ja
door janniemulders Jul 19, 2012 om 17:44
Voeding & gezondheid

Vis Vitalis een nep organisatie met een vals K.K. nummer in Oude Pekela

Welke ervaringen hebben jullie opgedaan met het eventueel afmelden van jullie koop nl een Tempur matras met magneten. En waar hebben jullie de koop afgemeld en mogelijk de goederen laten bezorgen en het geld wat aanbetaald is terug gekregen? Maar hoe en waar?

1079 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

al
door al.groot - Oct 26, 2012 om 14:23
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

helaas zijn mijn moeder en ik er ook ingetuind. we zitten nu midden in het proces, deze firma op te doeken. want ze gaan te ver nu.
telefonisch zijn ze niet te bereiken. Op mail reageren ze niet.
na onderzoek is ons gebleken, dat zij dezelfde kvk en btwnrs hanteren als het bedrijf Steenbok reizen te Winschoten.
Dit zaakje stinkt, dat is nu duidelijk en als je er meer over te weten bent gekomen, zou ik het graag horen.
groeten, a.groot

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jd
jdbeste1 - May 4, 2024 om 21:07
Vrije tijd & tuin
TrackR app voor android

TrackR app voor android

Ik heb een TrackR tracker hier maar de bijhorende android app werkt niet meer. Is er iemand die hier een alternatieve app voor weet? Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Da
DarshanJSB - May 5, 2024 om 10:06
Vakantie & reizen

Compensatie voor een non EU vlucht

Op 19 april 2024, om 15:40 (Japanse tijd) zou ik in het vliegtuig stappen van Haneda airport naar Guangzhou airport om daar mijn directe vlucht om op 20 april 08:00 (NL tijd) aan te komen in Amsterdam, deze vluchten werden gedaan door China Southern Airlines (CSA).   Vanaf Haneda airport waren de vertragingen al begonnen, 3x vertraagd (19:00, 22:40 en 01:00) waardoor ik uiteindelijk op 20 april ... Lees meer