kenwel2
door kenwel2 Nov 3, 2009 om 14:15
Voeding & gezondheid

Is Norfolk talkpoeder(nog) verkrijgbaar in Nederland?

Is er in Nederland ergens Talkpoeder van het merk Norfolk Lavender te koop, wie weet waar? Heb wel een website gevonden, ook het tel. is mij bekend, tel. gaat over, wordt niet beantwoord (in Engeland) Het gaat om Englisch Lavender Dusting Powder Talc, bedankt alvast voor de moeite! Henri

873 4 Rapporteer

katelyn
door katelyn - Nov 3, 2009 om 14:24
5 Antwoorden / 1 Vragen
kenwel2
door kenwel2 - Nov 3, 2009 om 16:11
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Beste Katelyn, Hartelijk dank voor je moeite, ik ga het direct bestellen!

katelyn
door katelyn - Nov 3, 2009 om 16:25
5 Antwoorden / 1 Vragen

:*-)

kenwel2
door kenwel2 - Nov 3, 2009 om 16:47
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Beste Katelyn, heb zojuist gebeld, met een Engels sprekende Mevrouw, en ze vertelde mij dat het product 'Norfolk' op dit moment niet (meer) te bestellen is, en dat ze zelf de indruk krijgt, dat de fabrikant van dit product falliet is. (Is ook onbereikbaar in Engeland) stukje website wat nog wat werkt, maar meer ook niet....
Gelukkig had deze Mevr. nog wat op voorraad staan, en heb direct maar de hele voorraad gekocht voor m'n vrouw. Het is écht heel moeilijk dan nog, om aan dit product te komen, in ieder geval ben ik erg blij met de door je gegeven link. Heb écht overal gezocht, zelf niet kunnen vinden, dankzij je perfecte tip toch nog voor m'n vrouwtje, en die is er maar weer wat blij mee! Voor alle medelezers: kijk, dát is nu eens het goede van deze site! Maak de site compleet mensen, maak hem sneller, het wórd nog wat!! Groeten: Henri