la
door latina25 Sep 26, 2012 om 16:45
Voeding & gezondheid

Baby & Tiener megastore /<a href="//babyentiener.nl" target="_blank">www.babyentiener.nl</a>

Ik heb bijna een maand geleden een box gekocht er stond op de websop binnen 24 uur binnen als ik gelijk via ideal betaalde, dat heb ik dus gedaan. Als ik bel neemt er nooit iemand op en op mails wordt neit beantwoord. http://www.babyentiener.nl/ Ik had sinds vorige week een berichtje op hun facebook pagina achtergelaten daar werd binnen 30 minuten op gereageerd echt heel vreemd vond ik dit want op mails reageren ze niet, telefoontjes niet maar een facebook gelijk. Ze hebben mij toegezegd dat ik begin deze week de box zou binnen krijgen we zijn nu woensdag ik heb nog steeds niks binnen en probeer te bellen maar niemand neemt op ik weet me nu echt geen raad meer. Ik hoef nog maar een paar weekjes dan kan ik bevallen, wou alles van te voren klaar hebben nu heb ik ook nog is dit erbij. Ik hoop dat iemand mij raad kan geven.

4821 4 Rapporteer

ninc
door ninc - Sep 28, 2012 om 12:25
47 Antwoorden / 6 Vragen

Uw klacht is deels herkenbaar als ik zo naar de klant beoordelingen kijk van kiyoh over babyentiener.nl:

https://www.kiyoh.nl/babyentiener_nl/?k=in&all

Deels want het merendeel lijkt tevreden...
Maar als er iemand ontevreden is, is het om soortgelijke redenen als de uwe.

Ze reageren wel via Facebook? Nou dat zou ik daar ook weer gaan klagen.
Waarschijnlijk zijn ze banger voor hun reputatie op Facebook dan elders.

Laat u ons nog wel even weten hoe het afloopt?

Ninc

la
door latina25 - Sep 28, 2012 om 17:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou eindelijk de box binnen gekregen na een maand, is ie ook nog beschadigd en de doos aan flarden hier en de zogenaamde tegemoetkoming in de vorm van een presentje voor de kleine zoals beloofd zat er natuurlijk ook niet bij. Waardeloos bedrijf die geen enkele afspraak nakomt. Ik zou iedereen afraden om hier zaken mee te doen.

dearagain
door dearagain - Sep 28, 2012 om 20:42
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*

*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*

*sterkte toegewenst de komende weken*

la
door latina25 - Sep 28, 2012 om 23:05
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dearagain schreef op vrijdag 28 sep 2012, 20:42]*jouw advies is dus: je kunt maar beter geen bestelling plaatsen bij www.babyentiener.nl*

*jammer om dat pas achteraf te moeten konstateren*

*sterkte toegewenst de komende weken*

Idd ik zou er echt geen bestellingen plaatsen.
Op hun facebook pagina staan ook meerdere klachten van klanten van hun maar daar kwam ik jammer genoeg achteraf pas achter.

Bedankt!