ge
door gerans Aug 17, 2016 om 13:56
Voeding & gezondheid

Lidl

Lidl weert gevaarlijke olien.
Schippers weet dat deze stoffen kankerverwekkend zijn. Dat heeft zij zelf aangegeven.
Maar zij doet er helemaal niets aan. Is dit dan de zo geprezen marktwerking?? waar de liberalen zo'n aanhangers van zijn???

1032 9 Rapporteer

jo
door jorisw - Aug 17, 2016 om 14:01
4340 Antwoorden / 1 Vragen

De markt doet toch z'n werk als Lidl iets uit het assortiment neemt omdat het niet goed is?

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2016 om 14:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lidl weert gevaarlijke olien.
Prima toch?!

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2016 om 14:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heel netjes van Lidl, nou de andere supers nog.

En de marktwerking kunt u bevorderen door bij die andere supers te klagen en aan te dringen op wijzigingen. Dat is marktwerking. Niet dat Schippers er iets aan doet. Dat zijn overheidsmaatregelen.

jo
door jorisw Aug 17, 2016 om 18:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Sommige mensen (zoals TS) kicken ongelofelijk op nog meer overheidsbemoeienis denk ik. Totdat ze er zelf last van krijgen waarschijnlijk.

gerbera
door gerbera - Aug 17, 2016 om 16:20
7371 Antwoorden / 14 Vragen

Wel graag even het complete verhaal vertellen.  Men heeft het  over het gebruik van kartonnen verpakking, gemaakt van gerecycled materiaal waarin restanten van drukinkt kunnen zitten. Dit komt omdat er o.a. ook krantenpapier in verwerkt is waardoor er restanten van drukinkt in het karton kunnen zitten. Het gaat dan voornamelijk over de binnenzijde van de verpakking waar de inhoud mee in aanraking komt. Dus niks gevaarlijke oliën want dat is wat anders.

hansje klein
door hansje klein - Aug 17, 2016 om 18:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Voor de lezers die meer wil weten dan via een headline of het te-korte-bericht (ik refereer aan mijn kritiek over de stijl van de Kassa-nieuwsbrieven) m.b.t. het gebruikte (Lidl-)verpakkingsverhaal  >> lees verder <<

aurora1
door aurora1 - Aug 17, 2016 om 18:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi toch?
En de verpakking van Brinta wordt al aangepast. Ook mooi.

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2016 om 19:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als de mensen meer willen lezen of weten, zouden ze ook een krant kunnen lezen of naar een actualiteiten programma op tv kunnen kijken.

Daar is uiteraard een nieuwsbrief met korte nieuwsfeitjes niet voor bestemd.

hansje klein
door hansje klein Aug 17, 2016 om 22:43
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Dat hoeft niet zolang je V&B maar blijft volgen..... ;-)

tijger1
door tijger1 - Aug 17, 2016 om 22:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat er gevaarlijke stoffen zitten in papieren verpakkingen die gemaakt zijn van gerecycled papier, is toch uitgebreid behandeld in de krant?

En nu zet Lidl daar een ban op. Mooi.

akkerdistel
door akkerdistel - Aug 18, 2016 om 14:58
1790 Antwoorden / 3 Vragen

En u gaat in maart dus gewoon weer PvdA stemmen, nuff said..