ck
door ckvo Sep 14, 2013 om 20:55
Voeding & gezondheid

Foute Positieve zwangerschapstest

Hallo,

Ik het op 6 sep. 2013 een zwangerschapstest van Predictor gedaan.
2 maanden terug een miskraam gehad en ben toen gecuretteerd.
Omdat mijn lichaam super snel herstelde verwachte ik dat mijn menstruatie niet heel lang meer uit zou blijven.
Naar ongeveer 6 weken dacht ik weer zwanger te zijn,
Had precies dezelfde klachten als toen ik zwanger was.z
Naar de winkel en daar een Predictor zwangerschapstest gekocht.
Deze heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt dus heb geen moment getwijfeld en heb de test uitgevoerd.
En... Positief!!!
Helemaal gelukkig want het is zooooooo gewenst en welkom.
i.v.m mijn miskraam een afspraak gemaakt bij de huisarts,
Daar bleek dat ik helemaal niet zwanger ben!!

Op de site van kassa heb ik een bericht gelezen van iemand die een soort gelijk bericht geplaatst heeft, dit is een bericht uit 2010.
Ik heb op internet gezocht en berichten gevonden die allemaal rond 2010 geplaatst zijn.

Ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die de zelfde ervaring met het mek hebben als ik.
Ik vind dat als dit probleem nu nog steeds voor komt het merk wel eens een keer aangesproken mag worden en uit de schappen gehaald mag worden.

Ik heb een paar keer geprobeerd contact met predictor te krijgen maar krijg helaas geen gehoor of reactie terug.

2997 5 Rapporteer

ck
door ckvo - Sep 14, 2013 om 20:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ckvo schreef op zaterdag 14 sep 2013, 20:55]Hallo,

Ik het op 6 sep. 2013 een zwangerschapstest van Predictor gedaan.
2 maanden terug een miskraam gehad en ben toen gecuretteerd.
Omdat mijn lichaam super snel herstelde verwachte ik dat mijn menstruatie niet heel lang meer uit zou blijven.
Naar ongeveer 6 weken dacht ik weer zwanger te zijn,
Had precies dezelfde klachten als toen ik zwanger was.z
Naar de winkel en daar een Predictor zwangerschapstest gekocht.
Deze heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gebruikt dus heb geen moment getwijfeld en heb de test uitgevoerd.
En... Positief!!!
Helemaal gelukkig want het is zooooooo gewenst en welkom.
i.v.m mijn miskraam een afspraak gemaakt bij de huisarts,
Daar bleek dat ik helemaal niet zwanger ben!!

Op de site van kassa heb ik een bericht gelezen van iemand die een soort gelijk bericht geplaatst heeft, dit is een bericht uit 2010.
Ik heb op internet gezocht en berichten gevonden die allemaal rond 2010 geplaatst zijn.

Ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die de zelfde ervaring met het mek hebben als ik.
Ik vind dat als dit probleem nu nog steeds voor komt het merk wel eens een keer aangesproken mag worden en uit de schappen gehaald mag worden.

Ik heb een paar keer geprobeerd contact met predictor te krijgen maar krijg helaas geen gehoor of reactie terug.

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2013 om 21:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het kan ook zijn dat al die hormonen nog in uw lijf zitten. En bij test komt het wel vaker voor, fout positieve uitslagen, fout negatieve uitslagen. Het is nooit 100% zeker.

zwemmer
door zwemmer - Sep 14, 2013 om 22:01
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Waarom zou Predictor uit de schappen gehaald moeten worden? Voor straf omdat u teleurgesteld bent? Er is geen schade aangericht zoals ik het begrijp. Het is jammer dat Predictor niet op deze zaak ingaat maar ook wel begrijpelijk, het gaat immers wat u betreft om een gevoelskwestie.

tenormin
door tenormin - Sep 14, 2013 om 22:09
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Dag ckvo, heb je dit al doorgelezen? lees test. 't Was misschien net niet de juiste tijd om de predictor te gebruiken.

loreleigil
door loreleigil - Sep 16, 2013 om 15:24
678 Antwoorden / 3 Vragen

'Predictor' betekent letterlijk 'voorspeller'. Niet 'accuraat meetmidddel om 100% zeker vast te stellen of u zwanger bent'. Heel vervelend door alles wat er aan vooraf is gegaan,. maar daar kan predictor niets aan doen. Er staat ook nergens in de bijsluiter dat zij 100% garantie geven dat de test accuraat is. Nogmaals, heel vervelend, maar dit is er een gevalletje 'pijnlijk en heel erg jammer'.