aricia
door aricia May 11, 2011 om 11:48
Voeding & gezondheid

Gratis boodschappen pakket

Gm Allemaal,

Een paar weken heb ik een enquete ingevuld waarbij ik op zeker een boodschappenpakket t.w.v. 25 euro zou ontvangen.
Het zou van de praxis uit gaan dus dat denk je , het zal wel pluis zijn :))
Enfin kreeg vervolgens een mailtje dat het pakket op woensdag afgeleverd zou worden en dat is nu 3 woensdagen geleden en ik heb van alles gezien behalve een boodschappen pakket :)))
Wel werd ik ondanks dat ik bij alles geen interresse had ingevuld gebeld met hun zogenaamd aanbiedingen.
Je zult toch als bedrijf zijnde op zo'n slinkse wijze je klanten moeten werven he , pff.
Mijn vraag aan U allen is , heeft iemand ervaring met het boodschappen pakket en zo ja , heeft iemand die ooit wel eens ontvangen want volgens mij wordt ik in de maling genomen waar ik bij sta he :))
Mocht het pakket vandaag onverhoopt toch binnenkomen zal ik dat hier ook zeker vermelden.

Groetjes Aricia

1778 6 Rapporteer

stacey
door stacey - May 11, 2011 om 12:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Lijkt mij op zich al vreemd als praxis een boodschappen pakket kado zou doen naar aanleiding van een enquete, een klusbon lijkt me meer iets voor ze .........

Welke enquete was dat ? Heb je er een link naar ?

aricia
door aricia - May 11, 2011 om 12:47
36 Antwoorden / 20 Vragen

ja hoor stacey , dit is het http://qads1.nl/cashenquete/start/
Maar vul hem maar niet in want het zal wel nep zijn he:))

Groetjes Aricia

na
door naataalie - May 11, 2011 om 13:00
129 Antwoorden / 20 Vragen

hallo aricia,
ik heb er ook aan meegedaan, maar dat was om de punten die ik kreeg bij een centenklik site. bij die site waar ik lid van ben doe ik regelmatig mee met dit soort vragenlijsten en er staat altijd bij dat de eerste 50 deelnemers iets krijgen. ik ben dus nog nooit 1 van de eerste 50 geweest. hier staat idd niet bij dat het alleen om de eerste 50 gaat en dus zouden alle deelnemers zo'n pakket moeten krijgen, maar lijkt me stug. ik zit er dan ook maar niet op te wachten, ik verwacht er niets van.

freya
door freya - May 11, 2011 om 13:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo aricia,

Als je gek bent op 'spam' dan moet je zeker dat soort enquête's invullen..... Meestal ergeren mensen zich aan al die overbodige reclame in brievenbus en mailbox, maar dit is regelrecht solliciteren naar een brievenbus vol. Met een 'enquete' heeft dit niets te maken, ze willen alleen maar je adres en e-mailgegevens om je zoveel mogelijk folders te kunnen toesturen.
Verder noem je de naam 'Praxis', maar waar die nu in beeld komt is me niet helemaal duidelijk.

m.vr.gr. Freya

stacey
door stacey - May 11, 2011 om 13:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=aricia schreef op woensdag 11 mei 2011, 12:47]ja hoor stacey , dit is het http://qads1.nl/cashenquete/start/
Maar vul hem maar niet in want het zal wel nep zijn he:))

Groetjes Aricia

Ik heb even wat ingevuld ;-) om bij de Algemene voorwaarden uit te komen:

AV

-Door mee te doen aan deze actie geven de prijswinnaars automatisch toestemming aan Profila om hun namen, foto’s en andere uitingen van de prijsuitreiking voor promotionele doeleinden te gebruiken--
Geen Praxis dus.

--Alle deelnemers ontvangen een unieke link naar jouwvoordeelboekje.nl. Het boekje bevat minimaal 25 Euro aan voordeel en is alleen voor deelnemers van deze enquête beschikbaar.
• De Hoofdprijs is €2500,- cash.
• De winnaar van de hoofdprijs en winnaars van de extra prijzen krijgen persoonlijk bericht. De hoofdprijswinnaar wordt tevens bekend gemaakt op de website www.profila.nl, uiterlijk op 15-08-2011. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd--

Denk dat die link naar voordeelbonnen je boodschappen tas moet voorstellen...........nergens in de voorwaarde sprake van dat je een boodschappen tas met inhoud twv 25,00 krijgt als enquette invult........

aricia
door aricia - May 11, 2011 om 14:13
36 Antwoorden / 20 Vragen

Hoi Stacey en Fryja.

Dank jullie wel voor jullie reacties en ik was er al bang voor :))
Over de praxis , die stond bij de enquete die ik invulde en kan die helaas niet terug vinden in mijn verwijderde objects maar het was verder wel dezelfde link als ik die ik hier mee stuurde.
Het gaat allemaal via money miljonairs en die beloven je ook 120 euro in de maand door emails te klikken maar in de praktijk mag je al blij zijn als je 3 euro in de maand verdiend :)))
Maar hetzelfde systeem dus , als je op al die aanbiedingen zou ingaan verdien je zogenaamd geld terwijl je in wezen eigenlijk alleen maar kunt besparen.
Dus het kost wel geld he hahaha.
Slimme types daar !
Toch als je dit ziet snap ik in ene waarom je als eerlijke burger nooit rijk wordt , blijkbaar wordt alleen oplichting nog beloond in nederland en zijn we met ons allen aan de goden overgeleverd .
Sorry voor mijn doemdenkerij maar wat ben ik het zat om constant op je hoede te moeten zijn, wat een wereld !!
De eerlijke mensen hebben wel 1 voordeel , die slapen tenminste rustig :))

Groetjes Aricia.