hi
door hindrik25maart Mar 3, 2021 om 11:46
Voeding & gezondheid

DigiD

Er werd hier gesteld dat degene zich niet kon voorstellen waarom je geen digid zou willen gebruiken?
Nou je kan ook niet alles weten maar als je flink Hersenvliesontsteking en CVA hebt gehad is dit erg moeilijk
en begrijp er dan ook erg weinig van.
Vermijd dit dan ook zoveel mogelijk en vraag desnoods hulp maar moet dit al zo vaak.
Zo simpele denker, heb jij een reden!

What do you want to do ?

New mail

1050 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 3, 2021 om 11:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u kunt zich hier wel registreren met een gebruikersnaam en wachtwoord. Digid is niets anders.

me
door mein33 - Mar 3, 2021 om 11:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR HINDRIK25MAART 3 MRT. 202 Zo simpele denker, heb jij een reden!

@hindrik.......

U stroomt over van vriendelijkheid, maar deze simpele ziel is van mening dat als u hier kunt inloggen dat u dan ook via DigiD kunt inloggen.

Maar begrijp echt niet waarom u alleen simpele zielen uitnodigd om op uw topic te reageren ?  :-((

gerbera
door gerbera - Mar 3, 2021 om 14:42
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Nou je kan ook niet alles weten maar als je flink Hersenvliesontsteking en CVA hebt gehad is dit erg moeilijk

Het zal wel aan mij liggen maar snap niets van uw, voor mij, nutteloze topic. Neem aan dat dit een reactie is op het onderwerp met de Drone maar dan snapt u het blijkbaar ook niet, tussen niet kunnen en niet willen is een groot verschil en dat laatste ging dat topic over.

aurora1
door aurora1 - Mar 3, 2021 om 14:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier begrijp ik niets van.

rj
door rjw - Mar 3, 2021 om 18:05
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Je hier registreren is net zo moeilijk.

[edit] nadat ik dit had gestuurd om 18.05 worden ineens de al eerder gegeven reacties zichtbaar waaronder die van Tijger met eenzelfde strekking.