fr
door francess1990 Apr 17, 2013 om 10:45
Voeding & gezondheid

Waarom biedt eyewish een gratis zonnebril aan?

Bij eyewish is er een actie gratis zonnebril bij het kopen van een bril op sterkte. Ik mijn bril dus daar gekocht maar als ik de zonnebril zo wou als hij in de winkel werd gepresenteerd moest ik 180 euro voor de zonnebril betalen deze heb ik dus niet genomen want dan is hij niet meer gratis. Ik heb dan ook een klacht ingedient en wat ik te horen kreeg was dat ze blij waren dat ik de moeite had gedaan een klacht in te dienen maar dat ze mij nergens in tegemoet konden komen. Kan dit zomaar?

12106 17 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2013 om 10:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom heb u uw bril daar dan nog gekocht? En wat was dan het verschil tussen de bril zoals hij in de winkel werd gepresenteerd en de "echte gratis" bril?

fr
door francess1990 - Apr 17, 2013 om 10:58
8 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat ik dacht en de verkoper ook dat als ik een klacht zou indienen het als nog goed zou komen. en ik als nog gewoon de zonnebril zou krijgen. Ik wou de zonnebril met glazen die van donker naar licht doorlopen. De zonnebrillen staan zo ook gepresenteerd in de winkel en op deze brillen zit ook een sticker dat deze voor de actie gelden. nu blijkt dus dat je de glazen alleen een kleur kunt krijgen voor de actie dus gewoon bruin zwart of grijs maar dat is er niet bij gezegd en de brillen worden zo ook niet gepresenteerd

fr
door francess1990 - Apr 17, 2013 om 10:59
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 apr 2013, 10:48]Waarom heb u uw bril daar dan nog gekocht? En wat was dan het verschil tussen de bril zoals hij in de winkel werd gepresenteerd en de "echte gratis" bril? Omdat ik dacht en de verkoper ook dat als ik een klacht zou indienen het als nog goed zou komen. en ik als nog gewoon de zonnebril zou krijgen. Ik wou de zonnebril met glazen die van donker naar licht doorlopen. De zonnebrillen staan zo ook gepresenteerd in de winkel en op deze brillen zit ook een sticker dat deze voor de actie gelden. nu blijkt dus dat je de glazen alleen een kleur kunt krijgen voor de actie dus gewoon bruin zwart of grijs maar dat is er niet bij gezegd en de brillen worden zo ook niet gepresenteerd

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2013 om 11:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat scheelt € 180,00?

Welkom in de reële wereld. Met alles wordt geadverteerd wat niet geleverd wordt. Kijk maar naar bijvoorbeeld een auto reclame met alle toeters en bellen, met een prijs erbij maar dan van het kaalste type.

Grapjas die verkoper. Hij moet toch weten wat er verkocht en gratis gegeven wordt. Nu hebt u zelfs de "echte" gratis bril niet.

fr
door francess1990 - Apr 17, 2013 om 11:07
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 17 apr 2013, 11:04]En dat scheelt € 180,00?

Welkom in de reële wereld. Met alles wordt geadverteerd wat niet geleverd wordt. Kijk maar naar bijvoorbeeld een auto reclame met alle toeters en bellen, met een prijs erbij maar dan van het kaalste type.

Grapjas die verkoper. Hij moet toch weten wat er verkocht en gratis gegeven wordt. Nu hebt u zelfs de "echte" gratis bril niet. En schandalig dat ze je nergens in tegemoet komt. ik kocht altijd mijn brillen bij het huis nooit problemen gehad maar die zijn nu bij eyewish gegaan en alles gaat mis. Toen zei ik dat ik dus daar geen bril meer kocht nou dat was mijn goed recht en dat was t dan! zou je hier niks tegen kunnen ondernemen dan? is toch niet normaal.

bi
door biels - Apr 17, 2013 om 11:22
55 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=francess1990 schreef op woensdag 17 apr 2013, 10:58]Omdat ik dacht en de verkoper ook dat als ik een klacht zou indienen het als nog goed zou komen.

Wel heel raar dat die verkoper zoiets denkt.

alfatrion
door alfatrion - Apr 17, 2013 om 12:43
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Het gene wat u aanboden is moeten ze leveren. Maar zoals zoveel draait het hier om wat u kunt bewijzen.

Overigens is het adverteren met gratis zonnebril is sowieso een oneerlijke handelspraktijk.

tijger1
door tijger1 - Apr 17, 2013 om 12:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@alfatrion

Waarom is dat een oneerlijke handelspraktijk?

jo
door jorisw - Apr 17, 2013 om 14:59
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voldeed je aan deze voorwaarden:
- Deze aanbieding is geldig bij aankoop van een complete bril op sterkte waarbij de glazen voorzien zijn van een harding- en ontspiegelingslaag.
- De gratis merkzonnebril met plano glazen vertegenwoordigt een waarde van maximaal €130. - Een eventuele meerprijs dient bijbetaald te worden. Kiest u daarbij voor glazen op sterkte geldt een bijbetaling van slechts 1 glas.
- In plaats van de gratis plano zonnebril, mag ook gekozen worden voor een gratis 2e brilmontuur naast de eerste bril. Ook hiervoor geldt dat het montuur een waarde vertegenwoordigt van maximaal €130. Op de glazen op sterkte geldt een bijbetaling van slechts 1 glas.
- Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties zoals de zorgkorting.
- Deze aanbieding geldt niet op reeds bestelde brillen.
- Deze aanbieding is geldig van 11 maart 2013 t/m 9 juni 2013

eyewishopticiens
door eyewishopticiens - Apr 17, 2013 om 16:36
9 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wat vervelend om te vernemen dat dit op deze manier gegaan is. Wij willen je vragen of je nogmaals ons contactformulier kunt invullen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken? Wil je hierin vermelden dat je een bericht op deze website hebt geplaatst, dan kunnen wij je klacht nogmaals bekijken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link, http://www.eyewish.nl/over-ons/contact/contact.html.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Willemijn

Cookies
door Cookies - Apr 17, 2013 om 18:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

....... Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties zoals de zorgkorting......

Dit zou wel eens het struikelblok kunnen zijn, want veel zorgverzekeraars sluiten overeenkomsten met opticiens, waar het dan voor de klant goedkoper is.

fr
door francess1990 - Apr 18, 2013 om 10:55
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op woensdag 17 apr 2013, 18:08]....... Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties zoals de zorgkorting......

Dit zou wel eens het struikelblok kunnen zijn, want veel zorgverzekeraars sluiten overeenkomsten met opticiens, waar het dan voor de klant goedkoper is.

Ik heb mijn bril gewoon betaald en dus geen gebruik gemaakt van de zorgkortingen ik koop soms wel 2 brillen op een jaar en die zorgkorting is dus ook zo op

fr
door francess1990 - Apr 18, 2013 om 10:56
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eyewishopticiens schreef op woensdag 17 apr 2013, 16:36]Hallo,

Wat vervelend om te vernemen dat dit op deze manier gegaan is. Wij willen je vragen of je nogmaals ons contactformulier kunt invullen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken? Wil je hierin vermelden dat je een bericht op deze website hebt geplaatst, dan kunnen wij je klacht nogmaals bekijken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link, http://www.eyewish.nl/over-ons/contact/contact.html.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Willemijn

Heeft dit nog zin dan? ben namelijk niet echt tevreden over de gang van zaken en dat men gewoon zegt ja is je goed recht om je brillen dan voortaan ergens anders te kopen

fr
door francess1990 - Apr 18, 2013 om 11:01
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=jorisw schreef op woensdag 17 apr 2013, 14:59]Voldeed je aan deze voorwaarden:
- Deze aanbieding is geldig bij aankoop van een complete bril op sterkte waarbij de glazen voorzien zijn van een harding- en ontspiegelingslaag.
- De gratis merkzonnebril met plano glazen vertegenwoordigt een waarde van maximaal €130. - Een eventuele meerprijs dient bijbetaald te worden. Kiest u daarbij voor glazen op sterkte geldt een bijbetaling van slechts 1 glas.
- In plaats van de gratis plano zonnebril, mag ook gekozen worden voor een gratis 2e brilmontuur naast de eerste bril. Ook hiervoor geldt dat het montuur een waarde vertegenwoordigt van maximaal €130. Op de glazen op sterkte geldt een bijbetaling van slechts 1 glas.
- Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties zoals de zorgkorting.
- Deze aanbieding geldt niet op reeds bestelde brillen.
- Deze aanbieding is geldig van 11 maart 2013 t/m 9 juni 2013

Hier voldeed ik aan ja. maar omdat ik de glazen wou hebben zoals in de winkel gepresenteerd van donker naar licht moest ik dus 180 euro betalen. Terwijl de brillen zo ook in de winkel gepresenteerd worden.

zoekster
door zoekster - Apr 18, 2013 om 11:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=francess1990 schreef op donderdag 18 apr 2013, 10:56][quote=eyewishopticiens schreef op woensdag 17 apr 2013, 16:36]Hallo,

Wat vervelend om te vernemen dat dit op deze manier gegaan is. Wij willen je vragen of je nogmaals ons contactformulier kunt invullen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken? Wil je hierin vermelden dat je een bericht op deze website hebt geplaatst, dan kunnen wij je klacht nogmaals bekijken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link, http://www.eyewish.nl/over-ons/contact/contact.html.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Willemijn

Heeft dit nog zin dan? ben namelijk niet echt tevreden over de gang van zaken en dat men gewoon zegt ja is je goed recht om je brillen dan voortaan ergens anders te kopen
Ja, natuurlijk heeft dat zin. Doe het nu maar gewoon en vergeet niet te vertellen dat je op het Kassaforum staat. Laat je ons nog weten hoe het is afgelopen?

fr
door francess1990 - Apr 18, 2013 om 11:09
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 18 apr 2013, 11:07][quote=francess1990 schreef op donderdag 18 apr 2013, 10:56][quote=eyewishopticiens schreef op woensdag 17 apr 2013, 16:36]Hallo,

Wat vervelend om te vernemen dat dit op deze manier gegaan is. Wij willen je vragen of je nogmaals ons contactformulier kunt invullen, zodat wij dit verder kunnen uitzoeken? Wil je hierin vermelden dat je een bericht op deze website hebt geplaatst, dan kunnen wij je klacht nogmaals bekijken. Het contactformulier kun je vinden via de volgende link, http://www.eyewish.nl/over-ons/contact/contact.html.

Alvast bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Willemijn

Heeft dit nog zin dan? ben namelijk niet echt tevreden over de gang van zaken en dat men gewoon zegt ja is je goed recht om je brillen dan voortaan ergens anders te kopen
Ja, natuurlijk heeft dat zin. Doe het nu maar gewoon en vergeet niet te vertellen dat je op het Kassaforum staat. Laat je ons nog weten hoe het is afgelopen?

Ik heb t idd net gedaan dus ben benieuwd! zal een bericht achterlaten hoe t afloopt!

fr
door francess1990 - Apr 26, 2013 om 09:32
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ixjeer1300 schreef op vrijdag 26 apr 2013, 05:52]U bent er gewoon ingeluisd of u vertelt niet de waarheid.
Mijn schoonmoeder heeft onlangs , zonder problemen, een soortgelijke gekocht, Nou u weer..

Dan heeft u schoonmoeder een zonnebril gepakt waar t glas maar een kleur heeft ;) en als u alleen dom commentaar hierop kunt geven kunt u misschien beter uw mond houden! alvast bedankt.