la
door latina25 Sep 26, 2012 om 16:45
Voeding & gezondheid

Baby & Tiener megastore /<a href="//babyentiener.nl" target="_blank">www.babyentiener.nl</a>

Ik heb bijna een maand geleden een box gekocht er stond op de websop binnen 24 uur binnen als ik gelijk via ideal betaalde, dat heb ik dus gedaan. Als ik bel neemt er nooit iemand op en op mails wordt neit beantwoord. http://www.babyentiener.nl/ Ik had sinds vorige week een berichtje op hun facebook pagina achtergelaten daar werd binnen 30 minuten op gereageerd echt heel vreemd vond ik dit want op mails reageren ze niet, telefoontjes niet maar een facebook gelijk. Ze hebben mij toegezegd dat ik begin deze week de box zou binnen krijgen we zijn nu woensdag ik heb nog steeds niks binnen en probeer te bellen maar niemand neemt op ik weet me nu echt geen raad meer. Ik hoef nog maar een paar weekjes dan kan ik bevallen, wou alles van te voren klaar hebben nu heb ik ook nog is dit erbij. Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.

4821 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ninc
door ninc - Sep 28, 2012 om 12:25
47 Antwoorden / 6 Vragen
0

Uw klacht is deels herkenbaar als ik zo naar de klant beoordelingen kijk van kiyoh over babyentiener.nl:

https://www.kiyoh.nl/babyentiener_nl/?k=in&all

Deels want het merendeel lijkt tevreden...
Maar als er iemand ontevreden is, is het om soortgelijke redenen als de uwe.

Ze reageren wel via Facebook? Nou dat zou ik daar ook weer gaan klagen.
Waarschijnlijk zijn ze banger voor hun reputatie op Facebook dan elders.

Laat u ons nog wel even weten hoe het afloopt?

Ninc

la
door latina25 - Sep 28, 2012 om 17:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Nou eindelijk de box binnen gekregen na een maand, is ie ook nog beschadigd en de doos aan flarden hier en de zogenaamde tegemoetkoming in de vorm van een presentje voor de kleine zoals beloofd zat er natuurlijk ook niet bij. Waardeloos bedrijf die geen enkele afspraak nakomt. Ik zou iedereen afraden om hier zaken mee te doen.

dearagain
door dearagain - Sep 28, 2012 om 20:42
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*

*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*

*sterkte toegewenst de komende weken*

la
door latina25 - Sep 28, 2012 om 23:05
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=dearagain schreef op vrijdag 28 sep 2012, 20:42]*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*

*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*

*sterkte toegewenst de komende weken*


Idd ik zou er echt geen bestellingen plaatsen.
Op hun facebook pagina staan ook meerdere klachten van klanten van hun maar daar kwam ik jammer genoeg achteraf pas achter.

Bedankt!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer