lesonge
door lesonge Mar 25, 2014 om 17:43
Voeding & gezondheid

Exact online boekhouding

Hallo,
wie heeft ervaring met een cursus bij NHA. wil graag computer boekhouden doen en dan heb ik dat met exact online.
Alvast bedankt voor antwoord
groet Dinie

1325 8 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Mar 25, 2014 om 19:22
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een cursus doen die afhankelijk is van een specifieke applicatie is altijd een risico. Dan moet je maar net een bedrijf vinden wat dat specifieke pakket gebruikt. Je kunt beter een algemene opleiding zoeken.

lesonge
door lesonge - Mar 25, 2014 om 19:28
20 Antwoorden / 12 Vragen

Tja dat is het moeilijke. ik kom niet buiten Ommen zonder chauffeur. heb student aan huis geprobeerd maar niet mogelijk in Ommen. Wil dus wel boekhouding op computer leren want mijn opleiding was toen nog geen boekhouding op comp. algemeen was. heb aov wel

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2014 om 19:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lijkt mij weggegooid geld. Op je vraag van 30 januari had je toch al meerdere tips gekregen over boekhoudprogramma's? In die programma's zit in de regel een helpfunctie. Wat betreft Excell is toen aangeboden om eventuele problemen ermee hier voor te leggen.
In de bibliotheek zul je vast ook nog wel boeken over e.e.a. kunnen raadplegen.

lesonge
door lesonge - Mar 25, 2014 om 19:41
20 Antwoorden / 12 Vragen

weet ik, aurora 1, maar ik heb met excel boekhouding gedaan na mijn vraag in Januari maar ik wil ook graag feedback met nieuwe regels bij de boekhouding en daarom mijn vraag betreffende NHA. Denk een beetje over praktijk boekhouding

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2014 om 20:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bedoelt u met nieuwe regels klik hier?

lesonge
door lesonge - Mar 25, 2014 om 23:07
20 Antwoorden / 12 Vragen

Hé, wat is dat voor site. Die lijkt me niet gek. ga me er eens meer in verdiepen. bedankt

aurora1
door aurora1 - Mar 26, 2014 om 00:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan. Het kon weleens de informatie zijn die je nodig hebt. Zie ook de link op die site. Succes ermee.

lesonge
door lesonge - Mar 26, 2014 om 09:27
20 Antwoorden / 12 Vragen

heel erg bedankt