AZ
door AZZ Jul 11, 2015 om 14:48
Voeding & gezondheid

Koken op party grill

Wie heeft recepten hoe je kan koken op een party grill van camping gaz. Onder de grill schotel zit een bak water die je heet maakt. Qua tijden van verschillende producten: vlees , groente en aardappelen?
Bedankt

6968 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jul 11, 2015 om 15:34
16865 Antwoorden / 108 Vragen

Krijg wel alle modellen "te pakken" op Google, maar recepten kan ik, in ieder geval, niet vinden. Maar heeft u er dan geen receptenboekje bij gekregen? Anders een mailtje naar Camping Gaz sturen en vragen of ze er nog een voor u hebben. Maar er zijn vast wel forumleden die (misschien) zelf zo'n ding hebben en wel weten van de hoed en de rand. Succes gewenst.

aurora1
door aurora1 - Jul 11, 2015 om 19:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Over die bak water las ik 2 dingen op internet. Dat die zou zijn om vet in op te vangen en ook dat het opwarmen van 1 liter water 6 minuten zou kosten.
Wat ik zelf zou doen is prikken in het eten om te zien of het gaar is. Hoe snel iets gaar is zal vast samenhangen met hoe hoog de vlam staat (en of u een deksel gebruikt).

AZ
door AZZ - Jul 12, 2015 om 19:43
26 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 11 jul 2015, 15:34]Krijg wel alle modellen "te pakken" op Google, maar recepten kan ik, in ieder geval, niet vinden. Maar heeft u er dan geen receptenboekje bij gekregen? Anders een mailtje naar Camping Gaz sturen en vragen of ze er nog een voor u hebben. Maar er zijn vast wel forumleden die (misschien) zelf zo'n ding hebben en wel weten van de hoed en de rand. Succes gewenst.

AZ
door AZZ - Jul 12, 2015 om 19:45
26 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tenormin schreef op zaterdag 11 jul 2015, 15:34]Krijg wel alle modellen "te pakken" op Google, maar recepten kan ik, in ieder geval, niet vinden. Maar heeft u er dan geen receptenboekje bij gekregen? Anders een mailtje naar Camping Gaz sturen en vragen of ze er nog een voor u hebben. Maar er zijn vast wel forumleden die (misschien) zelf zo'n ding hebben en wel weten van de hoed en de rand. Succes gewenst.

Camping gaz als eerste gevraagd. Bestaat niet een receptenboekje, vandaar deze vraag.

aurora1
door aurora1 - Jul 12, 2015 om 23:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk anders eens rond op deze klik hier website (koken op de camping).

gerbera
door gerbera - Jul 13, 2015 om 23:01
7384 Antwoorden / 14 Vragen

Nu kan ik het mis hebben maar als u een normaal (gas)kooktoestel koopt zit daar toch ook geen receptenboekje bij. Dus waarom wel bij een campinggaz wat dus ook gewoon een kooktoestel is.
Kwestie van prikken om te zien of het al gaar is lijkt mij. De schotel is een vetvanger als u hem als BBQ gebruikt en om te koken heeft u gewoon pannetjes nodig.