Vragen over Voeding & Gezondheid

Ju
Juvator - Nov 13, 2017 om 18:23
Voeding & gezondheid
Brocolli geeft raar spul af

    Voor de 3500ste  en 1 keer probeer ik nu al een vraag te stellen! ik wordt er helemaal gestoord van hoe niet gebruiksvriendelijk deze site is. Er staat dat ik ben ingelogged en dan wil ik plaatsen maar voordat ik plaats zegt hij dat ik niet ben ingelogged.. Ik log opnieuw in.. WEG IS DE VRAAG. Ik heb al zo vaak opnieuw in gelogged en mijn vraag opnieuw aangemaakt en elke keer word ik wee ... Lees meer

Ju
Juvator - Nov 13, 2017 om 18:21
Voeding & gezondheid
Brocolli geeft raar spul af

Voor de 3500ste keer probeer ik nu verdomme al een vraag te stellen! ik wordt er helemaal gestoord van hoe niet gebruiksvriendelijke deze site is. Er staat dat ik ben ingelogged en dan wil ik plaatsen maar voordat ik plaats zegt hij dat ik niet ben ingelogged.. Ik log opnieuw in.. WEG IS DE VRAAG.  Ik heb al zo vaak opnieuw in gelogged en mijn vraag opnieuw aangemaakt en elke keer word ik weer ... Lees meer

Ju
Juvator - Nov 13, 2017 om 18:19
Voeding & gezondheid
Brocolli geeft raar spul af (wit poeder)

Voor de 5e keer plaats ik nu al deze vraag omdat deze site gewoon niet wil dat ik mijn vragen stel.   Hallo,   Het viel mij zojuist op dat de brocolli een heel raar witte spul loslaat als je het gaat wassen. Zelfs na 3x wassen kwam er nog steeds dat witte poeder uit. In de foto kun je als het goed is zien dat er iets vreemds op het water is gaan drijven en dat zie je rechtstreeks uit de bl ... Lees meer

mi
michiel goedhart - Sep 25, 2017 om 10:43
Voeding & gezondheid

Tandarts weigert slaapbit op te sturen

Ik had tot een paar maanden geleden een tandarts. Ze hadden zo'n slaapbit gemaakt aangezien ik snachts nogal tandenknars. Eerst wilde ze hem niet afleveren ondat ik nog niet betaald had. Toen afgesproken een voorschot te betalen en dan zou ik hem krijgen. Contant daar betaald maar ik kreeg hem niet mee. Vervolgens een andere tandarts gezocht en de volledige rekening betaald. Nu willen ze hem echte ... Lees meer

ka
karin legemaat - Aug 11, 2017 om 19:00
Voeding & gezondheid

Er zit slappe room in slagroombussen na goed schudden, waar is hier de oorzaak v

Geachte heer/ mevrouw Ik heb de afgelopen dagen 10  echte slagroombussen gekocht voor traktatie van de geboorte van onze zoon. Maar bij elke bus slagroom is de eerste keer mooie toeven slagroom. vervolgens als je het weer gebruikt, slappe room echt lelijk en vies om te zien. Terwijl de bus meer als halfvol is. Na gebruikt bewaren wij het gewoon in de koelkast. Schudden doen we op zijn kop en spu ... Lees meer

Ca
Calkie - Jul 26, 2017 om 23:48
Voeding & gezondheid

Ik vraag mij af of een fastfood restaurant verplicht is een toilet te hebben?

Onlangs een bezoek gebracht bij een fastfood restaurant, hier waren geen toiletten. Ik vraag mij af als ergens drinken word verkocht en daar genuttigd of een toilet verplicht aanwezig moet zijn? Lees meer

lo
lolaalol - Jul 3, 2017 om 17:31
Voeding & gezondheid

de kosten brillen glazen

hoe duur is het om brillen glazen te maaken?
(het proces om die glazen te maken) Lees meer

se
senna8j - Apr 3, 2017 om 22:13
Voeding & gezondheid

Fout operatie borsten

goede  dag
er zijn  ernstige   fouten gemaakt    waar je   als vrouw  van  schrilt  als  je  uit de  narcosse  komt    en  dan op  een  kamer   alleen  komt     en  alleen  woord  geroepen   om  de  hoek  van de deur   kom  zo  bij u    ,,  maanden geleden   ze moeten nog komen     bij weis  van spreken
maar goed  d ... Lees meer

kn
knakstaart - Sep 9, 2016 om 17:20
Voeding & gezondheid

Waarom zijn de medicijnen in Spanje en Portugal vele malen goedkoper dan hier?

Als men zorgtoeslag en eigen risiko afschaft en de medicijnen zelf moet betalen, uiteraard tegen de Spaanse en Portugese prijzen, zijn alle partijen tevreden. in Spanje betalen bejaarden geen zorgkosten. men moet wel zelf de medicijnen betalen.
Hier kost een doosje pillen tegen Hoge bloeddruk € 26,-- en in Spanje voor 60 tabletten € 4,05. Hoe kan dit? Lees meer

li
liesbethvanveen - Apr 9, 2016 om 19:59
Voeding & gezondheid

Oogzalf Oculentum simplex nog ergens te krijgen ?

kan mijn apotheek niet meer leveren, alle alternatieven werken niet goed !  Ik heb een beschadigd hoornvlies en nu altijd pijn ! Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels