el
door elmarojo Dec 16, 2011 om 15:33
Voeding & gezondheid

Wat voor rechten heeft invalkracht op mytylschool?

Hai, wie weet hoelang een mytylschool een invalkracht maar door mag laten werken zonder een tijdelijk contract aan te bieden? Want ik neem aan dat er limits zijn.
Ben benieuwd.
Groetjes

643 7 Rapporteer

getty
door getty - Dec 16, 2011 om 15:48
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik neem aan dat er wel iets nu op papier staat? bv een 0-uren contract of een oproepcontract?

el
door elmarojo - Dec 16, 2011 om 16:42
39 Antwoorden / 10 Vragen

Mijn dochter heeft vanmorgen een gesprek gehad, maar diegene zei dat er niets voor haar gedaan kon worden, maar ze verwachten wel dat ze bij vergaderingen, bla bla bla aanwezig is. Dat kan toch niet? Vakanties bijvoorbeeld, krijgt ze niet uitbetaald, vrije dagen zijn er niet...... Kan toch niet????

tr
door trappist - Dec 16, 2011 om 16:59
240 Antwoorden / 0 Vragen

maar op welke basis werkt zij daar dan? stage? vrijwilligerswerk? er zal toch wel een of andere afspraak of contract zijn?

el
door elmarojo - Dec 16, 2011 om 17:04
39 Antwoorden / 10 Vragen

Ze heeft daar stage gelopen en is daarna als invalster aan het werk gegaan. Vorig jaar heeft ze wel een tijdelijk contract gekregen omdat er iemand langdurig ziek was. Had ze ook de plichten, maar ook de rechten. Nu valt ze ook in voor een langdurige zieke, maar ze heeft alleen maar plichten. Er is haar ook een tijdelijl contract beloofd, maar ineens is dat weg.

ni
door niempje - Dec 16, 2011 om 17:06
14 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals U het omschrijft, denk ik dat ze een 0-uren contract heeft, dan heb je inderdaad geen vakantiedagen. En hier zit geen limit aan, dit is wel het geval als ze voor een uitzendbureau werkt.
Maar ze zal toch wel een soort van contract getekend hebben voor dat ze daar aan de slag ging, even nakijken dus.

el
door elmarojo - Dec 16, 2011 om 17:07
39 Antwoorden / 10 Vragen

Nee, ze heeft niets, geen 0 uren contract helemaal niets

ni
door niempje - Dec 16, 2011 om 17:15
14 Antwoorden / 0 Vragen

In dat geval zou ik contact opnemen met de personeelsadministratie.
Iedereen die werkt heeft een contract.