Ha
door Hansie1956 Aug 19, 2022 om 10:35
Voeding & gezondheid

Paling in de reclame bij Dekamarkt maar komt niet. Misleiding?

4 dagen actie: paling voor €14,99. Deze actie is al voor de tweede keer. Allebei de keren geen paling gezien. Ben er vier keer geweest.  Het is de schuld van de leverancier zeggen ze.

Ik geloof het niet.

4746 16 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 19, 2022 om 10:39
16882 Antwoorden / 202 Vragen

Neen, dat kunt u niet zien als misleiding. Deka krijgt kennelijk 'simpelweg' niet geleverd en dat betekent dat men dan terecht een beroep kan doen op 'overmacht'.

Het komt, hoe jammer het ook is wel vaker voor dat m.b.t. een actie er niets is. Zelfs bij de privé bonus van AH.

Thecla58
door Thecla58 - Aug 19, 2022 om 10:52
860 Antwoorden / 3 Vragen

Waarom is dat misleiding?
Dat is het dus niet.

Dekamarkt kan wel zeggen dat het aan de leverancier is, die zal zeggen dat het aan de visser ligt en tja.... als er geen paling is om te vangen dan kan die visser niet aan de leverancier leveren en de leverancier niet aan de supermarkt en dan... begint de cirkel weer opnieuw.

Het geloof kunnen we je niet schenken, maar ik neem aan dat je wel gbv hebt?

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2022 om 11:33
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Aanbiedingen worden weken zoniet maanden vooruit geplanned. En als er geen  vis gevangen is, is er niets te verkopen.

getty
door getty - Aug 19, 2022 om 11:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

" ik geloof het niet"

En nu? U kunt er helemaal niets mee.

1paul
door 1paul - Aug 19, 2022 om 11:41
3164 Antwoorden / 0 Vragen

u hoeft niets te geloven maar als er niet geleverd word word er niet geleverd, kan de Deka niets aan doen!

gerbera
door gerbera - Aug 19, 2022 om 11:46
7369 Antwoorden / 14 Vragen

Och AH geeft kraskaarten uit voor gratis producten alleen...........ze zijn nergens meer te vinden, schappen zijn leeg. Reden onvoldoende, levering en daar doe je niets tegen. Maar er staat nog wat bij de aanbieding, 4 daagse actie en OP=OP

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 19, 2022 om 11:55
7202 Antwoorden / 3 Vragen

Vermoedelijk is het hard gegaan met de reclame maar er is nog wel kweekpaling te verkrijgen.

https://www.dekamarkt.nl/boodschappen/vlees-vis/vis/1-de-beste-palingfilet-gerookt-100-g/63872

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Aug 19, 2022 om 12:02
1778 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Hansje1956,

Zoiets gebeurt wel vaker bij winkels.

Ik raad u aan om naar een viswinkel/visboer te gaan.

Is er geen markt bij u in de buurt?

ro
door ronny530 - Aug 19, 2022 om 13:00
2790 Antwoorden / 41 Vragen

Ik doe mijn dagelijkse boodschappen bij de Deka en kijk wekelijks naar de in de winkel verkrijgbare artikelen, de actie voor paling ben ik niet tegen gekomen. Bij online bestelproducten staat die aanbieding echter wel maar en dat wil eigenlijk zeggen dat de 4 dagen actie alleen bij online bestellen van toepassing is en niet in de fysieke winkel. Op de website van de Deka staan de aanbiedingen die in de winkel verkrijgbaar zijn https://www.dekamarkt.nl/aanbiedingen en bij die aanbiedingen staat ook 'bestel uw luxe vlees en vis online'. U bekijkt of de verkeerde foldersite of de Dekamarkt aanbiedingen die enkel voor online bestellen van toepassing zijn.

am
door amberdoesi Aug 22, 2022 om 13:52
Antwoorden / Vragen

Klopt niet, stond in de papieren folder en ik persoonlijk heb in de winkel 4 pakjes paling gekocht. Was prima product en heerlijk. :).

sira
door sira - Aug 19, 2022 om 13:07
2356 Antwoorden / 24 Vragen

Ik geloof het wel.

Heeft u de berichten in het nieuws niet gehoord dat de vissersschepen minder uitvaren i.v.m. de hoge brandstofprijzen?
Tegen die hoge prijzen verdien je niet veel op de vis.

gerbera
door gerbera - Aug 19, 2022 om 14:46
7369 Antwoorden / 14 Vragen

@RONNY530

De TS bekijkt de goede folder waar de aanbieding wel degelijk in staat. Waarschijnlijk is deze online van de site afgehaald omdat het niet leverbaar is en dat gaat met een folder niet. En ik lees nergens, ook niet in de folder, dat deze aanbieding alleen bij online bestellingen van toepassing is. En online staat; bestel uw gebak online en haal deze af in uw winkel maar in de folder staat dit en daar staat de paling ook bij;

Weekend 4-daagse geldig van 18 aug t/m 21 aug

Ma
door Maverick49 - Aug 22, 2022 om 11:15
10 Antwoorden / 2 Vragen

De Praxis heeft er ook een handje van. Regelmatig leuke aanbiedingen van bijv. tuinsets. Echter nooit op voorraad. Echter, je kan er niets aan doen.

youri
door youri - Aug 22, 2022 om 15:25
28 Antwoorden / 4 Vragen

Vorige week bij de DEKA in Westzaan een pond paling voor € 14,99 gekocht, gewoon in de winkel.

agapon1951
door agapon1951 - Aug 22, 2022 om 20:06
173 Antwoorden / Vragen

Deze aanbiedingen zijn lokkertje om je de winkel binnen te krijgen zodat je daar de boodschappen doet om dat je daar dan toch bent. Toelevering van aanbiedingen in 9 van de 10 keer grijp je volkomen mis, maar je bent wel in de winkel. Duuuussss..........als je verstand niet gebruikt koop je daar en ook nog duurder dan concurrende winkels. Dat kan zelfs oplopen tot meer dan 1 euro per artikel.

Het tweede punt, paling.........wordt het niet eens tijd deze dieren met rust te laten. Vroeger zaten de sloten vol er mee, tegenwoordig op de nominatie van uitroeing en bij vangen verplicht terug te zetten. De mens zal het wel nooit leren, dat haar eigen gedrag uiteindelijk de ondergang zal zijn van de mensheid, door alles maar op te vreten en te doden. Koop die dieren niet, laat ze leven, hebben er ook recht op en niet als aanbieding in een super markt te eindigen. Ter info een paling doet er 30 jaar over om volwassen te worden en paai gereed en naar de Saragosa zee te gaan om zich te vermeerderen. Glasaal doet er ruim drie jaar over om hier te komen om vervolgens gevangen te worden onder het mom millieu vriendelijk opgefokt te worden en vermoord eindigende in een super markt. Als je dan perce vis wilt eten eet dan de vis die niet tot de bedreigde vissoorten horen.

wa
door walsum107 - Aug 23, 2022 om 17:37
54 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad. Misleiding is een te groot woord welicht. Ook in mijn Bonus Box van AH zijn deze zaken soms niet te krijgen. En de gratis krasactie van hetzelfde laken één pak. Het is gratis dus soms niet aan te slepen. Typisch Nederlands? nee, ik doe mee. Niet aanwezig, bij de balie krijg de tegoedbon voor dezelfde prijs.

rj
door rjw - Aug 23, 2022 om 18:25
3274 Antwoorden / 5 Vragen

War valt er niet aan te geloven? Dekamarkt verkoopt liever iets dan niets dus welke "winst" hebben zij door een aanbieding aan te kondigen en dan niets kunnen leveren? Zij hebben meer schade dan jij.