mo
door moorees Mar 24, 2012 om 09:04
Voeding & gezondheid

Kan ik nog ergens cremor capsici kopen ?

ik heb (als reuma patient) altijd veel baat bij de zalf cremor capsici maar die is (in Delft e.o.) niet meer bij de apotheek te verkrijgen.
En middelen als Midalgan daar kan ik niet tegen.

Weet iemand een adres waar ik deze zalf nog kan kopen

5861 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 24, 2012 om 14:25
16851 Antwoorden / 108 Vragen

hallo moorees, dat is even zoeken, www.tevapharmachemie.com zegt het nog te kunnen leveren. Ook op andere sites lees ik dat mensen het door de apotheek laten maken. (Bestanddelen PCH.Hydrofiele crème, registratiehouder) Pharma, Swensweg 5, 2031 GA Haarlem. telefoon 023-5147147

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2012 om 14:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo moorees,

Op verschillende fora wordt vermeld dat het nog in Duitsland te krijgen zou zijn.
Kijk je echter bij de verzendapotheek in Duitsland dan staat het niet vermeld.
Zou je aanraden om bij je eigen apotheek te vragen waar en hoe het eventueel nog te verkrijgen is. (maar dat zal je wel al gedaan hebben).

Suc6

@tenormin,

Pharmachemie is een toeleverancier en geen webwinkel of zo.
.....www.tevapharmachemie.com zegt het nog te kunnen leveren. .....
Tegen wie? heb je ze gebeld?

Met vr.gr.

zwemmer
door zwemmer - Mar 24, 2012 om 14:50
2638 Antwoorden / 35 Vragen

In Duitsland is in dit verband Finalgon of Wärmecreme te koop. Verder is er nog wel Capsicumcreme of Capsiacin. Snuffel maar eens wat onder deze termen. Je vindt vast wel wat naar je gading. Dan zijn er overgens nog Capsicumpleisters, mocht je daarin geinteresseerd zijn zet dat hier dan neer. Ze doen hetzelfde als de creme, pijnverlichten bv.

Zwemmer

tenormin
door tenormin - Mar 24, 2012 om 14:59
16851 Antwoorden / 108 Vragen

goede middag, edrick3, ben vergeten eerste zin te deleten, had geen preview gebruikt. TS zou toch eens kunnen informeren in Haarlem?

Cookies
door Cookies - Mar 24, 2012 om 17:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 24 mrt 2012, 14:59]goede middag, edrick3, ben vergeten eerste zin te deleten

Natuurlijk! Hoe kom je er sowieso bij dat ze nog leveren? Staat niks over die medicatie op de site van Teva Nederland (idd niet bestemd voor de particulier).

Cookies
door Cookies - Mar 24, 2012 om 17:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Rapil, waar blijf je?

edrick3
door edrick3 - Mar 24, 2012 om 18:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 24 mrt 2012, 17:25]Rapil, waar blijf je?

off topic:
LOL

tenormin
door tenormin - Mar 24, 2012 om 18:18
16851 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 24 mrt 2012, 17:25]Rapil, waar blijf je?

hij is aan het cricketten. How is that!!!

mo
door moorees - Mar 27, 2012 om 15:31
48 Antwoorden / 61 Vragen

Allemaal bedankt, ik ga de vermelde adressen af.

Wel leuk om te lezen hoe de antwoorden op een vraag varieren van advies tot cricket !!

jb
door jb1986 - Mar 29, 2012 om 20:32
33 Antwoorden / 1 Vragen

Hebben ze niet een middel wat erop lijkt net als naproxen en alive
Alleen de een is op dokter schrift verkrijgbaar en de ander in een apotheek.
Mischien heb je het bij dit middel ook vraag het je arts eens.
Of een middel wat erop lijkt