ke
door kenner Mar 13, 2009 om 16:04
Voeding & gezondheid

TEA PADS

Waarom zijn er ineens geen TEA PADS meer te koop?

Ik had er speciaal een Senseo voor aangeschaft.Eindelijk eens thee zonder maagklachten te krijgen!

Zelfs bij Albert Heyn liggen de pads niet meer.

Weet iemand daar iets over?

Graag geen flauwe antwoorden,

Die fase hebben we nu met zijn allen wel eens gehad.

Bij voorbaat dank voor Uw eventuele reactie !

988 7 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Mar 13, 2009 om 16:19
1379 Antwoorden / 2 Vragen

De opmerking vraagt om flauwe antwoorden.

Maartoch, om een produkt in de schappen te houden is een bepaalde omzet nodig, mbt de teapads is dat helaas niet echt gelukt.

Veel mensen gebruikten tea en koffie pads door elkaar zonder het app. tussen door schoon te maken en dan krijgje thee met koffie smaakje.

Mede daardoor zijn er teveel afgehaakt, vrees ik.

johanpc
door johanpc - Mar 13, 2009 om 16:44
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Heb je al eens gegoogled op teapads, ze bestaan nog wel zelfs het hollandhouse in estonia verkoopt ze via internet, maar ook pickwick maakt nog reklame op hun site.

ps ik heb geen idee waar estonia ligt? (scandinavie misschien)

hans

pb
door pbarendse - Mar 13, 2009 om 17:00
406 Antwoorden / 1 Vragen

Estonia = Estland...

spooky01
door spooky01 - Mar 13, 2009 om 17:03
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi, op de site van DE kun je ze ook bestellen. Groetjes Ingrid

johanpc
door johanpc - Mar 13, 2009 om 17:25
1379 Antwoorden / 2 Vragen

@barendse bedankt

ik herrinnerme nu ook weer de ramp met de estonia en inderdaad die veerboot kwam van estland.

hans

ke
door kenner - Mar 13, 2009 om 19:57
48 Antwoorden / 6 Vragen

Heel erg bedankt allemaal!

Ik ga ze bestellen bij de DE !

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Fijn weekend allemaal !

kenwel2
door kenwel2 - Mar 13, 2009 om 20:22
1574 Antwoorden / 13 Vragen

'N echte kenner dus....

do you like a cup off tea??Wish youh ave a very nice tea hour, thank you, with pleasure....with pleasure?...Oh my lord, look out for my dressing, and whe wish you a nice evening..uh,uh,uh...see you tomorroy, bye bye...

Hope you having a nice tea time...

Greetings, Henri