kunnen leveren.

ma
door manwijf Aug 16, 2017 om 08:22
574 Antwoorden / 1 Vragen

Maak het nog maar gekker. Het is overduidelijk dat dit slechts een tijdelijke actie was tijdens die feestdagen. Beetje kinderachtig dus, om het zo op de spits te drijven. Wees blij dat er nog ondernemers zijn, die tijdens zulke dagen leuke aanbiedingen hebben, i.p.v. te proberen hen een poot uit te draaien.

holiday
door holiday - Aug 15, 2017 om 00:34
102 Antwoorden / 12 Vragen

Kijk eens naar de andere aanbiedingen die in het boekje staan.
Normaal wordt er op een actiebon een datum geplaatst tot wanneer de actie geldig is, als die van New York Pizza de enige is waar geen datum op staat, dan mag je er van uit gaan dat zij gewoon moeten leveren wat op die bon staat.

hansje klein
door hansje klein - Aug 15, 2017 om 11:29
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Er bestaat geen domme topic ...
dus ook geen stomme vraag.

Adverteerders gaan soms in de (vermoedelijke) fout en daar is de Reclamecodecommissie voor ... om uw gelijk (niet uw pizza) te halen. Dus zoek kostenloos contact met deze effectieve autoriteit. Het effect is, dat er volgend jaar òf helemaal géén bonnetje meer in het programmablad zal staan òf een bonnetje met de door u gewenste/verlangde geldigheidsdata erop.

reclamecode

NB. De gang naar de rechter om de voordeel-pizza op te kunnen eisen is een volgende stap! Stomme rechters bestaan niet. Misschien ervaren we de uitslag nog vóór het volgende feest in Dronten ...